ბარსელონა-ვალიადოლიდი 1-0

ბარსელონა-ვალიადოლიდი 1-0

  ბარსელონა (3-4-3) ვალიადოლიდი (4-4-2)
ტერ შტეგენი, მინგესა, დე იონგი, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა, დემბელე, მესი, გრიზმანი მასიპი, ხანკო, სანჩესი, გონსალესი, ოლასა, მესა, პლანო, ალკარასი, ნაჩო, გვარდიოლა, კოდრო
პენია, ტენასი, არაუხო, ბრეითუეიტი, დე ლა ფუენტე, ფერნანდესი, ფირპო, მორიბა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი პერესი, ალვარესი, მარკოს ანდრე, ერვიასი, მოა, რეი, მ. რუბიო, ვ. რუბიო, ტონი, სალასარი
რონალდ კუმანი სერხიო გონსალესი
1-0 დემბელე 90
გრიზმანი - ტრინკაუ 64
ბუსკეტსი - ბრეითუეიტი 64
მინგესა - არაუხო 64
პედრი - მორიბა 77
დესტი - პუჩი 87
ხანკო - ერვიასი 65
გვარდიოლა - მარკოს ანდრე 77
კოდრო - რუბიო 85
გრიზმანი 28, მინგესა 43, ბრეითუეიტი 84 გონსალესი 40, გვარდიოლა 73, მასიპი 80, სერხიო გონსალესი 90+4
პლანო 79
კამპ ნოუ
სანტიაგო ხაიმე ლატრე
კოუტინიო, ფატი, ნეტუ, პიკე, რობერტო ელ იამიქი, ფერნანდესი, გარსია, ხიმენესი, ჟოტა, კიკე, კიკო ოლივასი, ორელიანა, პერესი
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
68.2% ბურთის ფლობა 31.8%
25 დარტყმა 7
10 ზუსტი დარტყმა 2
698 პასი 316
89.5% პასის სიზუსტე 75.3%
3 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 2
4 კუთხური 1
45 მოგებული ორთაბრძოლა 52

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 231 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #231 6 აპრილი 2021 10:58
    0
    ისე ის კი არ იყო გასაგდები ვინც პატკატი გაუკეთა უკნიდან დემბოს, არამედ წინ რო დახვდა წაქცეულს და მუხლი რო აუწია სახეში ვითომ შემთხვევით.
    ფანი [?]
    #230 6 აპრილი 2021 02:12
    0
    Futbol Club Barcelona,
    მემგონი შენ გელაპარაკები და გეკითხები ვინ არის ის 12 წლის ნინი ვისზეც ლაპარაკობ მე მგულისხმობ?

    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    პროსტა მიდი შედი ჰალამადრიდ ჯიზე და ისე ნახე რეებს წერენ. ბოლო სიახლეში შედიიიიიიი. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    არ მაქვს ეხლა სურვილი მაგრამ ხვალ ვნახავ აუცილებლად,რაც არ უნდა გითხრან ლოგიკურად მოაზროვნეებმა ვიცით და ვხვდებით რომ მესი არ იმსახურებდა დღეს საუკეთესოობას და იმის გამო რომ მესია ეს არაფერს ცვლის და როცა კრიტიკაა საჭირო უნდა გამოითქვას კიდეც.ამით არც მესის დონე კნინდება და არც მის შესაძლებლობებს აყენებს ეჭვქვეშ არავინ.

    ნერვეი რათ გინდა კი არ მოგეშლება პირიქით იხალისებ საცოდავ მადრიდისტებზე

    ერთი წამი აქ ვარკვევ ჯერ 12 წლის ღლაპი ვის უწოდა ამ ვაჟბატონმა.

    Futbol Club Barcelona,
    ეხლა კარგად მომისმინე მეორეჯერ არ გაბედო ჩემი ასე მოხსენიება და თავხედური გამოხტომა თუ არ გინდა ამ საიტზე შემოსვლა მოგაბეზრო საერთოდ გასაგებია?ან სურვილი გაგიქრო მომენტალურად გასაგებია?
    ფანი [?]
    #229 6 აპრილი 2021 01:52
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    პროსტა მიდი შედი ჰალამადრიდ ჯიზე და ისე ნახე რეებს წერენ. ბოლო სიახლეში შედიიიიიიი. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    არ მაქვს ეხლა სურვილი მაგრამ ხვალ ვნახავ აუცილებლად,რაც არ უნდა გითხრან ლოგიკურად მოაზროვნეებმა ვიცით და ვხვდებით რომ მესი არ იმსახურებდა დღეს საუკეთესოობას და იმის გამო რომ მესია ეს არაფერს ცვლის და როცა კრიტიკაა საჭირო უნდა გამოითქვას კიდეც.ამით არც მესის დონე კნინდება და არც მის შესაძლებლობებს აყენებს ეჭვქვეშ არავინ.
    ფანი [?]
    #228 6 აპრილი 2021 01:50
    0
    Ხვალ ლივე გაულაღლაღებს რეალს მერ ბარსა გაულაღლაღებს ბერნალეოზეე შიგ ბოღმაშიი, გამოიძრეთ მადრიდელებოო. Ჰოლანდი მოვა ან ნეი დაბრუნდება და მერე ნახეთ. Ჩემი ზრით წელს მივა ნეი და ჰალანდი არმოვა
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    ფანი [?]
    #227 6 აპრილი 2021 01:49
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    Მაგას არავინ თვლის. Მაგრამ დემბელეს დღესაც სჯობდა და ალბათ ყველას. Ცუდი მატჩი ქონდა მაგრამ საუკეთესოა ყველა დროის და დიახ არ შეიძოება მისი კრიტიკა სულ რომ ზარალი იყოს აწი 5 წელი. Მესიმ ამიგვიყვანა ჭაობიდან და ეპოქა შექმნა ბარსაში და ვიღაც 12 წლის "ნინი დემბელემ" არ უნდა აკრიტიკოს ჩვენი ლეგენდა, ტეხავს უბრალოდ. დიახ ფეხბურთის ღმერთია მესი

    ამ ნინი დემბელეში მე თუ ვიგულისხმები მე 30 წლის ვარ და არა 12 ის ეს ერთი,მერე მეორე ეპოქა რომ შექმნა და ლეგენდაა ამას არავინ უარყოფს და არც მე მათ შორის და არც მის დამსახურებას მაგრამ როცა ვერ თამაშობს მოდი ობიქტურები ვიყოთ ჯობს და ვაღიაროთ, თანაც ადრეც ვთქვი რომ ღმერთი ერთია და ადამიანის გაღმერთების და მისი ღმერთთან გატოლების უფლება არავის აქვს რომ იცოდე მაინც.

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    ვერაფერს გეტყვი იმიტომ რომ თამაშს მხოლოდ 82 -ე წუთიდან ვუყურე laughing ისე სანაკრებო თამაშების შემდეგ პირველი თამაში ყოველთვის გვიჭირს ! რაც მთავარია + 3 ქულა smile ......ისე შეცვლებს გადავხედე და მხოლოდ 64-ე წუთიდან გაუკეთებია მოკლედ ცეცხლს ეთამაშება ეგ კაცი (კუმანი) არ იცის მაგან ლაპორტას ხასიათი დააპაშოლებს ეგრევე შედეგი უნდა დადოს !

    ჰოდა მალე გამოცდის მის ხასიათს და იწვნევს თუ ცეცხლს ეთამაშება და ცეცხლთან თამაში მომინდომა.

    Futbol Club Barcelona,
    ობიექტური იყავი ხოლმე ჩემი რჩევაა.
    ფანი [?]
    #226 6 აპრილი 2021 01:40
    0
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    Მაგას არავინ თვლის. Მაგრამ დემბელეს დღესაც სჯობდა და ალბათ ყველას. Ცუდი მატჩი ქონდა მაგრამ საუკეთესოა ყველა დროის და დიახ არ შეიძოება მისი კრიტიკა სულ რომ ზარალი იყოს აწი 5 წელი. Მესიმ ამიგვიყვანა ჭაობიდან და ეპოქა შექმნა ბარსაში და ვიღაც 12 წლის "ნინი დემბელემ" არ უნდა აკრიტიკოს ჩვენი ლეგენდა, ტეხავს უბრალოდ. დიახ ფეხბურთის ღმერთია მესი
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    Culé [?]
    #225 6 აპრილი 2021 01:40
    0
    ციტატა: Nini
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?

    ვერაფერს გეტყვი იმიტომ რომ თამაშს მხოლოდ 82 -ე წუთიდან ვუყურე laughing ისე სანაკრებო თამაშების შემდეგ პირველი თამაში ყოველთვის გვიჭირს ! რაც მთავარია + 3 ქულა smile ......ისე შეცვლებს გადავხედე და მხოლოდ 64-ე წუთიდან გაუკეთებია მოკლედ ცეცხლს ეთამაშება ეგ კაცი (კუმანი) არ იცის მაგან ლაპორტას ხასიათი დააპაშოლებს ეგრევე შედეგი უნდა დადოს !
    ფანი [?]
    #224 6 აპრილი 2021 01:37
    1
    Ყანამადრდზე ვირიტყანიები და მძრეველა ბალღები არიან ხალხნო არ აიშალოთ ნერვებიი მოვა დრო და გადავკუზავთ მაგათ სამეფო პუტანკებს რაკამ ტაკამ.
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    ფანი [?]
    #223 6 აპრილი 2021 01:34
    0
    სანამ გავალ ერთ რამეს ვიკითხავ ვინ თვლის რომ მესიმ დაიმსახურა დღეს საუკეთესოდ დასახელება?
    Culé [?]
    #222 6 აპრილი 2021 01:30
    1
    დღეს ვმუშაობდი ჰოდა შევდივარ livescore-ში წერია 26 -ე წუთი 0 :0 ვიფიქრე არა უშავს წინ დიდი დროა მაინც მოვიგებთ მივალ სახლში გადავახვევ და წყნარად ვუუყურებ ! მოვედი ჩავრთე 82 -ე წუთია 0 : 0 ! .....ოეე კუმააან ! დამაწყდა ნერვები rage დემბელე რომ Game Winner-ი გაიჩითება laughing laughing laughing ფსიქოლოგიურად პრობლემები აქვსო კი არადა იმისთანა buzzer beater სთხლიშა მე მგონი მთელი გუნდის სანაკრებო პაუზის შემდეგ ყველაზე მაგრად არის მოტივირებული laughing საღოლ ! ......კუმან კუმაან ფინიშზე ვართ ბლიად ეხლა ყველა უნდა მოიგო !
    ფანი [?]
    #221 6 აპრილი 2021 01:28
    1
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ჰალამადრიდზე ვინც ხართ ბოლო კომენტარებში მოგიტკაააააააააანხხხხხხხხხხხხხხხხხხხხთ ყველა დედისსსსსსსსსსსსსსსს *********************************************************************************** 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    კარგი დამშვიდდი ნერვიულობად არ ღირს არაფერი და ნერვების მოშლად დაიკიდე რა.
    ფანი [?]
    #220 6 აპრილი 2021 01:25
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ეს დემბელეს გინება ცვეტშია მემგონი. მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთა დღეს???????????//////////////🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    Აზრზე არ ხარ ფეხბურთის, მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთაო. Ვაი ვაი. Ყვითელი რო მიეღო კლასიკოს გამოტოვებდა და არ ითამაშა მწვავედ რა ექნა? სულ 3 და 4 გოლი გინდა გაიტანოს? ფეხბურთი რო არ იცი იქიდანაც ჩანს რო გრიგალავას ტროლავ ვითომ. Არადა ეეთი ზუსტი გრძელი პასი არავისა ჩევნ ნაკრებში და პოზიციურადაც უშეცდომოა სხვებთან შედარებით. Დარტყმააქ უძლიერესი მარცხენა სტანდარტუებსაც ასრულებს რუსეთში. Ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ეგაა ნაკრებში და სხვათაშორის არც ეგეთი დონდლოა როგორც ჩანს

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ეს დემბელეს გინება ცვეტშია მემგონი. მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთა დღეს???????????//////////////🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    Აზრზე არ ხარ ფეხბურთის, მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთაო. Ვაი ვაი. Ყვითელი რო მიეღო კლასიკოს გამოტოვებდა და არ ითამაშა მწვავედ რა ექნა? სულ 3 და 4 გოლი გინდა გაიტანოს? ფეხბურთი რო არ იცი იქიდანაც ჩანს რო გრიგალავას ტროლავ ვითომ. Არადა ეეთი ზუსტი გრძელი პასი არავისა ჩევნ ნაკრებში და პოზიციურადაც უშეცდომოა სხვებთან შედარებით. Დარტყმააქ უძლიერესი მარცხენა სტანდარტუებსაც ასრულებს რუსეთში. Ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ეგაა ნაკრებში და სხვათაშორის არც ეგეთი დონდლოა როგორც ჩანს

    Არ გეწყინოს არიცითქო რო ვთქვი მარა არ იცი გეტყობა

    და რა გააკეთა მესიმ საიმისო რომ საუკეთესოდ დასახელდა?ძალიან დიდ პატივს ცემს აქ ყველა მესის მარა როცა ვერ თამაშობს ეგ უნდა ითქვას თუ რახან მესია ამიტომ არ შეიძლება მისი კრიტიკა?

    მეც მაგას ვამბობ მაგრამ ამ საიტზე მესი ხომ ღმერთია. ან მართლა რა გააკეთა რომ მატჩის საუკეთესოდ დსახელდა მართლა ვერ ხვდები. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    რა გააკეთა და არაზუსტი პასების რეკორდი მოხსნა.მესის რომ ძალიან დიდ პატივს ვცემ ორი აზრი არაა მაგრამ სათქმელი უნდა ითქვას რა მესი მართლა ღმერთი და უშეცდომო კი არაა როგორც აქ ფიქრობენ ადამიანია და ჩვეულებრივი მოკვდავი.
    ახალბედა [?]
    #219 6 აპრილი 2021 01:23
    1
    ჰალამადრიდი სავსეა ღლაპებით და სულ დედის ტრაკის ტრიალი მიდის იქ. არ არის ეგ საიტი ყურადღების მისაქცევი საერთოდ. როგორც ვითამაშეთ კი ვნახეთ ყველამ, მაგრამ არ ვფიქრობ რომ მსაჯმა მოგვაგებინა. გაგვიმართლა პროსტა. პენალი აშკარად არ იყო დასანიშნი, შეგნებული ხელით თამაში არ ყოფილა და არც საგოლე მომენტი ჩაშლილა.
    ფანი [?]
    #218 6 აპრილი 2021 01:22
    0
    რაებსა წერენ, ნახეთ რაა?
    http://halamadrid.ge/index.php?newsid=70284
    სახლში უნდა გადავახიოთ ბურთი თავზე და წაკეტავენ!

    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    მსაჯმა მოგვაგებინა.საით მივექანებით..არც საწითლე იყო და პენალტიც დასადები იყო სიმართლე ესააა..რეალი გადაგვახევს ბურთს .რას გვან\ნ ფუუუ ეს რას თამაშობენ


    რეალს ბერნაბეუზე რო გადავიმტვრევთ მუხლზე, მერე რას იტყვი?
    გულშემატკივარი [?]
    #217 6 აპრილი 2021 01:20
    0
    დღეს იმენა საზიზღრად იყომარეს მარა რაც მთავარია მოვიგეთ მიტო არ მევასება ეს სანაკრებო პაუზაც კლასიკოში თავ პირი უნდა მოიღნან და უნდა მოიგონ 3 5 2 უნდა ვიყომაროთ არანაირი გრიზმანი.
    შტეგო-არაუხო-მინგეზა-ლენგლე-დესტი-ალბა-ბუსი-პედრი-დე იონგი-დემბელე-მესი
    წევრი [?]
    #216 6 აპრილი 2021 01:20
    1
    ჰალამაზრიდზე ყველაზე უწყინარი და კეთილი ადამიანი რო შევიდეს და ეგ კომენტარები ნახოს დედის *რაკის გინება მოგინდება მაგათთვის ისეთ რაღაცეებს წერენ:დდდ ფანკლუბი კიარა არაობიექტური ადამიანების სექტაა
    წევრი [?]
    #215 6 აპრილი 2021 01:19
    0
    მთავარია 3 ქულა ავიღეთ, წინ 1 კვირაა, დაისვენებს გუნდი, ცოტა მოვლენ აზრზე და დალაგდება ყველაფერი, რეალი საკმაოდ დაღლილი უნდა იყოს ლივერპულთან თამაშის მერე, აი ნინი თუ მოასწრებს დასვენებას კლასიკომდე ეგაა საქმე რაა, სამეცადინო ჰქონია რამდენი, მეც მაგ დღეში ვარ
    წევრი [?]
    #214 6 აპრილი 2021 01:19
    0
    ჰალამაზრიდზე შევედი და უბრალოდ გამოვ*ლევდი
    ფანი [?]
    #213 6 აპრილი 2021 01:18
    0
    ააცმევინონ დემბელეს და ტრინკაოს = 120 მილიონი მინიმუმ. Კოუტინიომაც ააცვას ოღონდ არანაკლებ 50 მილიონისა თუ არადა დარჩეს. Ლენგლე - 25 მილიონი და უეჭველი უნდა ააცვას. Გრიზმანი 70 მილიონი მინიმუმ ან დარჩეს ეგეც. Პუჩი იჯარა. Მატეუს ფერნანდესი საკალბასეში ჩააბარონ. Ბრაიტვეიტი ააცვას 5-7 მილიონი. Ნეტომ ააცვას 10 მილიონი სადღაც. უმტიტი მიყვარს ძაან მარა თუ ვერ მოირჩინა ეგ მუხლი სამუდამოდ რა ცქნათ ააცვას მაგანაც. Და კუმანმა ააცვას რაც მთავარია.

    Მწვრთნელი ჩავი

    Ფატი-ჰოლანი-მესი
    Პედრი-დე იონგი-მორიბა
    Ალბა-გარსია-პიკე-დესტი
    Ტერ შტეგენი

    სათადარიგო: Რობერტო, არაუხო, მინგესა, Ალაბა, ბალდე, ბუსკეტსი, კოუტინიო? გრიზმანი? კოლიადო, დე ლა ფუენტე.

    ეს გუნდი მინდა ვიხილო მომავალ წელს 😍
    --------------------
    Დემბელე - ყველაზე სამარცხვინო ფეხბურთელი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში! Ერთუჯრედიანი ამება.
    ფანი [?]
    #212 6 აპრილი 2021 01:13
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ეს დემბელეს გინება ცვეტშია მემგონი. მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთა დღეს???????????//////////////🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    Აზრზე არ ხარ ფეხბურთის, მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთაო. Ვაი ვაი. Ყვითელი რო მიეღო კლასიკოს გამოტოვებდა და არ ითამაშა მწვავედ რა ექნა? სულ 3 და 4 გოლი გინდა გაიტანოს? ფეხბურთი რო არ იცი იქიდანაც ჩანს რო გრიგალავას ტროლავ ვითომ. Არადა ეეთი ზუსტი გრძელი პასი არავისა ჩევნ ნაკრებში და პოზიციურადაც უშეცდომოა სხვებთან შედარებით. Დარტყმააქ უძლიერესი მარცხენა სტანდარტუებსაც ასრულებს რუსეთში. Ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ეგაა ნაკრებში და სხვათაშორის არც ეგეთი დონდლოა როგორც ჩანს

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ეს დემბელეს გინება ცვეტშია მემგონი. მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთა დღეს???????????//////////////🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    Აზრზე არ ხარ ფეხბურთის, მესიმ რა ჩემი ფეხები გააკეთაო. Ვაი ვაი. Ყვითელი რო მიეღო კლასიკოს გამოტოვებდა და არ ითამაშა მწვავედ რა ექნა? სულ 3 და 4 გოლი გინდა გაიტანოს? ფეხბურთი რო არ იცი იქიდანაც ჩანს რო გრიგალავას ტროლავ ვითომ. Არადა ეეთი ზუსტი გრძელი პასი არავისა ჩევნ ნაკრებში და პოზიციურადაც უშეცდომოა სხვებთან შედარებით. Დარტყმააქ უძლიერესი მარცხენა სტანდარტუებსაც ასრულებს რუსეთში. Ფიზიკურად ყველაზე ძლიერი ეგაა ნაკრებში და სხვათაშორის არც ეგეთი დონდლოა როგორც ჩანს

    Არ გეწყინოს არიცითქო რო ვთქვი მარა არ იცი გეტყობა

    და რა გააკეთა მესიმ საიმისო რომ საუკეთესოდ დასახელდა?ძალიან დიდ პატივს ცემს აქ ყველა მესის მარა როცა ვერ თამაშობს ეგ უნდა ითქვას თუ რახან მესია ამიტომ არ შეიძლება მისი კრიტიკა?