"სოსიედადის" მწვრთნელი: კუმანს ვუთხარი, რომ თუ ასე განაგრძობს, ლა ლიგას მოიგებს

"სოსიედადის" მწვრთნელი: კუმანს ვუთხარი, რომ თუ ასე განაგრძობს, ლა ლიგას მოიგებს

"სოსიედადის" მთავარმა მწვრთნელმა, იმანოლ ალგუასილმა "ბარსელონასთან" განადგურების (1-6) შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

მე რონალდ კუმანს ვუთხარი, რომ თუ მისი გუნდი თამაშს ისე განაგრძობს, როგორც ჩვენთან, მაშინ ისინი ლა ლიგის ტიტულს მოიგებენ.

- ციტირებს ალგუასილის სიტყვებს Movistar+.

ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში, "ბარსელონა" უკვე ზედიზედ 18 მატჩია დაუმარცხებელია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 25 მარტი 2021 08:57
    1
    მოვიგებთ ლა ლიგას აუცილებლად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 25 მარტი 2021 02:14
    1
    მოვიგებთ თუ არა არ ვიცი, მაგრამ ორივე მადრიდული გუნდი დაკარგავს ჩვენთან ქულებს, ასე მგონია, მთავარია 0 ქულა აიღონ
    ფანი [?]
    #12 23 მარტი 2021 10:35
    0
    ატლეტიკო ისეთ წნეხშია მოქცეული რომ აუცილებლად დაკარგავს ქულებს, მთავარია ჩვენ მოვიგოთ ყველა თამაში
    ფანი [?]
    #11 23 მარტი 2021 08:53
    1
    აბა რააა!
    აგერ ლიდერების კალენდარი, ასე თუ ვითამაშეთ, სრეალი და კატლეტიკო რას დაგვაკლებს?

    ტური 29
    03.04. 18:15
    რეალ მადრიდი ეიბარი
    04.04. 23:00
    სევილია ატლეტიკო მადრიდი
    05.04. 23:00
    ბარსელონა ვალიადოლიდი

    ტური 30
    10.04. 23:00
    რეალ მადრიდი ბარსელონა
    11.04. 23:00
    ბეტისი ატლეტიკო მადრიდი

    ტური 31
    21.04.
    ატლეტიკო მადრიდი უესკა
    ბარსელონა ხეტაფე
    კადიზი რეალ მადრიდი

    ტური 32
    25.04.
    ატლეტიკი ბილბაო ატლეტიკო მადრიდი
    ვილიარეალი ბარსელონა
    რეალ მადრიდი ბეტისი

    ტური 33
    28.04.
    ატლეტიკო მადრიდი ეიბარი
    ბარსელონა გრანადა
    ხეტაფე რეალ მადრიდი

    ტური 34
    02.05.
    ელჩე ატლეტიკო მადრიდი
    ვალენსია ბარსელონა
    რეალ მადრიდი ოსასუნა

    ტური 35
    09.05. 19:00
    ბარსელონა ატლეტიკო მადრიდი
    რეალ მადრიდი სევილია

    ტური 36
    12.05. 19:00
    ატლეტიკო მადრიდი რეალ სოსიედადი
    გრანადა რეალ მადრიდი
    ლევანტე ბარსელონა

    ტური 37
    16.05. 19:00
    ატლეტიკი ბილბაო რეალ მადრიდი
    ატლეტიკო მადრიდი ოსასუნა
    ბარსელონა სელტა ვიგო

    ტური 38
    23.05. 19:00
    ეიბარი ბარსელონა
    ვალიადოლიდი ატლეტიკო მადრიდი
    რეალ მადრიდი ვილიარეალი
    Culé [?]
    #10 23 მარტი 2021 02:47
    2
    ატლეტიკოს მომდევნო 2 ტურში სევილიასთან და ბეტისთან უწევს თამაში.ორივე რთული მეტოქეა და აქ შეიძლება დაკარგოს ქულები.მერე მოდის უესკა,რომელიც მთლად უშანსოდ არაა და დარჩენისათვის მებრძოლი გუნდები სულს და გულს დებენ თამაშში.მერე მოდიან ბილბაო ეიბარი ელჩე.ჩვენ და სოსიედადი.თუ გამწარებულები გავუშვით კამპ ნოუდან დიდი შანსია სოსიედადთან გატეხონ.ბოლო ორი ოსასუნა და ვალიადოლიდია.თავის მხრივ ჩვენც ყველა მატჩში 3 ქულა გვინდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 23 მარტი 2021 00:24
    2
    იმედია ასეც იქნება. წლის ბოლოს ვფიქრობდი ოთხეულია ჩვენი მიზანითქო და ახლა ჩემპიონობის შანსიც გაჩნდა. თუ მადრიდელებს ორივეს მოვუგეთ უდიდესი ნაბიჯი იქნება ჩემპიონობისკენ.
    ფანი [?]
    #8 23 მარტი 2021 00:00
    0
    კაი კაცო ერთი, მართლა ეგრეა?
    გულშემატკივარი [?]
    #7 22 მარტი 2021 21:48
    0
    ვაა, რამფერ მიხვდი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 მარტი 2021 20:44
    1
    კაი ჩემი დედას ვფიცავარ ტოო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 22 მარტი 2021 20:31
    0
    ამან 2-0 ნოლზე დაიკიდა თამაში და სწორიც არის, წინ თასის ფინალი აქვს ბასკურ დერბიში, გუშინ მე-5 გოლი რო გავიდა, აჩვენეს და არც გაუხედია კარისკენ, შეცვლაზე შემომსვლელს არიგებდა რა უნდა ექნა მოედანზე.

    ციტატა: LM10RG10
    ობლაკის დდშვც რაღა გუშინ მოუნდა პენალტის აღებააა😒

    თუ ჩვენ ჩემპიონობა გვინდა ატლეტიკოს აუცილებლად უნდა მოვუგოთ, ასე რომ ასეთ შემთხვევაში სხვაობა მინიმუმზე დავა ერთ ქულამდე. ხოდა მეეჭვება ატლეტიკომ ერთი ფრე მაინც არ გააკეთოს 10 თამაშში, როცა უკან ასეთ ბარსას სუნთქვა ესმის. ფრე კი ორი ქულის დაკარგვაა. ასე რომ ყველაფერი ჩვენ ხელშია და რამდენად უნდათ ჩემპიონობა ეხლა გამოჩნდება.
    ფანი [?]
    #4 22 მარტი 2021 20:11
    1
    არის შანსი მითუმეტეს ატლეტიკო ბოლო მატჩებში ისეთი დამაჯერებელი ვერაა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 მარტი 2021 20:10
    3
    ობლაკის დდშვც რაღა გუშინ მოუნდა პენალტის აღებააა😒
    გულშემატკივარი [?]
    #2 22 მარტი 2021 19:44
    0
    სიბრძნე უთქვამს))
    Culé [?]
    #1 22 მარტი 2021 19:43
    4
    იმედია ლა ლიგას და კოპას მოვიგებთ❤💜 მჯერა.. ვისკა ბარსაა💜❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"