უსმან დემბელეს გოლი 90-ე წუთზე

უსმან დემბელეს გოლი 90-ე წუთზე

"ბარსელონა" მაინც იგებს.

მატჩის 90-ე წუთზე უსმან დემბელემ მაინც მოახერხა გოლის გატანა.

ეს გოლი კი მოჰყვა არაუხოს აქტიურობას, რომელიც ბოლო წუთებზე საჯარიმოში ჩავიდა, საჰაერო ორთაბრძოლა მოიგო და საბოლოოდ ბურთი ფრანგს მიუვიდა. უსმანმა კი ამ მატჩში მეორე შანსი გამოიყენა და კატალონიელებს უმნიშვნელოვანესი 3 ქულა მოუპოვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 6 აპრილი 2021 10:47
    0
    მე მგონი რეალი ამდენს არ გვაგულავებს, თუ ამათ პირველი წუთიდან ტერ შტეგენის ძებნა დაიწყეს და ერთმანეთში იტამაშეს, რეალი უცებ გადაგვივლის იმით რაც ყველაზე კარგად გამოსდის, ანუ სწრაფი კონტრშეტევებით
    Culé [?]
    #13 6 აპრილი 2021 09:10
    0
    მიუხედავად იმისა რო გამარჯვების გოლი გაიტანა და გადაგვარჩინა ძაან ბევრი წუნი ქონდა გოლამდე.რამდენჯერმე დაკარგა ბურთი უწყინარ სიტუაციაში და ერთხელ ისე დაარტყა ტრიბუნებს გადაცდა ბურთი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #12 6 აპრილი 2021 01:43
    0
    Ამის გავარდნა გოლი კიარა ჰეთრიქიც არ მინდა ლიგის ფინალშიამ ამების მაგრამ მაინც საღოლ ყ.ეო დემბო ბოლოს 😂
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    ახალბედა [?]
    #11 6 აპრილი 2021 01:25
    2
    საღოლ დემბოო გიჟი ხააარ.

    მაგრად მოაჯდა რაა
    --------------------
    მ.გოდერიძე
    გულშემატკივარი [?]
    #10 6 აპრილი 2021 01:15
    3
    ასე იცის გიჟმა.ერთ სარგებლიან სიგიჟეს მოულოდნელად "გამოაცხობს"-ჩაიდენს sweat_smile . დემბო შე გიჟო. ისე ფეხი როგორ მოიქნია-რამფერ დაარტყა...არა,არა ...100% "გიჟია" stuck_out_tongue_winking_eye
    წევრი [?]
    #9 6 აპრილი 2021 01:08
    5
    ეს თუ გვიშველიდა ოდესმე და ამის საშველებელი გახდებოდა ბარსა არმეგონა მადლობა ამ სასწაული 3 ქულისთვის და იმედია შიგ მადრიდში დაალაღლაღებს ორივე ჩმორდრიდელებს🥰🥰🥰
    Culé [?]
    #8 6 აპრილი 2021 01:04
    5
    რეალურად ძაან ცუდი მატჩი ჩაატარა ბარსამ. მაგიტომ მეზიზღება სანაკრებო პაუზა. ეროვნული პაუზების მერე უკვე ძაან ბევრი წელია საწყის ტურებს ცუდად თამაშობს გუნდი. ფორმიდან ვარდებიან სასწაულად მითუმეტეს ეხლა როცა ყოველ 3 დღეშია პრაქტიკულად თამაშები გასაგებია.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 6 აპრილი 2021 01:02
    1
    Ara ise fexze ajdnen yovel shetevisas.. gilocavt am mnishvnelovan qulebs imedia realtan uketes tamashs da shedegs dadeben...
    წევრი [?]
    #6 6 აპრილი 2021 01:01
    2
    ციტატა: Albicelecte
    რეალ ვალიადოლიდი
    ნებისმიერი "რეალი" სახეს იხევს, რომ მათი საამაყო სეხნია გააჩემპიონონ
    უბინძურესი გუნდი

    ბეტისი სოსიედადი დეპორტივო ამათზეც დარწუმენბული ხარ?
    წევრი [?]
    #5 6 აპრილი 2021 01:00
    3
    დამაწყდა ნერვები, არაუშავს გადაღლილები იყვნენ ბიჭებიც ამდენი მგზავრობით და თამაშებით, მთავარი ამ ეტაპზე 3 ქულა იყო
    ფანი [?]