ბარსელონა-უესკა 4-1

ბარსელონა-უესკა 4-1

  ბარსელონა უესკა
ტერ შტეგენი; ლანგლე, დე იონგი, მინგესა; ალბა, პედრი, ბუსკეტსი, დესტი; გრიზმანი, მესი, დემბელე (3-4-3) ალვარო ფერნანდესი; ინსუა, სიოვასი, პულიდო; გალანი, მიკელ რიკო, იდრისა დუმბია, მაფეო; ესკრიჩე, მირი, ფერეირო (3-4-3)
ტენასი, ნეტუ; ფირპო, არაუხო, უმტიტი; მორიბა, ფერნანდესი, პიანიჩი, პუჩი; ბრეითუეიტი, ტრინკაუ ანდრეს ფერნანდესი; ვავრო, პედრო ლოპესი; ბორხა გარსია, სეოანე, ონტივეროსი, რეალი, მოსკერა, გომესი; სანდრო რამირესი, ოკაზაკი
რონალდ კუმანი ხოსე როხო
1-0 მესი 13', 2-0 გრიზმანი 35', 2-1 მირი 45+4' (პენ.), 3-1 მინგესა 53', 4-1 მესი 90'

დე იონგი - არაუხო 63'

დესტი - მორიბა 69'

გრიზმანი - ტრინკაუ 69'

დემბელე - ბრეითუეიტი 85'

პედრი - პუჩი 85'

დუმბია - სეოანე 60'

ესკრიჩე - გომესი 62'

ფერეირო - ონტივეროსი 78'

მაფეო - ლოპესი 78'

ინსუა - ვავრო 78'

ესკრიჩე 48', ინსუა 61'

კამპ ნოუ
ადრიან კორდერო ვეგა
პიკე, კოუტინიო, რობერტო, ფატი
Silk Sport 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
69% ბურთის ფლობა 31%
12 დარტყმა 8
5 ზუსტი დარტყმა 4
895 პასი 391
93% პასის სიზუსტე 84%
0 გაფრთხილება 2
2 თამაშგარე 0
7 კუთხური 2
40 მოგებული ორთაბრძოლა 39

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 196 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #196 16 მარტი 2021 15:45
    0
    ისე 2 ყვითელი ძალიან ცოტაა, აშკარად უხეშობდნენ მეტი უნდა დაერიგებინა მორცხვი მსაჯი იყო, თან იმ დონეზე, რომ პენალტი დანიშნა და ყვითელი არავის მისცა, დაეზარა თუ ვერ გაიგო ვინ დაესაჯა არვიცი.
    ფანი [?]
    #195 16 მარტი 2021 14:31
    0
    წვდომა არ მქონდა ორი დღე არც ინტერნეტთან და არც ტელევიზიასთან და თურმე რა თამაში გამომიტოვებია, ძალიან ვნანობ👏👏
    ფანი [?]
    #194 16 მარტი 2021 11:36
    1
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. ერთ შესწორებას შევიტან guardiola21ს დავამატებ.გილოცავთ რვავეს.blush


    მადლობა, მეც გილოცავ
    Culé [?]
    #193 16 მარტი 2021 03:07
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    რავა დანარჩენებმა რა დავაშავეთ დაია

    მეორე სათქმელსაც დავამატებ ის რომ ამ რვა ადამიანის გარდა ყველამ დამიკარგეთ აქ შემოსვლის სურვილი მისაღებია პასუხი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #192 16 მარტი 2021 02:22
    1
    2 ქერა დალალებიანი ბიჭი გვყავს გუნდში და ორივემ გაიტანა დღეს. თმებში აქვთ ძალა.😊
    Culé [?]
    #191 16 მარტი 2021 02:17
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    გაიხარე, მადლობა. შენც გილოცავ.👍

    არაფრის blush

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    სად გადამეკარგე:დ:დ მეც გილოცავ მარა 14 მარტი გამოგეპარა:დ:დდ

    ეგ არაფერი მეპატიება. smile ვისვენებდი აქაურობისგან. smile laughing

    ჰო მეც მეპატიება მომავალში 25 მარტიც:დ:დ:დდ თუ რომელიცაა"დდდდ

    25 მარტი.არა შენ არ გაპატიებ. laughing

    არაუშავს ქორწილამდე გადაგავიწყდება😆😆😆😆

    კაი ანუ არ დამავიწყდება იმიტომ რომ ეგ არ შედის ჩემს გეგმებში. laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #190 16 მარტი 2021 02:09
    1
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    გაიხარე, მადლობა. შენც გილოცავ.👍
    Culé [?]
    #189 16 მარტი 2021 02:08
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    სად გადამეკარგე:დ:დ მეც გილოცავ მარა 14 მარტი გამოგეპარა:დ:დდ

    ეგ არაფერი მეპატიება. smile ვისვენებდი აქაურობისგან. smile laughing

    ჰო მეც მეპატიება მომავალში 25 მარტიც:დ:დ:დდ თუ რომელიცაა"დდდდ

    25 მარტი.არა შენ არ გაპატიებ. laughing

    ციტატა: სპარტაკი
    ესეც ასე მშვენიერი თამაში ულამაზესი გოლები... მოტივაცია ჩემპიონობისთვის.. ისღა გვაკლია მხოლოდ ბოლომდის ვიბრძოლოდ..

    ხო ოღონდ ბოლომდე და არა ბოლომდის.
    ფანი [?]
    #188 16 მარტი 2021 02:06
    1
    ესეც ასე მშვენიერი თამაში ულამაზესი გოლები... მოტივაცია ჩემპიონობისთვის.. ისღა გვაკლია მხოლოდ ბოლომდის ვიბრძოლოდ..
    Culé [?]
    #187 16 მარტი 2021 02:05
    1
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    სად გადამეკარგე:დ:დ მეც გილოცავ მარა 14 მარტი გამოგეპარა:დ:დდ

    ეგ არაფერი მეპატიება. smile ვისვენებდი აქაურობისგან. smile laughing
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #186 16 მარტი 2021 02:01
    1
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    მადლობა, მეც გილოცავ
    Culé [?]
    #185 16 მარტი 2021 02:00
    0
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    რავა დანარჩენებმა რა დავაშავეთ დაია

    კომენტარები და თავდასხმები ჩემზე. smile
    ფანი [?]
    #184 16 მარტი 2021 01:59
    2
    ეტყობა სუდიას ორივეს გატანაზე ედო და რო ნახა ეს უესკა ამ თამაშით არაფრის გამტანი იყო თავი დაიზღვია და გამოგონილი პენალტით სათავისოდ კაი კუშიც მოხსნა😃.კაი მშვიდი მეორე ტაიმი ჩაატარა
    ფანი [?]
    #183 16 მარტი 2021 01:58
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. გილოცავთ შვიდივეს. blush

    რავა დანარჩენებმა რა დავაშავეთ დაია
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    Culé [?]
    #182 16 მარტი 2021 01:58
    2
    უმშვიდესად მოპოვებული უმნიშვნელოვანესი სამი ქულა❤️🤗 ყოჩაღ ლეოს! დუბლი+ასისტი! შევიდა მეფე ფორმაში და უბრუნდება ყველაფერი თავის ადგილს🤗🤗 პროსტა კაი დამხმარე რომ ყავდეს ეგ ყველაზე მაგრად გაასწორებდა, პასსაც უფრო მეტს გააკეთებდა და მარტო არ იქნებოდა შეტევაში.
    Culé [?]
    #181 16 მარტი 2021 01:58
    3
    კი ვიძახდი 3 ბურთიანი სხვაობათქო და ამათაც გამიხარეს გული.პირველ ტაიმში ორი შედევრი ვნახე.რაც მთავარია გუნდი დამაჯერებელი იყო.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #180 16 მარტი 2021 01:57
    4
    რა მანიაკია 33 წლისა ისევ ბომბარდირი გახდებაა...))))
    Culé [?]
    #179 16 მარტი 2021 01:57
    1
    ციტატა: ROUCH
    იმ პენალტისთვის მიე*ვათ იფ

    გილოცავ მოგებას და შენთან ერთად ვულოცავ ბექა ბარსას,მე და ბარსას, Always cule ს, ჩეპეს, სანდრო 98 ს, გიორგი რაკიტიჩს. ერთ შესწორებას შევიტან guardiola21ს დავამატებ.გილოცავთ რვავეს.blush
    ფანი [?]
    #178 16 მარტი 2021 01:57
    0
    G.O.AT 🤙🏼💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #177 16 მარტი 2021 01:55
    1
    კარგია მნიშვნელოვანი სამი ქულა იყო მშვიდად და წყნარად აღებული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued