Telefoot: ნეიმარი "პარი სენ-ჟერმენში" დარჩება

Telefoot: ნეიმარი "პარი სენ-ჟერმენში" დარჩება

"პარი სენ-ჟერმენის" თავდამსხმელი, ნეიმარი პარიზულ კლუბს არ დატოვებს, იტყობინება Telefoot.

გუშინ გავრცელებული ინფორმაციით, ბრაზილიელმა პსჟ-სთან კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე უარი თქვა, ვინაიდან გაიგო, რომ ლიონელ მესი "ბარსელონაში" რჩება.

თუმცა, ფრანგული წყაროს ცნობით, "პარი სენ-ჟერმენი" იმედოვნებს, რომ 29 წლის მოთამაშესთან ახალ ხელშეკრულებას მალე გააფორმებს. ნეიმარმა და მისმა გარემოცვამ იციან, რომ ამ მომენტისთვის, არც ერთი კლუბია მზად პსჟ-ს შეთავაზება გაუკეთოს.

შეხვედრა რამდენიმე კვირის წინ შედგა და ნეიმარი კონტრაქტის 2026 წლამდე გახანგრძლივებას დათანხმდა. მისი ხელფასი თითქმის იგივე იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #19 5 აპრილი 2021 01:59
    0
    2026მდე თუ პსჟმ ეს დაიტოვა და ამხელა ხელფასი უხადა საღოლ მაგათ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #18 4 აპრილი 2021 23:40
    1
    ამ მოღალატის და ხამის სტატიებს რატომ დებთ სხვა საინტერესო ვერაფერს ნახულობთ გაუგებარია რაშუაშია ნეიმარი ბარსასთან წარსულია მორჩა
    გულშემატკივარი [?]
    #17 4 აპრილი 2021 23:16
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    . ისე გუშინ ლილთან როგორ წააგეს. უკვე 8 წაგება აქვს პესეჟეს საფრანგეთის ჩემპიონატში და პირველ ადგილს არ აკარებს ლილი. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    აუუუ არ თქვა,მაგათი გამზრდელები .....

    კი მეწერა 2 ქონდა კუში და ეგ მრჩებოდა 200 ლარში 2800 ლარს ვიგებდი და იდეაში მეგონა რო ლილი ვერ შეუგდებდა და მბაპე ნეიმერი ყველა ხო ყავდს თან სახლში და ლილმა 10 წუთზე შეუგდო 0-1 გახდა და ვსო მეთქი ეგაა მოგებული მეგონა,2450 მაძლევდა ქეშაუთს და არ ავიღე და გოლი ვერ გაუტანეს მაგათი დედები მო....
    საზიზღარი გუნდია მეზიზღება

    ეგ კიდე რა არის. ლილის ფეხბურთელს რომ გაეკიდა თამაშის ბოლოს ნეიმარი მოსაკლავად ეგ ვიდეო ნახე აუცილებლად. კი არ უნდა გაეძევებინათ საერთოდ ამ სეზონში თამაშის უფლებაც აღარ უნდა მიეცათ ამ პიჟონისთვის.

    ვიყურებდი)) გასახდელში გაყვა დაჟე და დიაკვალიფიკაცია მიცეს მგონი 3თუ 4 თამაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 4 აპრილი 2021 19:59
    0
    ეგ კიდევ საკითხავია, დარჩება თუ უფასოდ წავა, არ გააგრძელოს კონტრაქტი და უცებ ჩამოვლენ 40 მილიონზე.

    მე მგონი ისე იქცევა საერთოდ გაუშვებენ გუნდიდან.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 4 აპრილი 2021 19:28
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    იღბალი იცოცხლე მაგარი აქვთ. მარა მეც დარწმუნებული ვარ რო რეალი ფინალში გავა. მერე ვინ შეხვდება არ ვიცი, ფინალს წააგებს ალბათ

    ხო რა ისე მიეწყო ყველაფერი რო რეალი ფინალს ითამაშებს.ძალიან მაგარი იღბალა გუნდია მადრიდი.მე სიტი რეალი მგონია ფინალი.
    ფანი [?]
    #14 4 აპრილი 2021 17:24
    3
    ყველაზე მეტად მე მინდოდა მაგის მოსვლა ბარსაში და ეს აქ არავისთვის არაა საიდუმლო მაგრამ მერე მისი ქცევები პლიუს როგორ ზეიმობდა პსჟს გოლებზე ბარსასთან მაგ კლოუნის მაგის მკვდარს და ცოცხალს რო შევედი? ვინც ეგ გამზრდელ მოხარშული მოათრიოს ის იყოს კობახიძე
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 აპრილი 2021 16:59
    2
    ნეიმარის მატარებელმა კაი ხანია ჩაიქროლა, თანაც ფრანგული ჩქაროსნული იყო.
    [?]
    #12 4 აპრილი 2021 16:54
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: ferreira10
    რეალ ვერ მოიგებს ლიგას წელს. ლივერპულსაც ვერ გაცდება.

    რა გაძლევს მაგის თქმის უფლებას რო ამ დაცვის გარეშე დარჩენილ ლივეს ვერ გაცდეს რეალი?ნახ დაცვა რო უვარგოდეს ლივეს იფიქრებდა კაცი პრობლემებს შეუქმნის რეალსო მარა არც დაცვა არც ნახ დაცვა რავიცი ძმაო ფაქტია იღბალა გუნდია რეალი თან სხვა ყველა დანარჩენ გუნდზე იღბლიანია.

    იღბალი იცოცხლე მაგარი აქვთ. მარა მეც დარწმუნებული ვარ რო რეალი ფინალში გავა. მერე ვინ შეხვდება არ ვიცი, ფინალს წააგებს ალბათ
    გულშემატკივარი [?]
    #11 4 აპრილი 2021 16:35
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    . ისე გუშინ ლილთან როგორ წააგეს. უკვე 8 წაგება აქვს პესეჟეს საფრანგეთის ჩემპიონატში და პირველ ადგილს არ აკარებს ლილი. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

    აუუუ არ თქვა,მაგათი გამზრდელები .....

    კი მეწერა 2 ქონდა კუში და ეგ მრჩებოდა 200 ლარში 2800 ლარს ვიგებდი და იდეაში მეგონა რო ლილი ვერ შეუგდებდა და მბაპე ნეიმერი ყველა ხო ყავდს თან სახლში და ლილმა 10 წუთზე შეუგდო 0-1 გახდა და ვსო მეთქი ეგაა მოგებული მეგონა,2450 მაძლევდა ქეშაუთს და არ ავიღე და გოლი ვერ გაუტანეს მაგათი დედები მო....
    საზიზღარი გუნდია მეზიზღება
    ფანი [?]
    #10 4 აპრილი 2021 15:45
    9
    მომდევნო სტატიები ნეიმარზე:
    - ნეიმარი "ბარსელონაში" დაბრუნებაზე არ ფიქრობს
    - ნეიმარის გადაბირებას მადრიდის "რეალიც" შეეცდება
    - "პსჟ" ნეიმარს არ თმობს
    - ნეიმარის ტრანსფერი მალე გაოფიციალურდება
    - ნეიმარის ტრანსფერმა მომდევნო სატრანსფერო ფანჯარამდე გადაიწია
    - ლეო მესი კონტრაქტს იმ შემთხვევაში გაახანგრძლივებს, თუ გუნდში ნეიმარი დაბრუნდება
    გულშემატკივარი [?]
    #9 4 აპრილი 2021 15:06
    0
    ციტატა: ferreira10
    რეალ ვერ მოიგებს ლიგას წელს. ლივერპულსაც ვერ გაცდება.

    რა გაძლევს მაგის თქმის უფლებას რო ამ დაცვის გარეშე დარჩენილ ლივეს ვერ გაცდეს რეალი?ნახ დაცვა რო უვარგოდეს ლივეს იფიქრებდა კაცი პრობლემებს შეუქმნის რეალსო მარა არც დაცვა არც ნახ დაცვა რავიცი ძმაო ფაქტია იღბალა გუნდია რეალი თან სხვა ყველა დანარჩენ გუნდზე იღბლიანია.
    Culé [?]
    #8 4 აპრილი 2021 14:52
    1
    დარჩეს არც არავინ ეხვერწება წასვლას...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #7 4 აპრილი 2021 14:51
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ბებერ ქალბატონებთან როგორ წააგეს 0-3 და როგორ დათმეს 1 ადგილი ეხლაც ნერვები მეშლება.რა კარგ ფორმაშია გუნდი შესული ამ რეალს კიდევ 1 ხელ ამოისვავდა კაცი ნახ ფინალში ლიგაზე.აგერ თუარ გაძვრეს რეალი ფინალში ნახეთ მაგ გუნდს ისეთი იღბალი აქ რავი ძმაო მასე რო თამაშობდნენ პირადად მე მათი გულშემატკივარი ვიქნებოდი😁მერამდენდ მოხდა ისე რომ 1 მხარეზე დედის წიოკი ბადეში და მეორე მხარეს რეალი მისეირნობს.კარგი შანსი აქ სიტისაც და ვფიქრობ რეალი სიტი იქნება ფინალი.

    რეალ ვერ მოიგებს ლიგას წელს. ლივერპულსაც ვერ გაცდება.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 4 აპრილი 2021 14:49
    0
    ბებერ ქალბატონებთან როგორ წააგეს 0-3 და როგორ დათმეს 1 ადგილი ეხლაც ნერვები მეშლება.რა კარგ ფორმაშია გუნდი შესული ამ რეალს კიდევ 1 ხელ ამოისვავდა კაცი ნახ ფინალში ლიგაზე.აგერ თუარ გაძვრეს რეალი ფინალში ნახეთ მაგ გუნდს ისეთი იღბალი აქ რავი ძმაო მასე რო თამაშობდნენ პირადად მე მათი გულშემატკივარი ვიქნებოდი😁მერამდენდ მოხდა ისე რომ 1 მხარეზე დედის წიოკი ბადეში და მეორე მხარეს რეალი მისეირნობს.კარგი შანსი აქ სიტისაც და ვფიქრობ რეალი სიტი იქნება ფინალი.
    ფანი [?]
    #5 4 აპრილი 2021 14:48
    0
    მწერლებო ნუ დაამსგავსებთ ამ საიტს ჰლამადრიდს,
    Culé [?]
    #4 4 აპრილი 2021 14:48
    1
    ვის რაღათ უნდა ეს ბარსელონაში
    ფანი [?]
    #3 4 აპრილი 2021 14:44
    2
    კიდე ამ ცირკის კლოუნხე მიდის საუბარი?))
    გულშემატკივარი [?]
    #2 4 აპრილი 2021 14:38
    2
    როგორ აგვრია ამის წასვლამ მე ამის დას შევე ი.ფულის ღორი რომ არა ახლა 2 ლიგით მეტი ხო გვექნებოდა და სავარაუდოთ 1 ოქროს ბურთსაც გამოკრავდა ხელს.ეხლა ამის მზე ჩაესვენა უკვე.საუკეთესო წლები როგორ გაანიავა ამ 3 ასომ.
    Culé [?]
    #1 4 აპრილი 2021 14:34
    1
    ძალიან კარგი ეგდოს სადაცაა,არავის სჭირდება ბარსელონაში.