"დორტმუნდმა" ჰოლანდს ფასი დაადო | Bild

"დორტმუნდმა" ჰოლანდს ფასი დაადო | Bild

"დორტმუნდმა" გუნდის ნორვეგიელი ვარსკვლავის, ერლინგ ჰოლანდის ფასი დაასახელა. ამის შესახებ ინფორმაციას ავტორიტეტული გერმანული გამოცემა Bild ავრცელებს.

ბოლო დროს 20 წლის ფეხბურთელს "ბარსელონას" აქტიურად უკავშირებენ. არაერთი გამოცემის ინფორმაციით, ჰოლანდი კატალონიური კლუბის ახლადარჩეული პრეზიდენტის, ჟოან ლაპორტას პრიორტეტია. თუმცა, ფინანსური კრიზისისა და "დორტმუნდის" მიერ დასახელებული თანხის ფონზე ნორვეგიელის შეძენა ძნელი წარმოსადგენია.

Bild-ის ინფორმაციით, გერმანული კლუბი ზაფხულში ჰოლანდის სანაცვლოდ 150 მილიონ ევროს მოითხოვს. იმავე წყაროს ცნობით, ერლინგისთვის ამ ეტაპზე 6 კლუბი იბრძვის, მაგრამ "დორტმუნდისთვის" ოფიციალური შეთავაზება ჯერ არცერთ მათგანს არ გაუკეთებია. ეს კლუბები არიან: "ბარსელონა", "რეალი", "იუვენტუსი", "ლივერპული", "მანჩესტერ სიტი" და "მანჩესტერ იუნაიტედი".

ერლინგ ჰოლანდი მიმდინარე სეზონში ფანტასტიკურად გამოიყურება. მის ანგარიშზე 30 მატჩი, 31 გოლი და 8 საგოლე გადაცემაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #28 15 მარტი 2021 18:45
    1
    კარგად შეინახონ მაგხელა თანხებს აღარავინ არ გადაიხდის სულრო მარადონა გახდეს 20 წლის და ეს ჰალანდი რას ითამაშებს სხვაგან კიდევ საკითხავია...ჩვენც გადავიხადეთ 350 მილიონი მაგრამ შედეგი კი ვნახეთ...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 15 მარტი 2021 15:36
    0
    მაგარი ბარიგა გუნდი გახდა ეს ბორუსია. ბაიერნი მაინც არაფერს თმობსო და ტიტულების ნაცვლად, ფულის კეთებაზე გადავიდნენ, პორტო, ბენფიკას სტილში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 15 მარტი 2021 15:35
    1
    აბა 75 გახდებაო ზაფხულშიო, რას წერდნენ ეს მკითხავი ჟურნალისტები თუ არ იციან რას გვაიმედებენ ტყუილად.
    წევრი [?]
    #25 15 მარტი 2021 13:39
    2
    დებილი მივცეთ უკან 100 ად
    ლენგლე და ფირპოც დავუმატოთ და გაგვიცვალონ
    გრიზი,პიანიცა და ბრაიტა გაყოდინ..
    ფანი [?]
    #24 15 მარტი 2021 13:32
    1
    150 მილიონი, ბართომეუ რო იყოს 200 გადაუხდიდა და მოიყვანდა, მერე 10 თამაშს რო ჩაატარებდა ბარსაში დორტმუნდისთვის კიდე 20 მილიონი ექნებოდა გადასახდელი, 50 თამაშს რო ჩაატარებდა მერე 100 მილიონი ექნებოდა გადასახდელი და ასე გაგრძელდებოდა ფულის ხარჯვა😁🤦‍♂️🤦‍♂️ ლაპორტა ასე არ გააკეთებს გამონახავს აუცილებლად ისეთ გზას სადაც ორივე მხარე კმაყოფილი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 15 მარტი 2021 13:08
    0
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: me da barca
    კაპიკებში დაითრიეს და ჰოლანდით უნდათ გამდიდრება. ბორუსიაში ჯერ არ იციან მგონი, რომ პანდემიამ კლუბები დააზარალა და ამხელა თანხას არავინ, რომ არ გადაიხდის. სუფთა ვაჭრუკანები, მალე მევახშეობასაც დაიწყებენ მგონი.


    ბარსა ვერ გადაიხდის თორე დანარჩენი სიტიც იყიდის და რეალიც

    სიტი გასაგებია ვისი ფულით იყიდის, მაგრამ ნუ გგონია რეალს ულხინს. თუ მბაპეს ყიდვა უნდა ჰოლანდს ან იყიდის და ან არა. ამდენი ფული რომც ჰქონდეთ პეირ ფლეი შეუშლის ხელს.
    გულშემატკივარი [?]
    #22 15 მარტი 2021 12:00
    0
    ციტატა: Barca1980
    მე კი მგონია , რომ 150 ჰოლანდში გადახდას , ვიყიდოთ მისი ბიძაშვილი ტოლანდი , სანამ 10 მილიონის ფარგლებში ტრიალებს მისი ფასი .

    ზაფხულამდე უნდა მოვიცადოთ ჯერ კიდევ ბევრი დაიწერება აი 2ივე რო გვაყიდინა უმაგრესი იქნებოდა.ჰალანდი 1 გუნდში და მისი ნათესავი ტიალანდი თუ ვინცაა ბ ში ცოტახანი და მერე ამოიწევდა 1 გუნდში!
    Culé [?]
    #21 15 მარტი 2021 11:57
    1
    ტიპებს ბიზნესი აქვთ სერიოზული .დ არ შეიძლება ასე ვისაც როგორ უნდა ისეთ ფასს რომ ადებს უნდა არსებობდეს ზღვარი რის ზემოთაც აკრძალული იყოს ფასის ასვლა
    Culé [?]
    #20 15 მარტი 2021 11:52
    0
    ერთ ადგილზე გაიკეთონ 150 მილიონად.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    ფანი [?]
    #19 15 მარტი 2021 11:26
    2
    რამ გააღორათ უიმე
    ფანი [?]
    #18 15 მარტი 2021 10:59
    1
    მე კი მგონია , რომ 150 ჰოლანდში გადახდას , ვიყიდოთ მისი ბიძაშვილი ტოლანდი , სანამ 10 მილიონის ფარგლებში ტრიალებს მისი ფასი .
    გულშემატკივარი [?]
    #17 15 მარტი 2021 10:47
    2
    მალადეც ამ ნათესავებს ძმაო დდდდდ

    17 წლის ალბერტ ბრაუტ ტიალანდი „მოლდეს“ ახალგაზრდულ გუნდში თამაშობს (იქვე ბრწყინავდა 2017-2019 წლებში ერლინგიც) და დიდებულ ფორმას ავლენს: 37 მატჩში მან 64 გოლი გაიტანა! ტიალანდის კარიერა ჯერჯერობით ჰოლანდის გზით მიდის: „მოლდემდე“ ის ნორვეგიულ „ბრიუნეში“ თამაშობდა - სწორედ იქ დგამდა „ბორუსიას“ სუპერსტრაიკერი დგამდა პირველ საფეხბურთო ნაბიჯებს.
    ფანი [?]
    #16 15 მარტი 2021 10:36
    3
    აი პსჟ რა საზიზღარი გუნდია ბიჭო ამათთან როგორ წააგეს კამპ ნოუზე. მბაპემ რა ასისტი გაუკეთა :დდ ნანტესი რო მოგიგებს რა ფორმაში უნდა იყო.ხო რაც შეეხება ჰალანდს/ჰოლანდს რაც ქვია ჯერ ჭორებია ყველაფერი ამიტომ ადრეა დიდსგლანდების გინება დორტმუნდისთვის. სანამ არ დამთავრდება სატრანსფერო ფანჯარა არაფერი დასაჯერებელი.
    ფანი [?]
    #15 15 მარტი 2021 09:09
    4
    დაველოდოთ მაშინ 2022-ს და გამოვისყიდოთ 75-ად
    გულშემატკივარი [?]
    #14 15 მარტი 2021 08:44
    3
    გამოსასყიდს მოუმატეს ახვრებმა?
    Culé [?]
    #13 15 მარტი 2021 08:38
    3
    დაივიწყეთ ჰალანდი წელს. 150 მილიონს ბარსა ვერ გადაიხდის, მაშინ ნახევარი გუნფის გაყიდვა მოუწევს და ეს ნაბიჯი გაუმართლებელი მგონია მე პირადად. ჰალანდთან მიახწიონ შეთანხმებას და გაისად გამოვისყიდით როდესაც ფასი 75მლნ ევრო გახდება. ფეხბურთელის სურვილის წინააღმდეგ ვერ წავლენ, ერთია ფეხბურთელის წასვლა დაბლოკო მაგრამ მეორეა წასვლა აიძულო, ამდროს თავად ფეხბურთელს შეუძლია დაბლოკოს ყველა შემოთავაზება. ასერომ გაისად უფრო რეალური მგონია ჰალანდის ყიდვა მე პირადად ოღონდ ჰალანდთან უნდა იყოს შეთანხმება. თან კიდევ ერთი წელი დორტმუნდში უფრო დაიხვეწება და გაიზრდება როგორც ფეხბურთელი. მაგრამ ბევრი გასაშვები როა ფაქტია. ლენგლე და უმტიტი ყველა ვარიანტში, თუ ვინმეს თავისუფალ აგენტ თავდამსხმელ დაიმატებენ მე პირადად დემბელეს გავუშვებდი, არაა ეს ბავშვი დასაიმედებელი ფეხბურთელი, რამდენი მნიშვნელოვანი მომენტი აქ გაფუჭებული ბარსასთვის როცა 90%-100%-ანი ეპიზოდები იყო გასატანად
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #12 15 მარტი 2021 04:50
    1
    ციტატა: me da barca
    კაპიკებში დაითრიეს და ჰოლანდით უნდათ გამდიდრება. ბორუსიაში ჯერ არ იციან მგონი, რომ პანდემიამ კლუბები დააზარალა და ამხელა თანხას არავინ, რომ არ გადაიხდის. სუფთა ვაჭრუკანები, მალე მევახშეობასაც დაიწყებენ მგონი.


    ბარსა ვერ გადაიხდის თორე დანარჩენი სიტიც იყიდის და რეალიც
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #11 15 მარტი 2021 02:20
    7
    ეს თუ ვიყიდეთ ძმებო და ამანაც ჩაისვარა ფეხბურთს აღარ ვუყურებ)))
    Culé [?]
    #10 15 მარტი 2021 01:54
    3
    დემბელეში გაუცვალოთ მაგათთვის ვარსკვლავი იქნება. smile
    Culé [?]