ბარსელონა ლივერპულთან ვალის დასაფარად კოუტინიოს გაყიდვას შეეცდება - Sport

ბარსელონა ლივერპულთან ვალის დასაფარად კოუტინიოს გაყიდვას შეეცდება - Sport

პოპულარული გამოცემა Sport იუწყება, რომ "ბარსელონას" ფილიპე კოუტინიოს გაყიდვა სურს. ამის მიზეზი არის დავალიანება, რომელიც კატალონიურ კლუბს "ლივერპულთან" კოუტინიოს კონტრაქტის პირობების მიხედვით აქვს. დავალიანება 50 მილიონ ევროს შეადგენს.

კოუტინიოს გაყიდვა ლოგიკურია იმ გარემოების გამოც, რომ ის ფინანსური კრიზისის ფონზე, გუნდში ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი ხელფასის მქონე ფეხბურთელია. მისი ხელფასი 13 მილიონ ევროს შეადგენს და მხოლოდ გრიზმანისa და მესის ხელფასებს ჩამორჩება.

კოუტინიომ ამ სეზონში მხოლოდ 14 შეხვედრაში იასპარეზა, მან 3 გოლი გაიტანა და 2 საგოლე გადაცემა გააკეთა. საერთო ჯამში, 28 წლის ფეხბურთელმა, ამ სეზონში მოედანზე მხოლოდ 90 წუთი გაატარა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 14 მარტი 2021 15:18
    0
    თავად კოუ დააბრუნეთ ლივერპულში და ვალი აღარ გვექნება
    [?]
    #18 14 მარტი 2021 15:16
    0
    ტიპს გუნდისთვის არაფერი გაუკეთებია აქეთ გაგვიტანა. რო გავყიდოთ 50 არავინ მოგვცემს ანუ ვალიც დაეჩება კიდე
    ფანი [?]
    #17 14 მარტი 2021 14:48
    0
    90 წუთში 3 გოლი და 2 საგოლე კაია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 14 მარტი 2021 12:34
    0
    ეს რო ბუსკეტსის დონე იყოს კიდევ გასაგებია, 14 შეხვედრაში კი არა სეზონში არ უგროვდება 3 გოლი, მაგრამ სად ეს და სად პენსიონერი ბუსი.
    ფანი [?]
    #15 14 მარტი 2021 10:54
    1
    ასეთი უაზრო კონტრაკტები აქ ბართომეუს გაფორმებული ყველასთან? რა ჯანდაბაა, რამდენი მაგის ნაყიდი ფეხბურთელი თამაშს ითამაშებს ამდენი ფული მის ყოფილ კლუბებს უნდა უხადონ? სირცხვილია რაც მაგან ჩაიდინა იმედია ჩაალპობენ ციხეში
    გულშემატკივარი [?]
    #14 13 მარტი 2021 23:29
    0
    ციტატა: CHEPE
    მაგარია ბასილა გილოცავთ და ვულოცავ მასაც ძალიან მიხარია მოვიდა გონზე იმ სირქალას გადამკიდე აი გერმანული ალერსი როგორ მობილიზებას აძლევს😃😃😃

    აქ შევხვდი 2 ვეს პაწია ხანი გავისაუბრეთ წარმაყებები ვუსირვე და ეგ იყო.ძალიან მაგარი გოგოა ბასილას ცოლი.🙃ყველანაირად.ფოტოების სიტუაცია არც იყო და არც ისე მიყვარს სურათებია დადება სოციალურ ქსელში.სულ მხიარული და ენერგიულია 🙃მეზობლად ვცხოვრობდი მაგ ფოგოსი და იქედან ვიცი.ურთიერთობა ნამდვილად არ მქონია მარა სახეზე რო დამიმახა მიცნო.ასე რომ კაო გოგოა🙃
    ფანი [?]
    #13 13 მარტი 2021 22:43
    1
    ციტატა: me da barca
    რა მაგარია გყავდეს ფეხბურთელი, რომელიც 145 მილონად იყიდე, მერე 1 წლით გაანათხოვრე და 2 გოლი გაგიტანა და დიდი როლი ითამაშა შენი გუნდის დამცირებაში, მერე აბრუნებ და 13 მილიონს უხდი, რომელსაც ვერც კი იყენებ. ლაზარეთში აგდია და ხელფასს იღებს. ეს მარტო ბართოს შეუძლია და ასეთი მავნებელი დღეს მშვიდად დადის სადაც უნდა.


    მაგ უსინდისოს მალე შეაბრუნებენ იქ სადაც მისი ადგილია, არ შერჩება ამდენი რაღაც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 მარტი 2021 22:36
    7
    რა მაგარია გყავდეს ფეხბურთელი, რომელიც 145 მილონად იყიდე, მერე 1 წლით გაანათხოვრე და 2 გოლი გაგიტანა და დიდი როლი ითამაშა შენი გუნდის დამცირებაში, მერე აბრუნებ და 13 მილიონს უხდი, რომელსაც ვერც კი იყენებ. ლაზარეთში აგდია და ხელფასს იღებს. ეს მარტო ბართოს შეუძლია და ასეთი მავნებელი დღეს მშვიდად დადის სადაც უნდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 13 მარტი 2021 22:24
    0
    მეგონა კუმანთან მაინც ათამაშდებოდა მარაყველაზე ძვირადღირებული ტრანსფერის გამო მეტი მოეთხოვებოდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 მარტი 2021 21:33
    0
    El pistolero 9,
    მართლა მაგარი კაცია. საამაყო ქართველია
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #9 13 მარტი 2021 21:11
    4
    Realis beds sheve*** me ra
    გულშემატკივარი [?]
    #8 13 მარტი 2021 21:07
    2
    სრეალი სად იგებს! მაგათი ბედი არ აქვს ბევრს არავის.
    Culé [?]
    #7 13 მარტი 2021 21:07
    4
    ნიკოლოოოოოოოოოზ ბასილაშვილიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი მაგარი კაცი ხარ ნიკოოო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 მარტი 2021 20:51
    4
    ეს და გრიზმანი, რომ მოაშორო მარტო ამათი ხელფასი 7 ახალგაზრდას ეყოფა.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 13 მარტი 2021 20:46
    4
    ბასილამ მოიგოოოოო!!!!!
    Culé [?]
    #4 13 მარტი 2021 20:42
    4
    გილოცავთ ყველას ბასილას მიგებას ყველას kissing_heart კიდე მრავალი მოეგოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 მარტი 2021 20:32
    3
    მოსაშორებელია სასწრაფოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 13 მარტი 2021 20:24
    4
    გასაყიდია ესეც, ფრანგებიც და თითქმის ტყუილა რო არიან გუნდში ისეთი ხალხიც:ბრეითუეიტი, ლენგლე, ფირპო, მატეუსი, ალენია(იჯარიდან რო დაბრუნდება)
    ფანი [?]
    #1 13 მარტი 2021 20:03
    4
    იმედია სეზონის ბოლომდე გავყიდით არაფრის გამკეთებლებს , მაინც და მაინც აქ რომ მოიყარეს ყველამ თავი