უგო ლორისი: დემბელე უმაღლეს დონეს უბრუნდება

უგო ლორისი: დემბელე უმაღლეს დონეს უბრუნდება

საფრანგეთის ეროვნული ნაკრების მეკარე, უგო ლორისი, თანამემამულე უსმან დემბელეს შესახებ საუბრობს.

დემბელე და ლორისი მსოფლიო ჩემპიონატის შესარჩევი ეტაპის მატჩებისთვის ნაკრებში არიან გამოძახებულნი.

უსმანს საფრანგეთის ნაკრებთან კარგი ისტორია აკავშირებს. იგი რუსეთში გამარჯვებული გუნდის ნაწილია. ტრავმებმა მას ხელი შეუშალეს, ყველამ ვიცით თუ რა შესაძლებლობები აქვს მას.

ვიმედოვნებ, რომ ტრავმები უკან დარჩა. "ბარსასთან" ერთად, კარგ ფორმაშია და უმაღლეს დონეს უბრუნდება. 

- ლორისის სიტყვებს ფრანგული გამოცემა Sport365 ციტირებს.

დიდიე დეშამის გუნდი 24-31 მარტის პერიოდში უკრაინის, ყაზახეთისა და ბოსნია-ჰერცოგოვინას ეროვნულ ნაკრებებს დაუპირისპირდება.  

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 25 მარტი 2021 17:43
    0
    ეს კაცი არ უყურებს თამაშს, რა დონე. ბურთი ფეხებში რო ებლანდება და კარგავს?
    ფანი [?]
    #22 25 მარტი 2021 08:51
    0
    დაბრუნდეს ფატი და ვნახავთ სადაც არის დემბელეს ადგილი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 25 მარტი 2021 02:40
    0
    ისეთი ტიპია ვერ უბრაზდები, როცა სისულელეს აკეთებს. ისეთი იდიოტის გამომეტყველება აქვს მეცინება ხოლმე.
    წევრი [?]
    #20 24 მარტი 2021 18:44
    0
    კუმანი მიხედავს ამას.აზროვნებასაც ჩაუდებს ტავში.მესი დახვეწავს.
    ფანი [?]
    #19 24 მარტი 2021 14:10
    0
    ცოტა ტვინი რო ჰქონდეს ამაზე მაგარი ვინგერი არ იარსებებდა მაგრამ უტვინოა
    Culé [?]
    #18 24 მარტი 2021 13:34
    1
    კაია კაია გააპიარეთ რო ზაფხულში 30 მილიონად მაინც გავყიდოთ
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    #17 24 მარტი 2021 13:31
    1
    დემბელეს აქვს რაღაც თვისებები რაშიც ერთერთი საუკეთესოა გუნდში (სისწრაფე,თამაშგარის ზღვარზე თამაში,ორივე ფეხით დარტყმა და ფინტები) და კუმანმაც დაიწყო მისი ამ თვისებების გამოყენება რაც ბარსაში გადმოვიდა ეს წელი საუკეთესოა მისთვის და ყველაზე მეტს ახლა აგინებთ არადა როცა pes ს თამაშობდა ტრავმირებული დემბუზა დემბუზაო :დ კუმანი თუ დარჩა შემდეგ სეზონში უფრო მოუმატებს ეს. ახალ მესის ან ნეიმარს ვინც ელის იმედები გაუცრუვდება მაგრამ გამოდგომით ნამდვილად გამოგვადგება.
    P. S. სხვათა შორის ბოლო თამაშებში მომბინაციებშიც ჰქონდა გამონათება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 მარტი 2021 12:28
    3
    ციტატა: Gagi Wiklauri
    me da barca,
    საუკეთესოა ბარსაში თუ ვერ ხედავ აღარ უყურო ბარსას

    ეგღა მაკლია შენ გადამიწყვიტო მე რას უყურო და რას არა. მე რომ ბარსას ვუყურებდი შენ ლოგინში აკეთებდი ფისიფისის სავარაუდოდ. აქ დიდი ბიძიები იკრიბებიან, წადი ქვიშაში ითამაშე.
    ფანი [?]
    #15 24 მარტი 2021 12:08
    4
    დემბო მიხა პაპას თოფივითაა, ხან გავარდება, ხან არა
    Culé [?]
    #14 24 მარტი 2021 02:11
    2
    ამას ახლა კარგი პიარი უნდა და იქნება მივასაღოთ ვინმეს ასე 80 მილიონად
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #13 24 მარტი 2021 02:08
    0
    კუმანი კომბლე უნდა გახდეს და მოხოდავს, სხვანაირად შანსი არაა smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 მარტი 2021 02:04
    0
    იმედია აღარ გაიტრავმება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 24 მარტი 2021 01:50
    0
    ციტატა: Gagi Wiklauri
    Joakim Brodén,
    რახამ შენ იტყვი და მოკითხვები დიდი ცანი რჩება ბარსაში და არსად არ წავა)))

    <3
    ფანი [?]
    #10 24 მარტი 2021 01:26
    1
    უინტელექტოა და მაგას ვერ შეცვლის ვერაფრით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 24 მარტი 2021 01:25
    2
    ფრანგები აჭიკჭიკდნენ, დემბელეს ქებაში ერთმანეთს ეჯიბრებიან. მგონი დემბუზა პიარში ფულს ხარჯავს ან ტროლები დაქოქა.
    Culé [?]
    #8 24 მარტი 2021 01:03
    0
    დემბელე, უმაღლესი დონე და დაბრუნება შეუსაბამო სიტყვებია.
    Culé [?]
    #7 24 მარტი 2021 00:52
    4
    ნუ არის ერთი ვარიანტიც
    სალამურის თლის მცოდნე მწვრთნელი
    აი პეპ გვარდიოლასა და რაჰიმ სტერლიმგის მაგალითი რომ ავიღოთ
    არსად მინახია სტერლინგზე უფრო გონებაჩლუნგი ფეხბურთელი, სანამ პეპის ხელში არ მოხვდა
    თუ კუმანს აღმოაჩნდა ეს უნარი, მაშინ გაიხსნება ეს დეგენერატი barca-6
    ფანი [?]