ცოტა გაგვიჭირდა, თუმცა მოგება მოვახერხეთ - დე იონგი

ცოტა გაგვიჭირდა, თუმცა მოგება მოვახერხეთ - დე იონგი

"ვალიადოლიდთან" რთულად მოპოვებული 3 ქულის შემდეგ ფრენკი დე იონგი ჟურნალისტების კითხვებს პასუხობს.

ცოტა გაგვიჭირდა, თუმცა მოგება მოვახერხეთ და ეს ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტია.
უპირატესობას ნახევარდაცვაში თამაშს ვანიჭებ, თუმცა მოედანზე იმ პოზიციას დავიკავებ, რომელიც საჭირო იქნება.
"ელ კლასიკოში" თამაშის სურვილის გამო დღეს ფრთხილად ვთამაშობდი. ასე რომ, ყვითელი ბარათი არ მიმიღია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 6 აპრილი 2021 14:12
    0
    ცოტა გაგვიჭირდა? მე უკვე შეგუებული ვიყავი 2 ქულის დაკარგვას და ყველა მოგიკითხეთ დიდი სიყვარულით.
    ფანი [?]
    #15 6 აპრილი 2021 13:12
    0
    ციტატა: El pistolero 9
    რამდენიმე მომენტში.ძაან შებოჭილი იყო და კაცზე აქტიურად ვერ მიდიოდა.ასეთი კაცის დაცვაში დაყენებას კიდე რა აზრი აქვს.ფრენკი რამდენი კონტრშეტევა იყო და აქტიურად არავისზე წასულა.მგონი ართმევის მცდელობაც არ ქონდა

    სიფრთხილე და ფრთხილად მოქცევა არასდროს არ არის ზედმეტი და არც ის არის პრობლემა რომ ყვითელ ბარათს ერიდებოდა.
    წევრი [?]
    #14 6 აპრილი 2021 11:32
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    რამდენიმე მომენტში.ძაან შებოჭილი იყო და კაცზე აქტიურად ვერ მიდიოდა.ასეთი კაცის დაცვაში დაყენებას კიდე რა აზრი აქვს.ფრენკი რამდენი კონტრშეტევა იყო და აქტიურად არავისზე წასულა.მგონი ართმევის მცდელობაც არ ქონდა

    შეიძლება ყვითელ ბარათს ერიდებოდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 6 აპრილი 2021 10:35
    0
    ცოტა გაგვიჭირდა.... არა მაგრად გაგვიჭირდა, ძალიან მაგრად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 6 აპრილი 2021 10:18
    0
    საკმაოდ გაგვიჭორდა მაგრამ ამ შემთხვევაში მთავარი სამი ქულა იყო და ავიღეთ კიდეც
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 6 აპრილი 2021 09:15
    1
    რამდენიმე მომენტში.ძაან შებოჭილი იყო და კაცზე აქტიურად ვერ მიდიოდა.ასეთი კაცის დაცვაში დაყენებას კიდე რა აზრი აქვს.ფრენკი რამდენი კონტრშეტევა იყო და აქტიურად არავისზე წასულა.მგონი ართმევის მცდელობაც არ ქონდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 6 აპრილი 2021 01:48
    0
    ყოჩაღ ყვითელი რომ არ მიიღო იდე გარისკა მაგარი კუმანმა
    ფანი [?]
    #9 6 აპრილი 2021 01:37
    1
    ამას ცოტა არ ქვია.

    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    მატჩის საუკეთესო ვინ გახდა თუ იცით? დემბელე? თუ ვალიადოლიდიდან ვინმე?

    მესი

    არაზუსტი პასების რეკორდის მოხსნისთვის.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 6 აპრილი 2021 01:30
    1
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    მატჩის საუკეთესო ვინ გახდა თუ იცით? დემბელე? თუ ვალიადოლიდიდან ვინმე?

    მესი
    ფანი [?]
    #7 6 აპრილი 2021 01:29
    1
    თავმდაბალი რო იქნები კაცი თუარა რაცხა ერი პეწო გოუჭირდათ პირველი სამი წუთი, რა სათქმელი იყო ახლა მაგი :))
    წევრი [?]
    #6 6 აპრილი 2021 01:28
    0
    მატჩის საუკეთესო ვინ გახდა თუ იცით? დემბელე? თუ ვალიადოლიდიდან ვინმე?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 აპრილი 2021 01:21
    1
    აუ ეს ცალ-ცალკე წინადადებებად დაჭრილი ინტერვიუები რამე ახალი სტილია?? ძალიან არაესთეტიკურად გამოიყურება და იქნებ გაითვალისწინოთ რაა, საშინელი დისკომფორტია კითხვის დროს ძვირფასო ციცი
    ფანი [?]
    #4 6 აპრილი 2021 01:20
    0
    ხო, სულ ოდნავ გაგიჭირდათ, მეტად არა
    ახალბედა [?]
    #3 6 აპრილი 2021 01:19
    0
    Iniesta_8,
    ხო ცოტა გაუჭირდათ
    --------------------
    მ.გოდერიძე
    Culé [?]
    #2 6 აპრილი 2021 01:18
    1
    ცოტა???? დემბელეს რომ არ გავარდნიდა 1 ქულას ძლივს იღებდით და კიდევ ცოტა????😁😁😁
    ფანი [?]
    #1 6 აპრილი 2021 01:17
    1
    ცოტა????