ARA | ნეიმარმა პსჟ-სთან ახალ კონტრაქტზე უარი თქვა

ARA | ნეიმარმა პსჟ-სთან ახალ კონტრაქტზე უარი თქვა

ნეიმარის "ბარსელონაში" დაბრუნების საკითხი ბოლო თვეების განმავლობაში განხილვის თემა აღარაა, თუმცა კატალონიური გამოცემის, ARA-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, ბრაზილიელის "ბლაუგრანაში" ტრანსფერი, შესაძლოა, ისევ დღის წესრიგში დადგეს.

ARA-ს ცნობით, ნეიმარმა გაიგო, რომ მესი "ბარსელონაში" დარჩენას აპირებს და ამიტომ პსჟ-სთან ახალ კონტრაქტზე უარი განაცხადა.

მძიმე ეკონომიკური მდგომარეობის ფონზე რამდენად შეძლებს "ბარსელონა" ნეიმარისათვის სახსრების გამონახვას ეს ცალკე საკითხია. ასევე ისიც უნდა ითქვას, რომ ჟოან ლაპორტას გეგმებში ბრაზილიელის მოყვანა არ შედიოდა.

ლაპორტას მთავარი ამოცანა ერლინგ ჰოლანდის გადმობირებაა და ნორვეგიელის სატრანსფერო დეტალების შესახებ კი მას მინო რაიოლასთან შეხვედრა უკვე ჰქონდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #23 4 აპრილი 2021 15:34
    0
    nika 54,
    ისე მე ბილბაოს მოგება მერჩივნა.ახლა ჩვენთან ათმაგად მოტივირებულები იქნებიან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 4 აპრილი 2021 14:47
    3
    მსოფლიო ფეხბურთს დააკლდა სილამაზე რაც ეს ბარსადან წავიდა. იმედია დაბრუნდება .
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #21 4 აპრილი 2021 13:31
    3
    უმადური რომ იყავი და ვერ შეირგე რაც გქონდა მიტომ დაგჩრდილა მბამპემ პსჟ-ში
    Culé [?]
    #20 4 აპრილი 2021 12:18
    2
    ციტატა: Justin Kluivert
    როდის უმთავრდება კონტრაქტი თუ იცით

    მგონი 2022 წლის ივნისში...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #19 4 აპრილი 2021 11:25
    1
    როდის უმთავრდება კონტრაქტი თუ იცით
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 4 აპრილი 2021 10:45
    3
    "ლაპორტას მთავარი ამოცანა ერლინგ ჰოლანდის გადმობირებაა და ნორვეგიელის სატრანსფერო დეტალების შესახებ კი მას მინო რაიოლასთან შეხვედრა უკვე ჰქონდა"
    კი ბატონო უკვე ჰქონდა ოღონდ, ბარსელონიდან ისინი მადრიდში ჩავიდნენ, სადაც ჰოლანდმა უკვე წაუყენა პერესს პირობები, ერთ ერთი ედეგორის დაბრუნებაა რეალში, იმიტომ რომ თურმე ისინი მეგობრები არიან. როგორია? ეს მე მგონი მესისაც კი არ უთქვავს საჯაროდ ნეიმარი დააბრუნეთ თუ გინდათ რო დავრჩეო.
    თუ ნეიმარს უფასოდ დააბრუნებენ არ იქნება ცუდი, ჰოლანდზე კი ძალიან დიდი ეჭვი მაქვს ამდენი რეალის ქების შემდეგ ან მოვიდეს ან ფანებს გაეხაერდეთ ასეთი მოსვლა, რეალმა არ დაიტოვად და იმიტომ-ო.
    აქვე ყველას გილოცავთ! ვილერიაბლეს იმ წვერებიან მუსიკოსს, გუშინ თავისი საყვირი აღარ დასჭირვებია, არც დამინახავს ის საყვირი, ეტყობა სოსიედადმა გაუკეთა ერთ ადგილში. ორი დღის წინ ვამბობდი სოსიედადმა იმიტომ ითამაშა ბარსასთან წამყვანი ფეხბურთელების გარეშე რომ წინ ატლეტიკოსთან ფინალი აქვს და მეტოქე მოადუნა დიდი ანგარიშით წაგებით. ისე ყველაფერი აგისრულდეთ როგორც ეს სოსიედადმა აუსრულა ატლეტიკს. ანუ შარშანდელი თასი მფლობელი სოსიედადია, რომელმაც ატლეტიკს 1-0 მოუგო. ახლა ჯერი ჩვენზეა იმედია 17 აპრილს, ვილერიაბლე იმ საყვირს აღარ წამოიღებს სევილიაში რომ ბარსამ უფრო ღრმად არ გაუკეთოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 4 აპრილი 2021 09:14
    2
    მოაშორეთ აქედან ეს კლოუნი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #16 4 აპრილი 2021 08:46
    3
    ციტატა: Norman Bates
    ტვინი არ ეყო იმის მისახვედრად, რომ მესის ჩრდილი პარიზამდეც აღწევს

    საღოოლ😂😂😂😂 მე დავამატებდი რო მესის ჩრდილი ყველგანაა რადგან ყველა ფეხბურთელზე ერთი თავით მაღალია, ზოგზე ორითაც
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 4 აპრილი 2021 02:41
    1
    კი აიკიდა დღეს წითელი და 3 ქულა აახია ლილიმ.
    Culé [?]
    #14 4 აპრილი 2021 02:25
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    გასარკვევად გითხარი იმედია ჩემი სათქმელი ღამემშვიდობის.

    გავიგე ბატონო, მკვდარი ვარ უკვე ჰა რა გავაკეთო მეტი, სული დავაგდო ჩემი საიტზე თუ გვამი :)) მე არ ვთვლი რომ რამე გაწყენინე ამიტომ არც უხერხულში ვგრძნობ თავს და შენ თუ მაინც გეწყინა შენსავე პრობლემად გჩუქნი. ღამემშვიდობის

    ციტატა: Iniesta_8
    იმედია ვინმე წელზე გადატეხავს და საბოლოოდ დასრულდება ამის ტრანსფერზე ჭორები

    რაც მაგან საკუთარ თავს ზიანი მიყანა, იმაზე მეტს ვერავინ გადატეხავს აწი, ტყულია მაი ამბავი :)

    მოდი შენით თუ ვერ იგებ რა პრეტენზია მაქვს და პრობლემა აგიხსნი და მიგახვედრებ შენ მოგწონს ალბათ და მიჩვეული ხარ ნაცვალსახელით მოხსენიებას ან შენც მოგწონს ეგ მომენტი ნაცვალსახელით მოგიხსენიონ და მე არ ვპატიობ არავის და შენ თუ ვერ გაიგე მეც მიჩუქნია ეგ შენს პრობლემად.
    წევრი [?]
    #13 4 აპრილი 2021 02:19
    1
    29 წლისაა უკვე და დიდი არაფერი კარიერა ჰქონდა
    ერთი მსოფლიო ჩემპიონობა თუ უშველის თორემ დაინგრია პარიზში საქმე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 4 აპრილი 2021 01:54
    7
    დასანახად ვეღარ ვიტან .. რაღადროს ნეიმარია .. მბაპეც კი იძახის მესი-რონალდუს მერე მე ვარო , ყველას კიდია ეს პიჟონი , რა კარიერა დაინგრია
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #11 4 აპრილი 2021 01:38
    0
    იმედია ვინმე წელზე გადატეხავს და საბოლოოდ დასრულდება ამის ტრანსფერზე ჭორები. ტვინი მოიხნა უკვე. თუმცა ტრავმასაც არ ვუსურვებ, წაენძრეს სადმე ბრაზილიაში ან ჩინეთში, მორჩა ამის კარიერა.
    Culé [?]
    #10 4 აპრილი 2021 01:33
    0
    ციტატა: Clever liar
    ბოლო გუნდი რომ გაქვს დარჩენილი, ტაბლოზე ბოლო წუთები რომ მიდის, შენი გუნდი 0-1 რომ აგებს მაგრამ შენ მაინც იმედი გაქვს რომ სუდია დაკარგავს სატვენს და ვერ დასტვენს. რა საშინელებაა ხოლმე იმედი :)))

    გასარკვევად გითხარი იმედია ჩემი სათქმელი ღამემშვიდობის.
    ფანი [?]
    #9 4 აპრილი 2021 01:28
    0
    ბოლო გუნდი რომ გაქვს დარჩენილი, ტაბლოზე ბოლო წუთები რომ მიდის, შენი გუნდი 0-1 რომ აგებს მაგრამ შენ მაინც იმედი გაქვს რომ სუდია დაკარგავს სატვენს და ვერ დასტვენს. რა საშინელებაა ხოლმე იმედი :)))
    გულშემატკივარი [?]
    #8 4 აპრილი 2021 01:26
    0
    თუ,ნეიმარი ბარსას ფულს გადაუხდის,მინიმუმ 100 მილიონ ევროს და ხელფასს -"პურის ფულს" წელიწადში ერთ მილიონს დასჯერდება,კი ბატონო დაბრუნდეს.
    Culé [?]
    #7 4 აპრილი 2021 01:08
    2
    ამას ბარსელონაში დაბრუნების იმედი აქვს?მაგრამ ოცნებას კაცი არ მოუკლავს.
    ფანი [?]
    #6 4 აპრილი 2021 00:55
    2
    აუ შეჭამენ ახლა ტვინს, ჯერ ზაფხულამდე და მერე ხო საერთოდ
    ფანი [?]