ბარსელონა უსმან დემბელეს კონტრაქტზე ღელავს

ბარსელონა უსმან დემბელეს კონტრაქტზე ღელავს

"ბარსელონას" ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს მომავალთან დაკავშირებით ჯერ გადაწყვეტილი არაფერია, რაც კატალონიელებს მოსვენების საშუალებას არ აძლევთ.

დემებელს მოქმედი კონტრაქტის ვადა 2022 წლის ივნისში იწურება. Sport-ის ინფორმაციით, ფრანგი ფეხბურთელი ხელშეკრულების გახანგრძლივებას არ ჩქარობს, რაც "ბარსაში" გარკვეულ შეშფოთებას იწვევს.

იმავე წყაროს ცნობით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა 23 წლის მოთამაშის კონტრაქტზე წუხს, რადგან კლუბში იციან, რომ დემბელეზე დიდი მოთხოვნაა და მისით "მანჩესტერ იუნაიტედია" დაინტერესებული. იმ შემთხვევაში, თუ უსმანთან უახლოეს თვეებში ხელშეკრულების გახანგრძლივების თაობაზე შეთანხმება ვერ შედგება, კატალონიელები მას მიმდინარე წლის ზაფხულში გაყიდიან, წინააღმდეგ შემთხვევაში ფეხბურთელი 2022 წელს გუნდს უფასოდ დატოვებს.

იგივე წყარო იტყობინება, რომ "ბლაუგრანას" პრიორიტეტი დემბელეს შენარჩუნებაა. კლუბში ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი და იმედოვნებენ, რომ ფრანგს ახალი კონტრაქტის გაფორმებაზე დაიყოლიებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 4 აპრილი 2021 12:48
    0
    ფრანგები გასაყრელია სუყველა ლენგლეც უმტიტიც დამბოც და გრიზმანიც
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 აპრილი 2021 11:23
    0
    დააყენეთ დღესვე ტრანსფერზე, ამაზზე უკეთესი ფეხბურთელი აღარ მოიპოვება? ესეც გრიზმანიც, კოუტინიოც, პიანიჩიც, ლენგლეც და რავიცი ქვეყნის ნაგავი დაგროვდა დააყენონ ერთად და დავიჯერო იმდენი არ მოგროვდება ვინმე (მბაპე, ჰოლანდის დონე) ვერ ვიყიდოთ?, და ლეოც ათამაშდება ძველებურად.

    და საერთოდ რა პონტია, კაცობა არა აქვთ ამ ლაწირაკებს? ვერ იტყვიან პირდაპირ ესა და ეს გუნდი მეპატიჟება და უნდა წავიდეო? ამიტომ არ ვახანგრძლივებ და ცოტა ფასი დამაკელითო? იქნება უშვებენ? რონალდუმაც კი უთხრა პერესს წასვლა მინდა და როგორმე გამიშვიო. მილიარდიანი გამოსასყიდის მქონე 114-ათ გაუშვა და ეს რეალურია. როდემდე უნდა ვიდარდოთ წავა არ წავა, ნეიმარის საქმემ არაფერი გვასწავლა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 აპრილი 2021 02:29
    0
    თუ არ გაახანგრძლივა ამან და უფასოდ წასვლა გადაწყვიტა, მაშინ 1 წელი არ უნდა გააკარო ბურთს და სკამზე დაალპო.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 აპრილი 2021 23:38
    1
    ფატი, ტრინკაო, კოლიადო და კონრადი გვყავს ამ ტვინნაღრძობის პოზიციაზე და სანამ რამე ღირს და ვიღაცას უნდა, სანამ ტრავმა არ აქვს და რაიმეს მაქნისია, სჯობს წელსვე გავუშვათ.
    აქვს თავისი დადებითებიც, შესამჩნევი პროგრესი და ა.შ. მაგრამ არაა ბარსას სტილის და მოკალი თუ გინდა, ვერ აზროვნებს! წამდაუწუმ ნერვებს გვიშლის.
    თუკი ვინმემ 60 მაინც გაიმეტა უეჭველი უნდა გავატანოთ ამას პლუს გრიზმანი, კოუტინიოც და ჰოლანდს უფრო მარტივად ჩავიგდებთ ხელში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 აპრილი 2021 21:23
    1
    გაახანგრძლივებს აბა რას იზავს ხელფასის დაკლებაზე დაიკეროს მთვარია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 3 აპრილი 2021 20:51
    0
    გაუხანგრძლივეთ და გააჯვას. Იქნებ ვინმე შევასაღოთ ერთ 80 მილიონად, 8 ლარიც არ ღირს ეს ფარჩაკი მარა მაინც. Ამის ჰეთრიკიც არ მინდა ლიგის ფინალში გატანილი
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    [?]
    #6 3 აპრილი 2021 20:09
    2
    ამან თუ არ გაახანგრძლივა და ესეთი უმადურობა გამოიჩინა ჯანდაბას ის 20 მილიონი რასაც გადაგვიხდიან, უნდა აიღო და 2022 წლამდე სკამზე უნდა დააგდო, არ ააყენო ვაფშე, ჩამოაეორო პირადი მწვრთნელებიც ფიზიოთერაპევტიც და მზარეულიც. ბოლომდე დედა რო აეხეს და მერე მანჩესტერი კი არა რენიც აღარ წაიყვანს. ანუ ეგეთი რამე თუ აკადრა გუნდს რომელმაც ყველაფერი მისცა და აპატია უარესის ღირსი იქნება. ისე კი ღელავს ალბათ ვის მოიყვანს გუნდი, ფატი თუ ფეხზე დადგა, კუმანს დეპაი მოუყვანეს ან სულაც ჰოლანდი აღარ იქნება ამისი ადგილი და ღელავს.
    Culé [?]
    #5 3 აპრილი 2021 19:41
    2
    ციტატა: antonio
    ეხლა ამ ათ ტურს კარგად ჩაატარებს და რამდენიმე ზედმეტ მილიონს დასტყუებს ახალ კონტრაქტში.

    მეტი არ იქნა ჩემი მტერი ამან კარგად ითამაშოს
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #4 3 აპრილი 2021 19:10
    3
    მაგის ხელფასს დააკელით 70-80 % ით და დარჩეს თუ უნდა
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    #3 3 აპრილი 2021 19:08
    1
    ეხლა ამ ათ ტურს კარგად ჩაატარებს და რამდენიმე ზედმეტ მილიონს დასტყუებს ახალ კონტრაქტში.
    Culé [?]
    #2 3 აპრილი 2021 19:02
    4
    გასაყიდია აუცილებლად.
    Culé [?]
    #1 3 აპრილი 2021 18:30
    2
    დაიყოლიებენ არა კვახი, აქეთ იძახის დემბელე არსად არ მინდა წასვლაო, რაღაც ხრიკი მგონია, შემოთავაზების შემთხვევაში გაყიდიან მგონია
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️