დააყენე შენი შემადგენლობა პსჟ-სთან მატჩისთვის

დააყენე შენი შემადგენლობა პსჟ-სთან მატჩისთვის

ამაღამ, თბილისის დროით 00:00 საათზე ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალის განმეორებით მატჩში "ბარსელონა" "პარი სენ-ჟერმენს" სტუმრად დაუპირისპირდება.

შენ შეგიძლია თავი "ბარსელონას" მწვრთნელად წარმოიდგინო და სასურველი თერთმეტეული დააყენო. ვინაიდან წინა შეხვედრებში კუმანმა გუნდის ფორმაცია შეცვალა, ჩვენს 2 ვარიანტს გთავაზობთ - 3-5-2 და 4-3-3.

მატჩამდე მცირე ხნით ადრე მომხმარებლების საერთო სასტარტო შემადგენლობას საიტზე გამოვაქვეყნებთ და ვნახავთ, რამდენად დაემთხვევა ჩვენი აზრი რონალდ კუმანისას.

არჩევანის გაკეთებაში შესაძლოა ჩვენი მატჩისწინა მიმოხილვა დაგეხმაროს.

გამოკითხვა დასრულდა, იხილეთ შედეგები.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 10 მარტი 2021 19:00
    0
    ამ სამი მცველიდან ყველაზე მეტად მინგესას იმედი მაქვს დიდი ხანია არაფერი განსაკუთრებული არ დაუშავებია იმედია ეს თამაში არ იქნება გამონაკლისი
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    ფანი [?]
    #8 10 მარტი 2021 18:51
    0
    აუ ლენგლე და უმტიტი ერთად ძალიან მაშინებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 10 მარტი 2021 16:17
    1
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: Maria Martiashvili
    cezo45,
    ki dzma grizmans chasvavs psjss tan tan 3.5.2 shi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 eg igivea pike rodabrundes da centforvardad dadges 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    M10 S9 D11,
    Ai es momwons dd

    თუ გავითვალოსწინებთ იმ ფაქტს რომ კუმანის 3 5 2 ტაქტიკამ ასე თუ ოსე გაამართლა და ამ ტაქტიკით იგებს თამასებს სავარაუდოდ დღესაც ამ ფორმაციით ითამასებს და გტიზმანზე უკეთესი ვარიანტი თავდამსმელი რომელია ბრეიტვეიტი? 😄

    მაგ ტაქტიკით ითამაშებს ოღონდ დემბელე მესი იდგება და არა გრიზმანი მაგ ტაქტიკაში დემბელე ბევრად პროდუქტიულია ვიდრე გრიზმანი რაც ოსასუნასთან გამოჩნდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 10 მარტი 2021 15:18
    0
    ციტატა: Maria Martiashvili
    cezo45,
    ki dzma grizmans chasvavs psjss tan tan 3.5.2 shi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 eg igivea pike rodabrundes da centforvardad dadges 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    M10 S9 D11,
    Ai es momwons dd

    თუ გავითვალოსწინებთ იმ ფაქტს რომ კუმანის 3 5 2 ტაქტიკამ ასე თუ ოსე გაამართლა და ამ ტაქტიკით იგებს თამასებს სავარაუდოდ დღესაც ამ ფორმაციით ითამასებს და გტიზმანზე უკეთესი ვარიანტი თავდამსმელი რომელია ბრეიტვეიტი? 😄
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 10 მარტი 2021 14:51
    2
    ვაი რა გვეშველება, ვის იმედზეა ბარსას დაცვა.
    იმედია სლენგლე პენალტს არ აგვკიდებს და უმტიტი საჯარიმოში პასს ზემლიაკებს არ გაუკეთებს.
    ორი კედელი გვყავს, ოღონდ ორივე გიბსოკარდონის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 10 მარტი 2021 14:51
    0
    ტერ შტეგენი
    მინგესა.ლენგლე.უმტიტი.
    დესტი. ალბა

    ბუსკეტსი
    დეიონგი. პედრი
    მესი.გრიზმანი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 10 მარტი 2021 14:38
    1
    იმედია გაითვალისწინებს კუმანი ჩემ სასტავს.
    ფანი [?]
    #2 10 მარტი 2021 14:17
    2
    ვაქამბექებთ დღეს! ვამოოს!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 მარტი 2021 14:15
    2
    შტეგენი
    მინგესა უმტიტი ლენგლე
    დესტი დე იონგი ბუსკეცი პედრი ალბა
    მესი დემბელე


    მეორე ტაიმში 65-ე წუთიდან ერთი მცველი უნდა ჩაიხსნას და ბუსკეცი გაიყვანოს ტრინკაო და გრიზმანი შემოიყვანოს ოღონდ გრიზმანი ნახევარ დაცვაში დააყენოს ბურთის ამოტანაში და დაცვაში მაგრად დაგვეხმარება დესტსაც კარგად დააზღვევს და მბაპესთანაც ნაკლებად დაიჩაგრება სისწრაფეში დაცვის დროს დე იონგი დაიწევს მეხუთე მცველად
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued