Cat Radio: გრიზმანს "ბარსელონას" დატოვება არ სურს

Cat Radio: გრიზმანს "ბარსელონას" დატოვება არ სურს

"ბარსელონას" ფრანგი შემტევი, ანტუან გრიზმანი, კატალონიურ კლუბის დატოვებას არ გეგმავს, წერს Catalunya Radio.

გამოცემის მტკიცებით, გრიზმანი "ბარსაში" თავს კომფორტულ გრძნობს. მას კლუბთან ხელშეკრულება 2024 წლამდე აქვს გაფორმებული.

არსებული ცნობებით, ახალი ხელმძღვანელობა, ფინანსური რესურსების მობილიზების მიზნით, ზაფხულში 29 წლის ფეხბურთელის გაყიდვას გეგმავს, თუმცა ამ მომენტისთვის, მისი შეძენით არცერთი კლუბი არ არის დაინტერესებული.

შეგახსენებთ, რომ გრიზმანი "ბარსას" 2019 წელს, "ატლეტიკოდან" შეუერთდა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 25 მარტი 2021 17:44
    0
    რა თქმა უნდა არავინ, ვის რათ უნდა ეს თავდამსხმელ-მცველი.
    წევრი [?]
    #15 24 მარტი 2021 18:39
    0
    რას შეგვატენენ ეს მაზილა.ამის მოშორებას მოუნდებიან ეხლა კარგა ხანს
    ფანი [?]
    #14 24 მარტი 2021 14:08
    0
    რავი ვფირობ წელს არც უნდა გაყიდონ და ვერც გაყიდიან, წელს არ აქვს მშრალი სეზონი, წინა წელთან შედარებით პროდუქტიულია და ვფიქრობ უნდა დატოვონ
    Culé [?]
    #13 24 მარტი 2021 13:35
    2
    რა საინტერესოა ასეთი ხელფასით ვინმეს მოუნდებოდა ბარსადან წასვლა ? ;დდ
    --------------------

    ForçaBarça
    [?]
    #12 24 მარტი 2021 12:53
    0
    ციტატა: Albicelecte
    14 გოლი და 11 ასსისტი
    სეზონი ჯერ არ დასრულებულა, წინ 10 ტური და თასის ფინალია
    საკმაოდ ნორმალური შედეგი აქვს მე-2 ფორვარდის კვალობაზე
    მე მაინც ვფიქრობ, რომ გუნდი მაღალი კლასის ფეხბურთელებმა არ უნდა დატოვონ, თუმცა კოუტინიო-პიანიჩს მაინც გავყიდდი, რადგან მათ პოტენციალს ვერ ვხედავ
    გრიზმანს დავტოვებდი, განსხვავებული სტილის ფეხბურთელია და საჭიროა ეგეთი არასტანდარტული შემტევი
    აზროვნების პრობლემაც არ აქვს

    ტიპს შეუძლია სასწაული გაიტანოს როგორც ოსასუნასთან ან ვილიარეალთან თუნდაც უესკასთან და მერე სასწაული გამაზოს და დაგაღალატოს. შეუძლია რომელიმე თამაში მარტომ მოგაგებინოს როგორც გრანადასთან ორივე იგრა მარა მერე 5 თამაში ზედიზედ ბურთი ვერ მიიღოს. მოკლედ დიდი უცნსური ვინმეა, არასტაბილური. კარგ მოკლე პერიოდს ყოველთვის მოაყოლებს ხოლმე ცუდს.
    Culé [?]
    #11 24 მარტი 2021 02:13
    4
    14 გოლი და 11 ასსისტი
    სეზონი ჯერ არ დასრულებულა, წინ 10 ტური და თასის ფინალია
    საკმაოდ ნორმალური შედეგი აქვს მე-2 ფორვარდის კვალობაზე
    მე მაინც ვფიქრობ, რომ გუნდი მაღალი კლასის ფეხბურთელებმა არ უნდა დატოვონ, თუმცა კოუტინიო-პიანიჩს მაინც გავყიდდი, რადგან მათ პოტენციალს ვერ ვხედავ
    გრიზმანს დავტოვებდი, განსხვავებული სტილის ფეხბურთელია და საჭიროა ეგეთი არასტანდარტული შემტევი
    აზროვნების პრობლემაც არ აქვს
    Culé [?]
    #10 24 მარტი 2021 02:09
    0
    არადა ტიპი ატლეტიკოს მარტო ათრევდა ლიგაზე.სამწუხაროა რომ ვერ ამართლებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 24 მარტი 2021 02:01
    3
    უუჰ კაი ერთი არ უნდა თურმე აბა ჩვენ გვკითხოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 24 მარტი 2021 01:25
    2
    ოჰ, კაი კაცო ერთი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 24 მარტი 2021 01:22
    3
    რას ამბობ, კომფორტულად ხარ?
    ვერ ქაჩავ ძმაო, 120 მილიონია შენში გადახდილი და მესამედისას ვერ ასრულებ.
    ფანი [?]
    #6 24 მარტი 2021 00:12
    3
    ფატის ხო არ დაადგა საშველი რო დაბრუნდეს.იქნებ მერე მაინც მომილბეს გული ამაზე და დემბელეზე ხშირად რომ ვერ დავინახავ მოედანზე.ძაან სხვაგან არიან ეს ფრანგები.ჰალანდის საქციელი გაუკვირდა ხალხს აქ მოსვლაზე რო არაფერი ვთქვათ იმან სხვას მაიმც მიუგდო და ამ ლეშმა ვოდეოთი დაგვცინა ყველას დასანახად და ჩვენ როგორ მოვიქეცით მეტი ვოდრე კლუბი?ავდექით და 120 ლიმონათ მოვიყვანეთ გეგონება წითელი ჯვარი ვართ და შევიფარეთ გაჭირებული😁
    ფანი [?]