მინო რაიოლა: ჰოლანდს ნებისმიერ კლუბში გადასვლა შეუძლია

მინო რაიოლა: ჰოლანდს ნებისმიერ კლუბში გადასვლა შეუძლია

ცნობილმა საფეხბურთო აგენტმა, მინო რაიოლამ თავის ერთ-ერთ კლიენტზე, "დორტმუნდის" თავდამსხმელზე, ერლინგ ჰოლანდზე ისაუბრა.

ჰოლანდთან მიმართებაში, ყველა შეცდა და მან ყველაფერი იმაზე სწრაფად გააკეთა, ვიდრე ამას წარმოიდგენდნენ. ის საკუთარ გრაფიკს უსწრებს. მე 100%-ით დარწმუნებული ვარ და ყველა დარწმუნებულია, რომ ამ ბიჭს ნებისმიერ კლუბში გადასვლა შეუძლია.

- ციტირებს რაიოლას The Athletic.

ბევრ ევროპულ გრანდთან ერთად 20 წლის ნორვეგიელი ფეხბურთელის ტრანსფერით "ბარსელონაცაა" დაინტერესებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 31 მარტი 2021 20:58
    1
    ეს კლუბი აუცილებლად ბარსელონა იქნება.
    Culé [?]
    #11 31 მარტი 2021 20:05
    0
    gecheche,
    ზლატანს ფლანგზე თამაში არ ხიბლავდა და ჰალანდს პირდაპირ ელოდება ადგილი ცენტრში,ლა ლიგის ერთ-ერთი გამორჩეული გუნდის დაცვა ამან არ გაიფინა ლიგაზე???თან ძაან მრავალმხრივია,ამხელა ვერზილაა და მაინც ძაან სწრაფია,ფიზიკურად ტანკივითაა,დარტყმა და შესრულება იცის.თან იბრას უნდოდა გუნდი რომელშიც თვითონ იქნებოდა ლიდერი აქ კიდე მესის ავტორიტეტს 20 ჰალანდიც ვერ გადაწონის და არც უნდა ქონდეს პრეტენზია ჩემზე უნდა აეწყოს თამაშიო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 31 მარტი 2021 16:45
    0
    ის საკუთარ გრაფიკს უსწრებს. მე 100%-ით დარწმუნებული ვარ და ყველა დარწმუნებულია, რომ ამ ბიჭს ნებისმიერ კლუბში გადასვლა შეუძლია.
    რომლებსაც მე შევურჩევ, დიდი მაყუთის ფასად. ასე დამთავრა სიტყვა გენიოსმა რაიოლამ. ისე ფეხბურთი უთამაშია ნეტავ როდისმე ამ ღორს.
    წევრი [?]
    #9 31 მარტი 2021 16:02
    0
    gecheche,
    გასათვალისწინებელი დეტალებია
    ფანი [?]
    #8 31 მარტი 2021 10:01
    0
    ჰო ნებისმიერში, რომელიც მეტს გადაგიხდის იქ წაიყვან.
    ფანი [?]
    #7 31 მარტი 2021 08:28
    1
    დამრტყმელ პურისმჭამელს გავს ეს კაცი 😂
    ფანი [?]
    #6 31 მარტი 2021 07:49
    0
    ციტატა: gecheche
    ისე ამასე რო ვთქვა ერთი ორი სიტყვა რაღაცა მგონია რო ზლატანი შეიძლება განმეორდეს იმიტო რო ამის თამაშება თუ დავაკვირდებით ამას ჭირდება დიდი სიცრცეები რო ბოლომდე გაიხსნას თან დაცვითი ფუნქცუების მხრივ ძაან მოიკოჭლებს საერთოდ სხვაა ეს და სხვაა სუას სტილი და რავიცი კი მრავალფუნქციურია მარა მაინც მგონია რო ამას რაღაც ნაწილში ისაკი ჯობია ეგ გამოჩნდა ჩვენს წინააღმდეგ თამაშში ყველგან იყო ისაკი და ეს არაა ეგრე და იმედია ვცდები და კარგია თუ მოერგება გადმოსვლის შემთხვებაში და იმედია არ განმეორდებაზლატანი

    მსგავსი წარმოდგენა მაქვს მეც ჰალანდზე, თან ლა ლიგას თუ გავითვალისწინებთ როგორი ჩაკეტილი და დაცვითი ჩემპიონატია ვფიქრობ იმის ნახევარსაც ვერ გაიტანს რაც დორტმუნდში გააქვს და თან ხასიათებითაც ზლატანს გავს და გაუჭირდება ბარსაში, თუ გინდათ დასქრინეთ ეს კომენტარი
    ფანი [?]
    #5 31 მარტი 2021 06:48
    0
    ისევ გააღო პირი გასიებულმა
    წევრი [?]
    #4 31 მარტი 2021 01:11
    3
    ისე ამასე რო ვთქვა ერთი ორი სიტყვა რაღაცა მგონია რო ზლატანი შეიძლება განმეორდეს იმიტო რო ამის თამაშება თუ დავაკვირდებით ამას ჭირდება დიდი სიცრცეები რო ბოლომდე გაიხსნას თან დაცვითი ფუნქცუების მხრივ ძაან მოიკოჭლებს საერთოდ სხვაა ეს და სხვაა სუას სტილი და რავიცი კი მრავალფუნქციურია მარა მაინც მგონია რო ამას რაღაც ნაწილში ისაკი ჯობია ეგ გამოჩნდა ჩვენს წინააღმდეგ თამაშში ყველგან იყო ისაკი და ეს არაა ეგრე და იმედია ვცდები და კარგია თუ მოერგება გადმოსვლის შემთხვებაში და იმედია არ განმეორდებაზლატანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 31 მარტი 2021 01:06
    0
    რას გავს ეს გასიებული ფულის მონა. ერთ დღესაც გადაბრუნდები და გაფშიკავ ფეხებს, ამ ფულს კი მიწაში არავინ ჩაგატანს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 31 მარტი 2021 01:01
    1
    ბარსაში უნდა მოვიდეს ბარსაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #1 31 მარტი 2021 00:51
    0
    ნახევარმცველის გარეშე აზრი არ ექნება ამის ყიდვას მარტო დე იონგის იმედი მაქვს ბუსკეტსი დაბერდა სამწუხაროდ