ევროპული გრანდები უსმან დემბელეთი ინტერესდებიან

ევროპული გრანდები უსმან დემბელეთი ინტერესდებიან

"ბარსელონას" თავდამსხმელის, უსმან დემბელეს მიმართ ინტერესს რიგი ევროპული გრანდები იჩენენ, იტყობინება Mundo Deportivo.

წყაროს ინფორმაციით, ყველაზე მეტად "იუვენტუსი" და "მანჩესტერ იუნაიტედი" აქტიურობენ. ასევე, 23 წლის მოთამაშის სიტუაციას "ლივერპული" და "პარი სენ-ჟერმენიც" აკვირდებიან. ჩამოთვლილი კლუბებიდან ზოგიერთი ფრანგის აგენტს დაუკავშირდა, რათა შესაძლო ტრანსფერზე დეტალები გაეგო.

მიუხედავად ამისა, "ბარსელონა" იმედოვნებს, რომ დემბელესთან კონტრაქტს გაახანგრძლივებს, რომელიც 2022 წელს იწურება. თუ "ბლაუგრანა" ამას ვერ შეძლებს, მაშინ დემბელეს ამ ზაფხულში გაყიდვას შეეცდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 4 აპრილი 2021 22:29
    0
    ციტატა: toga
    Always cule,
    ციტატა: Always cule
    40-50 მილიონი გადაიხადონ და შევუფუთოთ და ისე გავატანოთ.

    40-50 მილიონად ვინ გინდა რომ ჩაანაცვლო ? ეს 50 მილიონი ჩათვალე დორტმუნდის ვალი გვაქვს და გამოდის ფეხბურთელს ყიდი და შენ არაფერი გჩება . ვფიქრობ იქამდე უნდა იყოს სანამ ამის ფასი 80-100 მილიონზე არ ავიდა.. რა იცი რა მოხდა დიდი ხანია უკვე ტრამვა არ მიუღია გამოდის რომ სწორი ვარჯიშები აქვს შესაბამისად არააა გამორიცხული უფრო მოუმატოს მეტი გოლი გაიტანოს და ფასიც აიწიოს..


    ანუ ამას იმიტომ ვამბობ, რომ თუ ახლა გაყიდიან მეტს არავინ გადაიხდის. თუ მასე აეწევა ფასი რაღაზე გაუშვებენ, მაქსიმუმ ფულის გამო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 აპრილი 2021 16:41
    0
    ციტატა: nika 54
    ეს ისეთი უნამუსო ჩანს(გაიხსენეთ როგორ წამოვიდა დორტმუნდიდან), რომ შეპირდებოდა თუნდაც იუვენტუსს, ყველაზე უნამუსო, მექრთამე გუნდს. არ გავახანგრძლივებ და უფასოდ მოვალო, სამაგიეროდ ბონუსი დამინიშნეთო კეთილი ნების, როგორც ნეიმარს და რომელსაც დღესაც უნდა იმ ქრთამის აღება სასამართლოს გზით.

    რაც ამას ბარსამ გაუკეთა, მას მერე თუ ასე მოიქცა, 1 წელი სკამზე უნდა დაალპო.
    Culé [?]
    #12 4 აპრილი 2021 15:37
    1
    გაახანგრძლივოს კონტრაქტი და თუ ითამაშებს ითამაშებს თუარადა გავუშვათ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #11 4 აპრილი 2021 15:15
    2
    Always cule,
    ციტატა: Always cule
    40-50 მილიონი გადაიხადონ და შევუფუთოთ და ისე გავატანოთ.

    40-50 მილიონად ვინ გინდა რომ ჩაანაცვლო ? ეს 50 მილიონი ჩათვალე დორტმუნდის ვალი გვაქვს და გამოდის ფეხბურთელს ყიდი და შენ არაფერი გჩება . ვფიქრობ იქამდე უნდა იყოს სანამ ამის ფასი 80-100 მილიონზე არ ავიდა.. რა იცი რა მოხდა დიდი ხანია უკვე ტრამვა არ მიუღია გამოდის რომ სწორი ვარჯიშები აქვს შესაბამისად არააა გამორიცხული უფრო მოუმატოს მეტი გოლი გაიტანოს და ფასიც აიწიოს..
    ფანი [?]
    #10 4 აპრილი 2021 15:10
    3
    დემბელე კი არა გრიზმანია გასაშვები პირველ რიგშიი!! ეს 80 მილიონზე ნაკლებად შანსი არაა არ უნდა გაუშვან
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    #9 4 აპრილი 2021 14:40
    0
    ციტატა: Iniesta_8

    90 მილიონს ვინ გადაიხდის დემბელეში? 50 მილიონი მაინც თუ გაიმეტა ვინმემ ეგრევე გასაშვებია.

    50 რო შემოგვთავაზონ 1 წლის ხელფასიც გადაუხადონ და ისე უნდა გაუშვან პატივცემული არსაითა.
    ფანი [?]
    #8 4 აპრილი 2021 14:01
    0
    40-50 მილიონი გადაიხადონ და შევუფუთოთ და ისე გავატანოთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 4 აპრილი 2021 13:36
    0
    ეს ისეთი უნამუსო ჩანს(გაიხსენეთ როგორ წამოვიდა დორტმუნდიდან), რომ შეპირდებოდა თუნდაც იუვენტუსს, ყველაზე უნამუსო, მექრთამე გუნდს. არ გავახანგრძლივებ და უფასოდ მოვალო, სამაგიეროდ ბონუსი დამინიშნეთო კეთილი ნების, როგორც ნეიმარს და რომელსაც დღესაც უნდა იმ ქრთამის აღება სასამართლოს გზით.
    Culé [?]
    #6 4 აპრილი 2021 13:32
    0
    ციტატა: Coutinho14
    პსჟ ს დემბელე კიარა ფირპოც არ უნდა მიცე ისე მეზიზღებიან ეგენი

    მგონი რეალ მადრიდზე მეტად მეზიზღება უკვე პსჟ და თან ახლა ნეიმარი რომ დაბრუნდეს.
    Culé [?]
    #5 4 აპრილი 2021 13:31
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    თუ სერიოზულ თანხას შემოგვთავაზენ გავუშვათ. მინიმუმ 90 ლიმონი. თუ წელს არ გაიყიდა გავუხანგრძლივოთ და მომავალში იქნებ თავი გამოიჩინოს ან არადა ფასი მოემატება იმედია...

    90 მილიონს ვინ გადაიხდის დემბელეში? 50 მილიონი მაინც თუ გაიმეტა ვინმემ ეგრევე გასაშვებია.
    ფანი [?]
    #4 4 აპრილი 2021 13:29
    1
    გავუშვათ თანხასაც დავამატებთ აქეთ 😂😂😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #3 4 აპრილი 2021 13:12
    0
    პსჟ ს დემბელე კიარა ფირპოც არ უნდა მიცე ისე მეზიზღებიან ეგენი
    Culé [?]
    #2 4 აპრილი 2021 13:02
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    თუ სერიოზულ თანხას შემოგვთავაზენ გავუშვათ. მინიმუმ 90 ლიმონი. თუ წელს არ გაიყიდა გავუხანგრძლივოთ და მომავალში იქნებ თავი გამოიჩინოს ან არადა ფასი მოემატება იმედია...

    ჯერ ბრეითუეიტი.
    Culé [?]
    #1 4 აპრილი 2021 12:47
    2
    თუ სერიოზულ თანხას შემოგვთავაზენ გავუშვათ. მინიმუმ 90 ლიმონი. თუ წელს არ გაიყიდა გავუხანგრძლივოთ და მომავალში იქნებ თავი გამოიჩინოს ან არადა ფასი მოემატება იმედია...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"