Sport: კუმანს აგუეროს ტრანსფერი არ სურს

Sport: კუმანს აგუეროს ტრანსფერი არ სურს

"ბარსელონას" ნიდერლანდელ მთავარ მწვრთნელს, რონალდ კუმანს, არ სურს, რომ კლუბმა 32 წლის არგენტინელი ფეხბურთელი, სერხიო აგუერო, გადმოიბიროს, წერს Sport.

კუმანს მიაჩნია, რომ მის სათამაშო სისტემას მემფის დეპაი უკეთ მოერგება. ამასთან, ნიდერლანდელს თამაში შეტევის როგორც ცენტრში, ასევე ფლანგებზეც შეუძლია.

მემფისის დამატება კუმანს გუნდში მოსვლისთანავე სურდა, თუმცა "ბარსას" მაშინდელმა ხელმძღვანელობამ ტრანსფერის განხორციელება ვერ შეძლო.

აგრეთვე, კატალონიური გამოცემის თქმით, დეპაისა და აგუეროს ტრანსფერებს ერლინგ ჰოლანდის შეძენასთან საერთო არაფერი აქვთ და კლუბი ნორვეგიელის დამატებას ნებისმიერ შემთხვევაში ეცდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 1 აპრილი 2021 14:54
    0
    მეც ვეთანხმები ჯერ მარტო ასაკი ტრავმიანობას რომ თავი დავანებოთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 31 მარტი 2021 20:16
    0
    სწორია! ჩვენი ბებრებც გვეყოფა!
    Culé [?]
    #12 31 მარტი 2021 19:58
    0
    მესის გამო თორე დიდად არც მე მხიბლავს.ზე დონეა ბაზარი არაა მაგრამ ტრავმიანია ძაან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 31 მარტი 2021 16:58
    0
    არ უნდა? მაგას არც სუარესი უნდოდა. რა გაამართლა ლუისის გაშვებამ? ხო ალბათ სადაც წავიდა იმათთვის გაამართლა. სერესომაც კი მაგ გველმა თქვა ბარსაში უტვინოები არიან მე ვიძახდი რო საჩქაროდ მოსაყვანიაო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 31 მარტი 2021 00:16
    1
    ცხელი ზაფხული გველოდება. ჭორები არ მოგვაკლდება.
    ფანი [?]
    #9 31 მარტი 2021 00:03
    0
    ცხადია არ ენდომება, ასეთი სუარესიც კი გვყავდა რომელიც კუმანის გეგმებში არ შედიოდა, ჯერერთი ისეთი ტრამვიანია ტიპი რაღა დემბელე და რაღა ეს, ასაკშია თან უკვე, მაგრამ უმაღლესი კლასია, ზამენაზე იდეალური იქნება, მეორე ტაიმში თუ გუნდს შეტევის გაძლიერება დაჭირდება უკეთესს ვერავის ინატრებ
    r13
    წევრი [?]
    #8 30 მარტი 2021 23:54
    1
    მწვრთნელი რომ ესე კატეგორიულად ფეხბურთელს ითხოვს ესეიგი იცის რო იდიალურად მოერგება გუნდს და მოუყვანონ ვნახოთ როგორ შეწყობა გუნდს თანაც უფასოა და მეორე თავდამსხმელის ყიდვას არ გამორიცხავს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 30 მარტი 2021 23:32
    1
    ფლანგზე ოხრად გვყავს იგროკი ფორვარდი გვჭირდება ნუ შეილაგე ახლა კუმან ამ დეპაით დაეხიოს აგუეროს მაგ პოზიციაზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #6 30 მარტი 2021 23:26
    0
    რა ფლანგები კუმან კაი რა,დემბელე ფატი ტრინკაო გყავს ფლანგებზე და კოლიადო კონრადი კიდე. 9 ნი გვინდა, საჯარიმოს 9. ბრაიტზე უკეთესი. დეპაი არაა ეგ დონე.
    ფანი [?]
    #5 30 მარტი 2021 22:47
    1
    თუ ასე უნდა მოუყვანონ დეპაი, თვითონ იცის როგორც გამოიყენებს და ურჩევნია ალბათ
    Culé [?]
    #4 30 მარტი 2021 22:29
    2
    კოუტინიო და ბრეიტვეიტი გაუშვან და ორივე მოიყვანონ (დეპაი და აგუერო)

    თან დეპაი მაინცდამაიცნ ფორვარდი არარი. ფლანგზეც თამაშობს. ფატის აგვიანდება დაბრუნება, ან როდაბრუნდება ითამაშებს საერთოდ? დემბელეს იმედზე კიდე ჩემი მტერი იყოს....

    მესი აგუერო გრიზმანი დეპაი დემბელე ტრინკაუ და ფატი - კარგი შეტევა ძაალიან

    აგუერო 1-2 წელში ისედაც გასაშვები იქნება
    ფანი [?]
    #3 30 მარტი 2021 22:15
    0
    დეპაიმ ნაკრებში "დაგლიჯა"...დეპაი არა ტორტი-აჯიკით. აგუერო-სუარესი უფასოთ და ჰალანდი აუცილებლად. მოკლედ ლაპორტამ იცის რა უნდა ჰქნას.
    Culé [?]
    #2 30 მარტი 2021 22:07
    2
    თუ კუმანი რჩება, ვინც კუმანს სურს ის უნდა მოიყვანონ თორე უთანხმოება პირველ რიგში კლუბის სათამაშო სქემას და ჩვენს ნერვებს აზარალებს :D
    ფანი [?]