"ბარსამ" სერხიო აგუეროს ოფიციალური შეთავაზება გაუკეთა - TyC Sports

"ბარსამ" სერხიო აგუეროს ოფიციალური შეთავაზება გაუკეთა - TyC Sports

"მანჩესტერ სიტის" არგენტინელი თავდამსხმელის, სერხიო აგუეროს "ბარსელონაში" გადმოსვლის შანსები იზრდება.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ქალაქელები" 32 წლის შემტევთან, რომელსაც მოქმედი კონტრაქტის ვადა ივნისში ეწურება, ხელშეკრულების გახანგრძლივებას არ აპირებენ. ეს იმას ნიშნავს, რომ "ბლაუგრანას" აგუეროს ხელში უფასოდ ჩაგდების შანსი აქვს.

TyC Sports-ის ცნობით, "ბარსამ" არგენტინელ მოთამაშეს ოფიციალური შეთავაზება გაუკეთა. ფეხბურთელი უკვე რამდენიმე დღეა კლუბთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს.

"ბარსელონაში" ვარაუდობენ, რომ აგუეროს მოსვლა, სპორტული მიზნების გარდა, შესაძლოა, გადამწყვეტი ფაქტორი აღმოჩნდეს ლიონელ მესის "ბლაუგრანაში" დარჩენაში, რადგან იგი კატალონიელთა კაპიტნის ერთ-ერთი საუკეთესო მეგობარია.

გავრცელებლი ცნობებით, თავად სერხიო აგუერო "ბარსაში" გადმოსვლის წინააღმდეგი არაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 10 მარტი 2021 20:48
    0
    წინააღმდეგი რატომ იქნება, გეგონება უკეთესი წინადადება აქვს.
    ლაპორტა საღოლ თუ ამ 3 დღეში ამდენი მოასწრო. ალაბა, აგუერო, ხელფასების დაკლება.
    ფანი [?]
    #20 10 მარტი 2021 19:01
    1
    იმედია მესი დარჩება და ეს ბევრს მაინც ვერ ითამაშებს, ახლაი დემბელეა ოღონდ ასაკიანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 10 მარტი 2021 18:34
    0
    გადმოსვლის წინააღმდეგი კი არა ხელფასსაც იმცირებს უკვე თქვა.
    ფანი [?]
    #18 10 მარტი 2021 18:16
    0
    აგუერო არ ვიცი მარა. ლა ლიგას ერთადერთი შანსი აქვს რომ მესის წასვლის მერე ყურებადი ლიგა იყოს. ეს შანსი არის ის რომ ბარსამ ჰოლანდი მოიყვანოს და რეალმა მბაპე, ამათი კონკურენცია თუ ასე გაგრძელდა არაფრით ჩამოუვარდება მესი რონალდოს ეპოქას. კი ეს უკანასკნელი რაღაც სხვა დონე იყო მარა მაინც. წარმოგიდგენიათ მესისნაირი მეპასე რო ეყოლება ჰოლანდს რეებს იზავს. ამის ხელფასის გადახდას გაფლეთილ ბიუჯეტს მიხედონ ჯობია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 10 მარტი 2021 18:15
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Don_Andresito
    ისე სუარესის გაშვება რაღა საჭირო იყო მარა მოვიდეს ჰაა, სულ ტრავმა ექნება და 15-20 თამაშში თU დაგვეხმარება. თან გრიზმანს გაყიდიან ეგრევე ეს თუ მოვიდა. ტრავმიანი აგუერო ჯობს თუ უტრავმო გრიზმანი არ ვიცი. მოკლედ შუაზე უნდა გაიხეს ეხლა გრიზი და ლაპორტას დაანახოს რო დონეა. თუ არადა კარგად იყოს

    სუარესი ნაგავმა ბართომეუმ გაუშვა და არა კუმანმა ამას რატო ვერავინ ხვდებით თორე ძალიამაც კი უნდოდა კუმანს და აღნიშნა კიდეც მილიონჯერ ფორვარდი არ მყავსო სულ კბენდა ბართომეუს ამის გამო ირიბად... დეპაის ამიტომ ითხოვდა თუ მას უშვებთ ეს მაინც მომიყვანენო არავი მოუყვანეს და დაიწყო ექსპერტები ბავშვებს ათამაშებს და შანსებს აძლევს... მერე მეორედ რომ იძახით რათ გვინდა ასაკიანებიო აბა ახალბედებით და მკვდარი სასტავით ბუსკეცებით და ლენგლეებით პსჟ ამოგვტენა... საჭიროა გუნდიში გამოცდილი კაციც აგუეროს რაცარუნდა 32 წლის ბებერი ეძახოთ თავის სიტყვას მაინც იტყვის გამოცდილების ხარჯზე ბოლო ბოლო მესისთან თამაშობს არგენტინაში... ალაბაც ძვირაო ალაბასნაირები რამდენ კლუბს ყავს უნივერსალი მცველი.. ჰალანდზეც გაიწევს ლაპორტა შანსი არაა მოვიდა და ეგრევე დაიწყო ტრანსფერები ჰერ უფასოებს ეძებს და კიდე ეგეთი 3 ია დეპაი, ვეინალდუმი და გარსია მერე მიხედავს გაყიდვებს და მოიყვანს ჰალნდსაც მეტი არც გვჭირდება ლამასიელები დადგებიან ზამენაზე და როტაციებში თავტრაკს გაიხევენ კონკურენციის გამო

    მაგას ვიძახი მეც და რაის აგუეროო ბოლო ბოლო შეტევის გაძლიერება რო დაგვჭირდება ბრაიტვაიტი მაინც არ გვეყოლება სკამზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #16 10 მარტი 2021 18:02
    1
    აგუერო მინიმუმ 2წელი მაინც ითამაშებს მაღალ დონეზე!!!ძაან ბევრი პლუსი აქვს მის ტრანსფერს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #15 10 მარტი 2021 17:24
    1
    ისე სუარესის გაშვება რაღა საჭირო იყო მარა მოვიდეს ჰაა, სულ ტრავმა ექნება და 15-20 თამაშში თU დაგვეხმარება. თან გრიზმანს გაყიდიან ეგრევე ეს თუ მოვიდა. ტრავმიანი აგუერო ჯობს თუ უტრავმო გრიზმანი არ ვიცი. მოკლედ შუაზე უნდა გაიხეს ეხლა გრიზი და ლაპორტას დაანახოს რო დონეა. თუ არადა კარგად იყოს
    გულშემატკივარი [?]
    #14 10 მარტი 2021 17:12
    2
    რაის აგუერო? ახალი თაობა გვინდა. ჰოლანდის მოყვანა იქნება გარდამტეხიც კი ბარსასთვის. რეალმა თუ წაიყვანა ვუყუროთ მერე მაგის ხტუნვებს და გოლებს. ჩვენ გვყავდეს 33 წლის აგუერო მერე. მასეთი სუარესი გვყავდა
    ფანი [?]
    #13 10 მარტი 2021 17:07
    1
    ჭორები მგონია მაინც ზაფხულში გაიწევს ლაპორტა ჰოლანდზე აუცილებლად
    გულშემატკივარი [?]
    #12 10 მარტი 2021 16:53
    1
    ზამენაზე ეს და ჰოლანდი ძირითადში.. ეს რო იკისროს ლაპორტამ იდეალურია
    ფანი [?]
    #11 10 მარტი 2021 16:49
    0
    რაღა დროის აგუეროა უკვე... გრიზმანი, კიდე ვინმე გაყიდონ და თავისუფლად გადაიხდიან ჰალანდის 75მლ გამოსასყიდს. ფატი,ტრინკაო,დემბელე,მესი,ჰალანდი, კონრადი ერთი 6-7 წლით თავისუფლად მოგვარდება შეტევის ამბავი :დდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #10 10 მარტი 2021 16:42
    0
    რავი რა ეს ასაკში შესული და თან ტრავმიანი აგუერო რამდენად კაი ვარიანტია არ ვიცი. თუმცა ჯანდაბას მოიყვანონ თუ ხელფასს არ მოითხოვს შეუსაბამოდ დიდს. ამის მოყვანა თავისთავად ნიშნავს ბრაიტვეიტის გაშვებას და რაღაცატომ მგონია გრიზმანის გაყოლებასაც. იმ ორის ფულით თუ დაიწყებენ და შეაკოწიწებენ არაა გამორიცხული ჰალანდზე გაწევა მერე, მაგრამ ეს მარტო ოცნებაა.
    ფანი [?]
    #9 10 მარტი 2021 16:40
    0
    ციტატა: Maria Martiashvili
    au laportac magari shiblaa 33 wlis fexburteli rato mokavs :dddddddddddd gind bartumro kofiliko gind laporta isic finansurad azaralebda klubs da esec araklebs riskebs

    Always cule,
    da messis wasvla tu unda gaa**** vas psjshi tvitonac xedavs ro klubis wevrebi sheicvala da tumainc arunda bartumeus brali araa ubralod daberda da agar sheudzlia)

    agueros mosvlas mirchevnia messi wavides grizmani ds shetevashi ikos halandi dembele fati trinkao)))))

    BEQA BARCA,
    da ar jobia messi wavides da halandi movides? vigas eshinia dges messisi :d

    ისევ სიმართლეს ჰღაღადებთ, ღმერთმანი, ოღონდ ვერ გავიგე რას ამბობთ
    ფანი [?]
    #8 10 მარტი 2021 16:34
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    მოიყვანონ დეპაის ბევრად მირჩევნია
    ციტატა: Always cule
    ხო და სიტი ჰოლანდს წაიყვანს სავარაუდოდ ამის შემცვლელად და ჩვენ ვიყოთ მასე

    რატო წაიყვანს ვერ გავიგე ფულს კი არ ვიხდით აგუეროში


    ფულს რო არ ვიხდით მეც ვიცი, იმას ვამბობ რო შემცვლელად წაიყვანენთქო, არა მგონია ჩვენ ორივე ერთად მოვიყვანოთ ეგენი. კარგი ის არის რო მესის დარჩენის შანსებს ზრდის აგუეროს მოყვანა.
    Culé [?]
    #7 10 მარტი 2021 16:33
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    ჰალანდი რ9მ ყველას გვირჩევნია ფაქტია მარა ეს რომ გადმოიყვანოს მესი აღარ წავა და ეგაა. ორივეს ტრ*** კი არ გვაქ!

    ეს თავისუფალი აგენტი ხდება ზაფხულში საერთოდ არ უშლის ხელს ჰალანდის მოყვანას

    უხელფასოდ იქნება მერე აგუერო. ან ჰალანდს 80 ზე ქვემოთ ვინმე მოგვცემს??
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #6 10 მარტი 2021 16:26
    0
    წინააღმდეგი კი არა სიხარულით მოვა.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 მარტი 2021 16:23
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ჰალანდი რ9მ ყველას გვირჩევნია ფაქტია მარა ეს რომ გადმოიყვანოს მესი აღარ წავა და ეგაა. ორივეს ტრ*** კი არ გვაქ!

    ეს თავისუფალი აგენტი ხდება ზაფხულში საერთოდ არ უშლის ხელს ჰალანდის მოყვანას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 10 მარტი 2021 16:22
    0
    ალბათ ჰოლანდის საყიდელი ფული არ გვაქვს და იმიტომ თავისუფალ აგენტებს ვეძებთ!! იმედია მომავალ წელს შეიცვლება სიტუაცია და ახალგაზრდა შემატებს დავუმატებთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 10 მარტი 2021 16:22
    0
    მოიყვანონ დეპაის ბევრად მირჩევნია
    ციტატა: Always cule
    ხო და სიტი ჰოლანდს წაიყვანს სავარაუდოდ ამის შემცვლელად და ჩვენ ვიყოთ მასე

    რატო წაიყვანს ვერ გავიგე ფულს კი არ ვიხდით აგუეროში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 10 მარტი 2021 16:21
    1
    ჰალანდი რ9მ ყველას გვირჩევნია ფაქტია მარა ეს რომ გადმოიყვანოს მესი აღარ წავა და ეგაა. ორივეს ტრ*** კი არ გვაქ!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"