"ბარსელონა" ვეინალდუმის აგენტებთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს

"ბარსელონა" ვეინალდუმის აგენტებთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს

"ბარსელონა" "ლივერპულის" ნახევარმცველის, ჯორჯინიო ვეინალდუმის შეძენას ლამობს.

იტალიელი ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, კატალონიური კლუბი ნიდერლანდელი მოთამაშის აგენტთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს. 30 წლის ნახევარმცველი გასულ ზაფხულში, "ბარსელონაში" გადასვლასთან ახლოს იყო.

როგორც წყარო იტყობინება, ვეინალდუმი "ლივერპულს" 90%-ით დატოვებს, მაგრამ ჯერ შეთანხმება არც ერთ კლუბთან არაა მიღწეული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #15 25 მარტი 2021 17:13
    0
    ციტატა: ბასქუ10
    ციტატა: Always cule
    ამის ნიდერლანდებს რა დაემართა, 4-2 რანაირად წააგეს

    რა დაემართა და არასწორად შერჩეული მწვრთნელი, ჯობია ახლავე გაუშვან და სხვა დანიშნონ თორე სულ დაღუპავს ნაკრებს ეგ კაცი


    გამოჩნდა რამხელა ძალა იყო კუმანი, დე ბური რო არ დაენიშნათ, სხვა არავინ იყო?იმდენი კარგი მწვრთნელი ყავს ჰოლანდიას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 25 მარტი 2021 16:54
    0
    რავიცი, გუშინდელ თამაშში, მაინცდამაინც ვარსკვლავები არ მოუხსნია ციდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 25 მარტი 2021 16:35
    0
    ამან ბარსასთან გაიგიჟა თავი. ვერავინ იტყვის წინასწარ ეს ბარსაში გაამართლებს თუ არა.
    ფანი [?]
    #12 25 მარტი 2021 15:43
    0
    ციტატა: Always cule
    ამის ნიდერლანდებს რა დაემართა, 4-2 რანაირად წააგეს

    რა დაემართა და არასწორად შერჩეული მწვრთნელი, ჯობია ახლავე გაუშვან და სხვა დანიშნონ თორე სულ დაღუპავს ნაკრებს ეგ კაცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 25 მარტი 2021 14:10
    0
    შეხედავ, ცხოველს გავს.🙄
    ფანი [?]
    #10 25 მარტი 2021 09:33
    0
    უეჭ. უნდა მოიყვანონ, პიანიჩი კი მოაცილონ აქედან
    ფანი [?]
    #9 25 მარტი 2021 08:37
    0
    ამის ნიდერლანდებს რა დაემართა, 4-2 რანაირად წააგეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 25 მარტი 2021 01:04
    0
    უკრაინამ გაათანაბრა, უფრო სწორედ კიმპემბემ ჩაუხვია ლორისს
    ფანი [?]
    #7 25 მარტი 2021 00:33
    2
    ნუ კი არ მინდა დიდად ამის ბარსაში ნახვა, მაგრამ გააძლიერებდა გუნდს. ეს მოიყვანონ და პიანიჩი გაუშვან.
    Culé [?]
    #6 25 მარტი 2021 00:30
    0
    მოვიდეს და პიანიჩმა ააცვას
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 25 მარტი 2021 00:23
    0
    ნიდერლანდელების ნაკრებია თუ ბარსაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 მარტი 2021 23:54
    1
    მოსაყვანია ეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #3 24 მარტი 2021 23:38
    0
    ციტატა: gecheche
    ისე ამდენი ჰალანდზე ლაპარაკი რო ბარსას ჰალანდის მოყვანა უნდა და ეგაა მთავარი სამიზნე ასე იყო პირველად რო გახდა პრეზიდენტი ლაპორტა მაშინ ამბობდნენ რო ბექჰემი ბარსას უნდოდა და თუთქმის მოყომარებული იყო რგ ამბავი და უცებ რონალდინიო მოიყვანა და მერე რაც მოხდა ვიცით და ახლა ისე არ მოხდეს რო ამდენი ჰალანდზე ლაპარკით მბაპე რო მოიყვანოს ლაპორტამ რას ფიქრობთ ამაზე არაფერია გამორიცხული ლაპორტაა ბოლოსდაბოლოს

    ან სამივე ერთად, რო გაჩითოს
    ფანი [?]
    #2 24 მარტი 2021 23:30
    1
    ციტატა: gecheche
    ისე ამდენი ჰალანდზე ლაპარაკი რო ბარსას ჰალანდის მოყვანა უნდა და ეგაა მთავარი სამიზნე ასე იყო პირველად რო გახდა პრეზიდენტი ლაპორტა მაშინ ამბობდნენ რო ბექჰემი ბარსას უნდოდა და თუთქმის მოყომარებული იყო რგ ამბავი და უცებ რონალდინიო მოიყვანა და მერე რაც მოხდა ვიცით და ახლა ისე არ მოხდეს რო ამდენი ჰალანდზე ლაპარკით მბაპე რო მოიყვანოს ლაპორტამ რას ფიქრობთ ამაზე არაფერია გამორიცხული ლაპორტაა ბოლოსდაბოლოს

    ჰო დადო ჰოლანდზე პირობა ჰოდა შეასრულოს.
    წევრი [?]
    #1 24 მარტი 2021 23:24
    2
    ისე ამდენი ჰალანდზე ლაპარაკი რო ბარსას ჰალანდის მოყვანა უნდა და ეგაა მთავარი სამიზნე ასე იყო პირველად რო გახდა პრეზიდენტი ლაპორტა მაშინ ამბობდნენ რო ბექჰემი ბარსას უნდოდა და თუთქმის მოყომარებული იყო რგ ამბავი და უცებ რონალდინიო მოიყვანა და მერე რაც მოხდა ვიცით და ახლა ისე არ მოხდეს რო ამდენი ჰალანდზე ლაპარკით მბაპე რო მოიყვანოს ლაპორტამ რას ფიქრობთ ამაზე არაფერია გამორიცხული ლაპორტაა ბოლოსდაბოლოს