სოსიედადი-ბარსელონა 1-6

სოსიედადი-ბარსელონა 1-6

  სოსიედადი (4-4-2) ბარსელონა (3-4-3)
რემირო, გოროსაბელი, სუბელდია, ნორმანდი, მერკელანსი, პორტუ, გევარა, სუბიმენდი, მერინო, ოიარსაბალი, ისაკი ტერ შტეგენი, მინგესა, დე იონგი, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა, დემბელე, მესი, გრიზმანი
ლარანგა, იანუზაი, სანანი, ბარენეჩეა, ილიარამენდი, ფერნანდესი, ბაუტისტა, ლოპესი ნეტუ, არნაუ ტენასი, არაუხო, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
იმანოლ ალგუასილი რონალდ კუმანი
0-1 გრიზმანი 37, 0-2 დესტი 43, 0-3 დესტი 53, 0-4 მესი 57, 0-5 დემბელე 71, 1-5 ბარენეჩეა 77, 1-6 მესი 89

გოროსაბელი - ბარენეჩეა 61

პორტუ - იანუზაი 61

სუბიმენდი - ფერნანდესი 72

სუბელდია - სანანი 83

ისაკი - ბაუტისტა 83

ბუსკეტსი - არაუხო 67

პედრი - მორიბა 68

დემბელე - ბრეითუეიტი 79

დესტი - ტრინკაუ 84

გრიზმანი - პუჩი 85

 სუბიმენდი 9, სუბელდია 79, ფერნანდესი 90+4  ბუსკეტსი 27, ბრეითუეიტი 88
ანოეტა
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
გურიდი, ელუსტონდო, სალდუა, მოია, მონრეალი, სანგალი, სილვა, სოლა კოუტინიო, ფატი, ს. რობერტო, პიკე
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 312 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #312 22 მარტი 2021 18:06
    0
    სწორი უთქვავს კომენტატორს, სილვა და რამდენიმე ფეხბურთელი აკლიათ, მაგრამ ეხლა არ დაღლიან ძალიან იმიტომ, რომ ბარსაზე მეტად ბილბაო ადარდებთ შარშანდელი თასის ფინალი აქვთ სათამაშოო.
    Culé [?]
    #311 22 მარტი 2021 02:49
    4
    ციტატა: გუტი1992
    გაუმარჯოს ბიჭებს, პირველ რიგში გილოცავთ გამარჯვებას. მადრიდისტა ვარ აგერ უკვე მეოცე წელია, პატივს ვცემ ყველა გუნდით ქომაგს. ხშირად შემოვდივარ აქ მეგობრულად, მაგრად დღეს დავრეგისტრირდი მხოლოდ. ჩემი აზრით კარგია რომ ბარსამ ესე მოუმატა, ეს კარგია რეალისთვის რომ იქნებ თვითონაც დაიწყონ თამაში, კატლეტების ჩემპიონიბა ძალიან არ მინდა, სიმეონეს ზედმეტი ლაპარაკი და ბლატავი უყვარს და მაგის გამო, ამპარტავანი კაცია და ვიღაცაზე მეტი ჰგონია ყოველთვის თავი, ისევ მირჩევნია ბარსა გახდეს ჩემპიონი ვიდრე ატლეტიკო. წინ დიდი კლასიკო გველის და იმედია ისეთი იქნება რომ ჩვენც მივიღებთ სიამივნებას. დესტი მაგარი ბავშვია,.მაგარი ვინმე გეზრდებათ, ეგ პედრი და ფატი ბარსას მომავალია მართლაც. კარგი იქნებოდა ეგეთი ერთი ორი ახალგაზრდა ტალანტი ჩვენც გვყოლოდა მაგრამ ვინ გვყავს, როდრიგო და ვინიციუსი? რომელია მომავალი, არც ერთი, უნიჭო ბრაზილიელი ვინიციუსი რომელმაც მარტო იცის ბურთი გაგდება და ზდევა მერე იმ ბურთის, დარტყმა 0 , პასი ათასი ერთი გამოდის კიდე. მოკლედ ორი სიტყვით მინდოდა მოგსალმებოდით და შემოვედი მაგიტომ, პირველი კომენტარია ეს ჩემი ამ საიტზე. მოკლედ წარმატებები ყველას ძმებო, თქვენც და ბარსასაც.

    გილოცავ აქ დარეგისტრირებას და ზოგადად ვთვლი რომ არ უნდა იყოს გუნდების ქომაგებს შორის მტრული განწყობა მე პირადად.
    ახალბედა [?]
    #310 22 მარტი 2021 02:31
    15
    გაუმარჯოს ბიჭებს, პირველ რიგში გილოცავთ გამარჯვებას. მადრიდისტა ვარ აგერ უკვე მეოცე წელია, პატივს ვცემ ყველა გუნდით ქომაგს. ხშირად შემოვდივარ აქ მეგობრულად, მაგრად დღეს დავრეგისტრირდი მხოლოდ. ჩემი აზრით კარგია რომ ბარსამ ესე მოუმატა, ეს კარგია რეალისთვის რომ იქნებ თვითონაც დაიწყონ თამაში, კატლეტების ჩემპიონიბა ძალიან არ მინდა, სიმეონეს ზედმეტი ლაპარაკი და ბლატავი უყვარს და მაგის გამო, ამპარტავანი კაცია და ვიღაცაზე მეტი ჰგონია ყოველთვის თავი, ისევ მირჩევნია ბარსა გახდეს ჩემპიონი ვიდრე ატლეტიკო. წინ დიდი კლასიკო გველის და იმედია ისეთი იქნება რომ ჩვენც მივიღებთ სიამივნებას. დესტი მაგარი ბავშვია,.მაგარი ვინმე გეზრდებათ, ეგ პედრი და ფატი ბარსას მომავალია მართლაც. კარგი იქნებოდა ეგეთი ერთი ორი ახალგაზრდა ტალანტი ჩვენც გვყოლოდა მაგრამ ვინ გვყავს, როდრიგო და ვინიციუსი? რომელია მომავალი, არც ერთი, უნიჭო ბრაზილიელი ვინიციუსი რომელმაც მარტო იცის ბურთი გაგდება და ზდევა მერე იმ ბურთის, დარტყმა 0 , პასი ათასი ერთი გამოდის კიდე. მოკლედ ორი სიტყვით მინდოდა მოგსალმებოდით და შემოვედი მაგიტომ, პირველი კომენტარია ეს ჩემი ამ საიტზე. მოკლედ წარმატებები ყველას ძმებო, თქვენც და ბარსასაც.
    Culé [?]
    #309 22 მარტი 2021 02:20
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Bakero
    10 თამაში დარჩა ჩვენ : 5 სახლში 5 გარეთ ! რეალს: 6 სახლში 4 გარეთ ! ატლეტიკოს : 4 სახლში 6 გარეთ !.....ატლეტიკო არა მგონია ჩემპიონი გახდეს ( დარჩენილი თამაშების სირთულის მიხედვით)

    ჩვენ რა იოლი თამაშები გვაქვს? ჯერ რეალთან გვაქვს კლასიკო გასვლაზე, შემდეგ ვილიარეალთანაც გასვლაზე გვაქვს თამაში და შემდეგ ვალენსიასთანაც გასვლაზე გვაქვს თამაში და ბოლოს სახლში ატლეტიკოს ვეთამაშებით რომელიც ჩემპიონთა ლიგიდან გამოვარდა და მთელი ძალებით ლა ლიგას მიაწვება.

    ჩვენ საომარი და მოსაგები გვაქვს ყველგან თითქმის აი რეალის თამაშები ნახე სუფთა თაფლი კალენდარი აქვთ ჩვენგან განსხვავებით
    Culé [?]
    #308 22 მარტი 2021 02:18
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Nini
    ახდა ჩემი სიტყვაა მეექვსე გოლიი. barca-4 barca-1

    მეხუთე ადგილი და იყოს 5 გოლითქო, მაგრამ ამათმა არც პატივისცემა და დაფასება არ იციან რა...😉

    შენ ეგ თქვი. smile
    წევრი [?]
    #307 22 მარტი 2021 02:14
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: MagicalMessi
    ფორვარდი ვინ გვეყოლებაო და ჩემი აზრით არაა საჭირო ჰალანდი. 9 ზე ფატი უნდა დადგეს ჩემი აზრით ძაან გაამართლებს. მიუხედავად სიმაღლისა თავითაც კარგად თამაშობს და სისწრაფეც კარგი აქვს, ფიზიკურად კიდევ მოუმატებს 18 წლისაა ჯერ. შემსრულებელი ძაან მაგარია და გოლის ალღოც აქვს. ზუსტად ისეთი ბიჭია ბარსას ცხრიანზე რო დააკვდება. ერთადერთი დეპაის მოსვლა მინდა და ფლანგზე დადგებოდა როგორც ადრე იყო. დემბელე და დეპაი შეცვლიდნენ ერთმანეთს. გრიზმანსაც დავიტოვებდი. შემდეგ სეზონზე ეს შემადგენლობა მინდა:
    ტერ შტეგენი
    დესტი პიკე არაუხო(გარსია) ალბა
    ბუსკეცი ( ვაინალდუმი)
    დე იონგი პედრი
    მესი ფატი დემბელე
    სკამი : ნეტუ , რობერტო , მინგესა ,უმტიტი , ლანგლე , გაია, მორიბა , პიანიჩი , პუჩი , გრიზმანი , დეპაი.
    ძაან დონე გუნდი იქნება სკამიც საკმაოდ ძლიერი და ბევრი ვარიანტი ექნება კუმანს.

    კაი ნუ იცით ხოლმე ეგეთები რაა, არარეალური როა ტრანსფერი ეგ გასაგებია მარა რა ჰალანდი არაა საჭირო. ან ფატი რანაირი დაბრუნდება ღმერთმა იცის. ჯერ არაფერი დაუმტკიცებია მაგ ბავშვს, განსხვავებით ჰალანდისგან

    რეალური შეიძლება ლაპორტას გამოა თუმცა ფინანსური მდგომარეობიდან გამომდინარე ნამდვილად არაა რეალური , იმის ფონზე რომ მილიარდზე მეტი აქვს ბარსას ვალი და ჯერ კიდევ აქ გადასახდელი უკვე განხორციელებული ტრანსფერების. მინიმუმ 100 მილიონი იქნება გადასახდელი , გერმანელებმა ხო არ იციან ამ დროს დანდობა კაპიკებში მარტო ბაიერნს ატანენ გეხბურთელებს. თან ვერ მოერგება ჩემი აზრით ჰალანდი ბარსას , იბრაც დონე იყო და კლასნია მარა ბარსაში ვერ ჩაჯდა , ჰალანდი უფრო ბავარიასთვის ემზადება მგონი , ლევანას მაგივრად დაითრევენ და იდეალურად შეცვლიან. ფინანსების ამბავიც კარგად აქვთ. აგენტს კიდრ რაც არ უნდა კაი ურთიერთობა ქონდეს ლაპორტასთან , დემბელეს ტრანსფერის დროს დორტმუნდთან ცოტა დაიძაბა სიტუაცია და გავლენასაც მოახდენს მომავალში. ისევ განვმეორდები გუნდი ძაან მაგრად შეიკრა , რომ არა ტრავმები წელსაც შეიძლებოდა დიდი მიზნებისთვის ბრძოლა. პიკე , რობერტო, ფატი , არაუხო ,კოუტინიო მთელი მნიშვნელოვანი ფაზა არ იყვნენ. კოუტინიო თავიდან კარგი იყო მერე ძაან მოუკლო და არც დაგვაკლდა განსაკუთრებულად მარა მაინც კოუტინიოა და სკამზე როცა ზის ნებისმიერ დროს შეუძლია რაიმე განსაკუთრებულის შექმნა. ფლანგზე აუცილებლად მოსაყვანია ალბას დუბლიორი და მე გაია მინდა , გარსია მოსულია , დეპაიც 90%. ვაინალდუმიც წამოვა მგონი და კაია ძაან მუშაა , ბურთიც კარგად ამოაქვს , შემგდებიცაა და თაურიც კაი აქვს წაგვადგება ტყუილად არ უნდა კუმანს იცის როგორც გამოიყენებს. მთავარი კი კუმანია უკვე იცის როგორ უნდა ათამაშოს გუნდი ადაპტაცია მორჩა. ეს რესურსი შემდეგ სეზონში და ძაან მონსტრი გუნდი გაიჩითება ბარსა.
    Culé [?]
    #306 22 მარტი 2021 02:12
    1
    10 თამაში დარჩა ჩვენ : 5 სახლში 5 გარეთ ! რეალს: 6 სახლში 4 გარეთ ! ატლეტიკოს : 4 სახლში 6 გარეთ !.....ატლეტიკო არა მგონია ჩემპიონი გახდეს ( დარჩენილი თამაშების სირთულის მიხედვით)
    წევრი [?]
    #305 22 მარტი 2021 02:11
    0
    SLASH_guns_n_roses

    დღეს, 01:51
    Ara ubralod dabadebis dge hqonda kumans, albas da grizmans da moagebines. Tan xom icit yvela ulokavs barcelonas espanetshi.:))))

    Wtf man1
    დღეს, 01:55

    ძალით ქნეს დაუწვნენ ეგ ახვრები პუტებს. სულ ეგრე არ არიან. სახᲚში როცა თამაშობს სოსიედადი სულ უწვება ბარსელონას ბოლო 10 წელია. რეალთან კიდე თავს იგიჟებს ხოლმე

    SLASH_guns_n_roses

    დღეს, 02:00
    Eg zogadad masea. Marto sosiedadi ki ara. Msajebic ulokaven da mteli espanetis fexburgis federacia. Lijbi damoukidebloba ar moitxovos kataloniam:)))) yvela uwovs barcas:))))



    laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
    ბიჭოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო :დდდდდდდდდდდდდ
    Culé [?]
    #304 22 მარტი 2021 02:09
    0
    ციტატა: Anano_Ch
    პუჩი რა საყვარელიაა 🤣 სანამ შეცვლის ვეღარ ითმენს ხოლმე ისე უნდა ის 5 წუთი თამაშიც 🤣 რანაირად ცქმუტავს და უნათდება ხოლმე თვალები ცუდად ვხდები ;დ ძაან ნიჭიერი ბიჭია მარა არაა ეხლა ისეთი თამაშები დარჩენილი რო ძიეითადი დრო და მნიშვნელოვანი თამაშები მთლად ახალგაზრდებს მივანდოთ და გამოცდილება ვაგროვებინოთ.

    ვერაფრით ვერ ვიგებ რატომ გამოყავს რიკი პუჩი ბოლოსკენ.
    Culé [?]
    #303 22 მარტი 2021 02:09
    1
    დღეს რასაც ქვია ვისიამოვნე.მადლობა ბარსას❤💙
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #302 22 მარტი 2021 02:08
    0
    ციტატა: antonio
    პიკე და არაუხო რო დაბრუნდებიან კაი თავის ტკივილი ექნება კუმანს დატოვოს ეს ტაქტიკა თუ დაუბრუნდეს4-3-3 ან 3-4-3 ს. არადა ალბა და დესტი თავისუფლად თამაშობენ ფლანგებზე ამ ტაქტიკაში

    რა თავისტკივილი ლენგლე ამოვარდება და მინგესა პიკე არაუხოს ტრიო დადგება მაგ ტაქტიკას არ შეცვლის კუმანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    L.Z
    წევრი [?]
    #301 22 მარტი 2021 02:05
    0
    რეალ სოსიედადი დაიბადა 1909 წელს გარდაიცვალე 2021 წელს 😂 გარდაცვალების მიზეზი:???😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #300 22 მარტი 2021 02:05
    1
    პიკე და არაუხო რო დაბრუნდებიან კაი თავის ტკივილი ექნება კუმანს დატოვოს ეს ტაქტიკა თუ დაუბრუნდეს4-3-3 ან 3-4-3 ს. არადა ალბა და დესტი თავისუფლად თამაშობენ ფლანგებზე ამ ტაქტიკაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #299 22 მარტი 2021 02:04
    1
    ციტატა: Nini
    ახდა ჩემი სიტყვაა მეექვსე გოლიი. barca-4 barca-1

    მეხუთე ადგილი და იყოს 5 გოლითქო, მაგრამ ამათმა არც პატივისცემა და დაფასება არ იციან რა...😉
    გულშემატკივარი [?]
    #298 22 მარტი 2021 02:03
    0
    ციტატა: kubla2000
    მორიბა ძალიან ბევრს მიაღწევს კაი ბიჭია ძააან ტელევიზორიდან რო ვუყურებ ტიპიური პოგბააა :Dდდ რამდენი წლისაა შემახსენეთ ვინმემ რა

    18 mgoni
    Culé [?]
    #297 22 მარტი 2021 02:03
    1
    ტერ შტეგენს რომ გაუვიდა გოლი ბარენეჩეასგან არ უნახავს მალუმას? laughing
    ფანი [?]
    #296 22 მარტი 2021 02:02
    4
    ერთი სიტყვით სეზონის საუკეთესო მატჩი იყო გუნდი ბოლომდე გამართულად მოქმედებდა 100% დომინირება და პრესინგი არ გაჩერებულა ბარსა ყოველ წუთს შეტევაზე ფიქრობდა იმედია ასე გაგრძელდება.
    მინგესას ბრავო საოცარი ტრანსფორმაცია განიცადა ბარსა ბ დან გუნდის მომავალი ძალიან მაგარი ფეხბურთელის შთაბეჭდილებას ტოვებს იმედია ასე გააგრძელებს.
    ფანი [?]
    #295 22 მარტი 2021 02:01
    0
    ციტატა: kubla2000
    მორიბა ძალიან ბევრს მიაღწევს კაი ბიჭია ძააან ტელევიზორიდან რო ვუყურებ ტიპიური პოგბააა :Dდდ რამდენი წლისაა შემახსენეთ ვინმემ რა

    18
    წევრი [?]