ალექს კოლიადოს ფანტასტიკური ჯარიმა

ალექს კოლიადოს ფანტასტიკური ჯარიმა

დღეს "ბარსა ბ" სეგუნდა B-ს მორიგ ტურში "ალკოიანოს " დაუპირისპირდა და მეტოქე ანგარიშით 2-1 დაამარცხა. 

კატალონიელთა მხრიდან თავი ალექს კოლიადომ და რეი მანაიმ გამოიჩინეს. განსაკუთრებით ეფექტური კი კოლიადოს გოლი იყო.

ახალგაზრდა ფეხბურთელმა მორიგი ჯარიმა გაიტანა.

ალექსი მომდევნო სეზონიდან "ბარსელონას" პირველი გუნდის წევრი გახდება. ის წინასასეზონო მოზადებას გაივლის და შემდეგ გადაწყვეტენ დარჩება თუ სხვა კლუბში იჯარით ითამაშებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 4 აპრილი 2021 12:57
    2
    მაგარი ბიჭია ჩინებული მარცხენით.ტრინკაუს სერიოზული კონკურენტი ეყოლება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 4 აპრილი 2021 10:53
    1
    მესის მშვენიერი მემკვიდრე ეზრდება.
    Culé [?]
    #19 4 აპრილი 2021 02:33
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    სახელს გამოიყენებ.გასაგებად ვამბობ?და საერთოდ ეს ყველას ეხება და ტვინს ნუ მიღუნავთ ჩემი რჩევაა.რა თქმა უნდა ყველას არ ეხება.

    ერთი ის მაინტერესებდა ვინ გემტერებოდა, მეორე - ბენზინი რატო ღირდა 27 ლარი და ახლა მესამეც მაინტერესებს რატო მეჩხუბები? :DD

    უკვე ავხსენი რა არ მომეწონა შენგან.
    Culé [?]
    #18 4 აპრილი 2021 01:03
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    მაგას ნაცვალსახელი სხვასთან მიმართებაში შეგიძლია გამოიყენო მაგრამ არა ჩემთან მიმართებაში.

    შენ იყავი კარგად და არც ნაცვალსახელს გამოვიყენებ და არც წინდებულს არავითარს ამ წუთს იქეთ :))

    სახელს გამოიყენებ.გასაგებად ვამბობ?და საერთოდ ეს ყველას ეხება და ტვინს ნუ მიღუნავთ ჩემი რჩევაა.რა თქმა უნდა ყველას არ ეხება.
    Culé [?]
    #17 4 აპრილი 2021 00:59
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    მაგას ვის?

    შენზე იკითხა იმ პატიოსანმა კაცმა და მე კიტოვანს ხოარ ვიგულისხმებდი :)) იმედია მე არ გავხდი პირველი მსხვერპლი..

    მაგას ნაცვალსახელი სხვასთან მიმართებაში შეგიძლია გამოიყენო მაგრამ არა ჩემთან მიმართებაში.
    Culé [?]
    #16 4 აპრილი 2021 00:58
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    ვიღაცეებს ჯ=კარგად მოვაჯენ თავის ადგილზე რომ იცოდე და აქ ეხლა ჩემი მიზანი ეს არის სიახლეების

    რა მძიმე მარხვაა და რაფერი გაბოროტებული გავქვს გული, მასე რავა შეიძლება :))

    მე ძალიან კარგად ვიცი რაც არის თვითონ ვიცავ მარხვას და შენ უნდა შეგეკითხო რას ვიზამ და ვიტყვი?და ეს მაგას სხვაზე გამოიყენე და არა ჩემთან მიმართებაში გასაგებია?
    Culé [?]
    #15 4 აპრილი 2021 00:54
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Griezzy7
    რასერჩით ამგოგოს 😅😅 ყველა სიახლის კომენტარებში ნინის გულისამაჩუყებელი სიტყვები რომხვდება

    ერთი ეგ გამაგებინა მაგას ვინ ერჩის და მეორე ბენზინი რატო ღირს 27 ლარი, მეტი არ მინდა არაფერი :D

    მაგას ვის? rage
    ფანი [?]
    #14 4 აპრილი 2021 00:53
    1
    ციტატა: Griezzy7
    რასერჩით ამგოგოს 😅😅 ყველა სიახლის კომენტარებში ნინის გულისამაჩუყებელი სიტყვები რომხვდება

    ერთი ეგ გამაგებინა მაგას ვინ ერჩის და მეორე ბენზინი რატო ღირს 27 ლარი, მეტი არ მინდა არაფერი :D
    Culé [?]
    #13 4 აპრილი 2021 00:49
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Nini
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    რამდენჯერ მაქვს მეც ეს ნათქვამი მაგრამ გოგოს ნათქვამს თუ არ ითვალისწინებენ და აქცევენ ყურადღებას აქ შენსას მიაქცევენ იმედია.

    უსარგებლოების ყოლას გუნდში ეს მოიყვანონ.ისე ეს ტრინკაუს ნათესავი ხო არაა გავს ძალიან.

    რასერჩით ამგოგოს 😅😅 ყველა სიახლის კომენტარებში ნინის გულისამაჩუყებელი სიტყვები რომხვდება

    გულისამაჩუყებელი კი არა ვიღაცეებს კარგად მოვაჯენ თავის ადგილზე რომ იცოდე და აქ ეხლა ჩემი მიზანი ეს არის სიახლეების წაკითხვასთან ერთად.
    Culé [?]
    #12 4 აპრილი 2021 00:44
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    რამდენჯერ მაქვს მეც ეს ნათქვამი მაგრამ გოგოს ნათქვამს თუ არ ითვალისწინებენ და აქცევენ ყურადღებას აქ შენსას მიაქცევენ იმედია.

    უსარგებლოების ყოლას გუნდში ეს მოიყვანონ.ისე ეს ტრინკაუს ნათესავი ხო არაა გავს ძალიან.

    რასერჩით ამგოგოს 😅😅 ყველა სიახლის კომენტარებში ნინის გულისამაჩუყებელი სიტყვები რომხვდება
    ფანი [?]
    #11 4 აპრილი 2021 00:32
    1
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    ხო მაგრამ გამოცდილი ფეხბურთელებიც გვჭირდება. გუნდში 30+ წლის 5 კაცი მაინც საჭიროა.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 4 აპრილი 2021 00:28
    2
    კვარაცხელია არის სუპერი ძმაო არ ვიცი ბარსას დონეზე თამაშობს თუ არა მაგრამ სადაც არის იმენა მხეცია.. რა შეაგდო დღესაც მაგარი იყო..
    --------------------
    № 10
    ფანი [?]
    #9 4 აპრილი 2021 00:01
    2
    სხვების მოყვანას, ლა მასიელებს მივცეთ შანსი ბევრად აჯობებს.
    წევრი [?]
    #8 3 აპრილი 2021 22:55
    3
    Bravoo
    Culé [?]
    #7 3 აპრილი 2021 22:55
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Nini
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    რამდენჯერ მაქვს მეც ეს ნათქვამი მაგრამ გოგოს ნათქვამს თუ არ ითვალისწინებენ და აქცევენ ყურადღებას აქ შენსას მიაქცევენ იმედია.

    უსარგებლოების ყოლას გუნდში ეს მოიყვანონ.ისე ეს ტრინკაუს ნათესავი ხო არაა გავს ძალიან.

    აუ ნინი :დდ რა ჩაგრული ხარ მოკლედ რაა, მოგიკვდი გოგოო

    ძაან გამეცინა და თან ეს დაცინვით ნათქვამია როგორც თვითონ დასცინიან ჩემს ნათქვამს. smile ეგრე ვიქცევი მეც. smile თანაც არავის არცერთ სიტყვას არ შევარჩენ თუ დამჭირდა და ძაან გამიღუნავენ ტვინს აი ესე. blush
    ფანი [?]
    #6 3 აპრილი 2021 22:51
    1
    ციტატა: Nini
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    რამდენჯერ მაქვს მეც ეს ნათქვამი მაგრამ გოგოს ნათქვამს თუ არ ითვალისინებენ და აქცევენ ყურადღებას აქ შენსას მიაქცევენ იმედია.

    უსარგებლოების ყოლას გუნდში ეს მოიყვანონ.ისე ეს ტრინკაუს ნათესავი ხო არაა გავს ძალიან.

    აუ ნინი :დდ რა ჩაგრული ხარ მოკლედ რაა, მოგიკვდი გოგოო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 აპრილი 2021 22:39
    2
    დააწინაურეთ ეს ბიჭი დააწინაურეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 3 აპრილი 2021 22:37
    3
    ციტატა: BEQA BARCA
    რად გვინდა ვეინალდუმი და აგუერო?! აგერ ახალგაზრდები დავაწინაუროთ.. დე ლა ფუენტე, კოლიადო, მორიბა, ბალდე... კიდე ბევრია და ავაწყოთ ახალგაზრდული გუნდი.❤💜 მხოლოდ ჰალანდი დავიმატოთ💜❤

    რამდენჯერ მაქვს მეც ეს ნათქვამი მაგრამ გოგოს ნათქვამს თუ არ ითვალისწინებენ და აქცევენ ყურადღებას აქ შენსას მიაქცევენ იმედია.

    უსარგებლოების ყოლას გუნდში ეს მოიყვანონ.ისე ეს ტრინკაუს ნათესავი ხო არაა გავს ძალიან.
    Culé [?]
    #3 3 აპრილი 2021 22:25
    0
    მატეუსი რო ყავთ ტყუილად აგერ ეს ბიჭი მოიყვანონ 22 ისაა მგონი დროა უკვე ძირითადი გუნდის. ეს ბიჭი მაგარ ფეხბურთს ითამაშებს, ითამაშებს რა უკვე თამაშობს! heart_eyes
    Culé [?]