პსჟ-ბარსელონა 1-1

პსჟ-ბარსელონა 1-1

  პსჟ (4-2-3-1) ბარსელონა (3-4-3)
ნავასი, ფლორენცი, მარკინიოსი, კიმპემბე, კურზავა, პარედესი, გეიე, ვერატი, დრაქსლერი, მბაპე, იკარდი. ტერ შტეგენი, მინგესა, დე იონგი, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა, დემბელე, მესი, გრიზმანი.
რიკო, კერერი, ბაკერი, დაგბა, დიალო, რაფინია, დი მარია, ერერა, მიჩუტი, პემბელე, სარაბია, დანილო. ნეტუ, პენია, უმტიტი, ფირპო, პიანიჩი, პუჩი, მათეუსი, მორიბა, კონრადი, ტრინკაო, ბრეითუეითი.
მაურისიო პოჩეტინო რონალდ კუმანი
1-0 მბაპე (პენ.) 31', 1-1 მესი 37'.
კურზავა - დიალო 46'
დრაქსლერი - დი მარია 59'
გეიე - დანილო 59'
ფლორენცი - დაგბა 76
ვერატი - რაფინია 84'
მინგესა - ფირპო 35'
დესტი - ტრინკაო 66'
დემბელე - ბრეითუეითი 79'
პედრი - პიანიჩი 79'
ბუსკეტსი - მორიბა 79'
კურზავა 8', გეიე 50', პარედესი 50', იკარდი 89'. მინგესა 25', ლანგლე 30', დე იონგი 38'.
პარკ დე პრენსი (პარიზი) 
ენტონი ტეილორი (ინგლისი)
ნეიმარი, კინი, ბერნატი. ფატი, კოუტინიო, რობერტო, პიკე, არაუხო. 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
33% ბურთის ფლობა 67%
5 დარტყმა 20
3 ზუსტი დარტყმა 10
296 პასი 739
79% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
2 კუთხური 9
49 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 450 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #450 11 მარტი 2021 14:58
    1
    ორთაბრძოლის გარდა ყველაფერში ვაჯობეთ, მაგრამ პირველმა მატჩმა გადაგვტეხა წელში, რაც სრულიად კუმანის ბრალია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #449 11 მარტი 2021 11:47
    0
    არც მე მომწონს დემბელე, მაგრამ ვისაც მოგწონთ თქვენი საქმეა, მე თუ დემბელეს უვარგისს ვუწოდებ, სხვებმა დაუძახეთ კარგი, რა პრობლემაა. ყველას თავისი გემოვნება აქვს.
    ფანი [?]
    #448 11 მარტი 2021 06:12
    0
    აი რატლმ მეზიზღება დემბელე. იიი სწლაფიაა და შეტევას ამწვავებს იიი ფუუ ბლკად ამის შემხედვარე მართლა სწორი ქნა მესიმ იქიდან რომ დაარტყა
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #447 11 მარტი 2021 03:52
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    დემბელეს მომხრეების დაჯგუფებას - აზრზე არ ხართ ფეხბურთის. ტრადიციულად გავიმეორებ: ეს უუნარო, უდისციპლინო, არასტაბილური, არაპროგნოზირებადი, იმბეცილი - გაიყიდოს სადმე რუსეთის მეორე დივიზიონში.

    რავიცი საიტის ლეგენდის წოდება კი მიანიჭეთ :დდ

    რამე პრობლემა გაქვს?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #446 11 მარტი 2021 02:40
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: basa7
    კაცო დატოვეთ მითქი კი არა სასწრაფოდ ეგეც გასაყიდია გრიზმანთან და კოუტინიოსთან თქო მაგრამ სხვა რამეს გეუბნები, სტატუსი თავშია და იმ ხალხისთვის ვისაც შენ არმცოდნეებად თვლი ეგ შეურაცხოფაა. მერე გინდა არ გინდა მაინც გაფასებს აქ ხალხი და რაღაც ფორმით ავტორიტეტიც ხარ მაგათვის, თორე მე შენი საიტზე გამოჩენიდან დაწყებული მწერლად გახდომაც კი მახსოვს:)))))))

    ვინმეს რომ არმცოდნე და დილეტანტი უწოდო არაა ეგ შეურაცხყოფა ჩემო ძმაო, აი ობიექტურად არანაირად არ ჯდება შეურაცხყოფის სტანდარტებში და მასე ყველაფერზე შეიძლება თქვა ჩემთვის შეურაცხყოფააო

    რა გინდა ჩემო კარგო შენ, შენ რამე დაგიციტირე?მიცნობ საერთოდ? შენ რატო მასწავლი რა ჯდება და რა არა შეურაცხოფის სტანდარტებში, ყველა ადამიანი ინდივიდუალურია და შეურაცყოფა პირველ რიგში აღქმაზეა დამოკიდებული, ვიცი მე ვინც აღიქვამს ამას შეურაცყოფად და ბევრია აქ ისეთი ვისაც მოწონს დემბელეს პლიუსები, მაგრამ არავიზე ნაკლებად არ არიან გათვიცნობიერებულები ფეხბურთში. ამიტომ არ არის ეს შენი რაღაც ცინიკურ პროვოკაციული კომენტარები საჭირო
    რედაქტორი [?]
    #445 11 მარტი 2021 02:35
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    ვინმეს რომ არმცოდნე და დილეტანტი უწოდო არაა ეგ შეურაცხყოფა ჩემო ძმაო, აი ობიექტურად არანაირად არ ჯდება შეურაცხყოფის სტანდარტებში და მასე ყველაფერზე შეიძლება თქვა ჩემთვის შეურაცხყოფააო

    სწორია. უმარტივესი ლოგიკაა.. დემბელეს აქ ბარსელონას მომავალს უწოდებენ ხოლმე.. წინა წლებში უფრო აქტიურად მესმოდა ეს, ნებისმიერ გოლზე ეიბარებთან.. მომავალი კი არა “ზარალია”
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    ფანი [?]
    #444 11 მარტი 2021 02:35
    1
    ციტატა: basa7
    მაგარი გიჭირს ბიძიკო

    ნუ რას ვიზამთ, უნდა გავუძლო, გაჭირვების გარეშე ვერ დააფასებ მერე კაი ცხოვრებას
    ფანი [?]
    #443 11 მარტი 2021 02:34
    0
    ფრანგები გასაყრელები არიან
    Culé [?]
    #442 11 მარტი 2021 02:34
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: basa7
    კაცო დატოვეთ მითქი კი არა სასწრაფოდ ეგეც გასაყიდია გრიზმანთან და კოუტინიოსთან თქო მაგრამ სხვა რამეს გეუბნები, სტატუსი თავშია და იმ ხალხისთვის ვისაც შენ არმცოდნეებად თვლი ეგ შეურაცხოფაა. მერე გინდა არ გინდა მაინც გაფასებს აქ ხალხი და რაღაც ფორმით ავტორიტეტიც ხარ მაგათვის, თორე მე შენი საიტზე გამოჩენიდან დაწყებული მწერლად გახდომაც კი მახსოვს:)))))))

    თუ ჩემი ყოფნა 2012 წლიდან გახსოვს, მაშინ კრისტიან ტელიო, ისააკ კუენკა და ა.შ ხალხიც უნდა გახსოვდეს.. რატომ აფასებენ დემბელეს? ამ კითხვაზე პასუხს ვერ მივიღებ. იმიტომ რომ მარტო ლივერპულთან & დღევანდელ მატჩს მოგიყვან არგუმენტად დანარჩენის ჩამოთვლა მეზარება..

    დაივიწყე ეს დემბელე, წავა წელს ეგეც. რაც შეეხება ტელიოს სწორხაზოვანი იყო ძალიან, მე კუენკა უფრო მეიმედებოდა მაგრამ სამწუხაროდ ვერ გაქაჩა
    ფანი [?]
    #441 11 მარტი 2021 02:32
    0
    ციტატა: basa7
    კაცო დატოვეთ მითქი კი არა სასწრაფოდ ეგეც გასაყიდია გრიზმანთან და კოუტინიოსთან თქო მაგრამ სხვა რამეს გეუბნები, სტატუსი თავშია და იმ ხალხისთვის ვისაც შენ არმცოდნეებად თვლი ეგ შეურაცხოფაა. მერე გინდა არ გინდა მაინც გაფასებს აქ ხალხი და რაღაც ფორმით ავტორიტეტიც ხარ მაგათვის, თორე მე შენი საიტზე გამოჩენიდან დაწყებული მწერლად გახდომაც კი მახსოვს:)))))))

    ვინმეს რომ არმცოდნე და დილეტანტი უწოდო არაა ეგ შეურაცხყოფა ჩემო ძმაო, აი ობიექტურად არანაირად არ ჯდება შეურაცხყოფის სტანდარტებში და მასე ყველაფერზე შეიძლება თქვა ჩემთვის შეურაცხყოფააო
    რედაქტორი [?]
    #440 11 მარტი 2021 02:31
    0
    ციტატა: basa7
    კაცო დატოვეთ მითქი კი არა სასწრაფოდ ეგეც გასაყიდია გრიზმანთან და კოუტინიოსთან თქო მაგრამ სხვა რამეს გეუბნები, სტატუსი თავშია და იმ ხალხისთვის ვისაც შენ არმცოდნეებად თვლი ეგ შეურაცხოფაა. მერე გინდა არ გინდა მაინც გაფასებს აქ ხალხი და რაღაც ფორმით ავტორიტეტიც ხარ მაგათვის, თორე მე შენი საიტზე გამოჩენიდან დაწყებული მწერლად გახდომაც კი მახსოვს:)))))))

    თუ ჩემი ყოფნა 2012 წლიდან გახსოვს, მაშინ კრისტიან ტელიო, ისააკ კუენკა და ა.შ ხალხიც უნდა გახსოვდეს.. რატომ აფასებენ დემბელეს? ამ კითხვაზე პასუხს ვერ მივიღებ. იმიტომ რომ მარტო ლივერპულთან & დღევანდელ მატჩს მოგიყვან არგუმენტად დანარჩენის ჩამოთვლა მეზარება..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #439 11 მარტი 2021 02:31
    1
    ციტატა: Bakero
    სათამაშო ტაქტიკას მთავარი მწვრთნელი ირჩევს ხომ ? მესმის რომ მაინც და მაინც დიდი რესურსი არც წინა თამაშში ჰქონდა და არც დღეს მაგრამ დღეს ეს ტაქტიკა მხოლოდ წინა თამაშის შედეგიდან და იმ რესურსიდან აირჩია რაც ჰქონდა მამაცხონებულმა ? წინა თამაშში მეორე ნომრად რომ ათამაშა გუნდი და მეტოქეს ბურთი დაუთმო აი ზუსტად მაგიტომ ვლანძღავ პირადად მე კუმანს ! ჰოდა ქვეშაჯვია ზუსტად კუმანი იყო წინა თამაშში

    და სულ იქნება. არაა ეგ კაცი ბარსას დონის რა დონის კულეც არ უნდა იყოს სულით

    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: basa7
    კითხვა თუ გიყვარს უნდა იცოდე კიდეც კითხვა, ამიტომ წაიკითხო უნდა

    ნამდვილად შთამაგონებელი რამ ბრძანეთ, აღფრთოვანებული ვარ

    მაგარი გიჭირს ბიძიკო
    რედაქტორი [?]
    #438 11 მარტი 2021 02:29
    0
    ციტატა: Bakero
    სათამაშო ტაქტიკას მთავარი მწვრთნელი ირჩევს ხომ ? მესმის რომ მაინც და მაინც დიდი რესურსი არც წინა თამაშში ჰქონდა და არც დღეს მაგრამ დღეს ეს ტაქტიკა მხოლოდ წინა თამაშის შედეგიდან და იმ რესურსიდან აირჩია რაც ჰქონდა მამაცხონებულმა ? წინა თამაშში მეორე ნომრად რომ ათამაშა გუნდი და მეტოქეს ბურთი დაუთმო აი ზუსტად მაგიტომ ვლანძღავ პირადად მე კუმანს ! ჰოდა ქვეშაჯვია ზუსტად კუმანი იყო წინა თამაშში

    კუმანი დაბალი დონის სპეციალისტია - ერთადერთი პლიუსი რაც აქვს (გამოუვიდა) და ყველას ეიმედება არის ის რომ - ახალგაზრდებს მისცა შანსიო.. ეს ყველას შეუძლია. მითუმეტეს ამ სეზონიდან გამომდინარე სხვა გზა არც ჰქონდა..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #437 11 მარტი 2021 02:28
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: basa7
    რას იძახი კაცო აზრზე არ ხართო უნდა უძახო შენ ხაალხს? რედაქტორი ხარ ხო? უხერხულია შენი მხრიდან, დემბელეს ნიჭი მეც ძალიან მომწონდა მაგრამ ვსიო, მივხვდი რომ ვეღარ გაიზრდება, დემბელე არაა პირველი ასეთი ფეხბურთელი, ბევრი ახსოვს ფეხბურთს ეგეთი, ბალოტელი თუნდაც. მაგრამ შენგან არ არის ლამაზი ვისაც დღემდე მოწონს დემბელე იმ ხალხის შეურაცყოფა, საიტის უბრალო წევრი არ ხარ და მიტომ. შენი საქმის შენ იცი

    ფეხბურთის არ ცოდნა შეურაცხყოფა არ არის ჯერ ამით დავიწყოთ.. სტატუსი საერთოდ რა შუაშია ვერ გავიგე, რედაქტორი იქნება თუ ადმინისტრატორი..
    უამრავი არგუმენტი არსებობს რომ დემბელე ძალიან დაბალი დონის ფეხბურთელის მსგავსია... ჩემპიონთა ლიგაზე არ ათამაშონ მაშინ და დატოვეთ ჯანდაბას :დდდ

    კაცო დატოვეთ მითქი კი არა სასწრაფოდ ეგეც გასაყიდია გრიზმანთან და კოუტინიოსთან თქო მაგრამ სხვა რამეს გეუბნები, სტატუსი თავშია და იმ ხალხისთვის ვისაც შენ არმცოდნეებად თვლი ეგ შეურაცხოფაა. მერე გინდა არ გინდა მაინც გაფასებს აქ ხალხი და რაღაც ფორმით ავტორიტეტიც ხარ მაგათვის, თორე მე შენი საიტზე გამოჩენიდან დაწყებული მწერლად გახდომაც კი მახსოვს:)))))))
    Culé [?]
    #436 11 მარტი 2021 02:26
    2
    სათამაშო ტაქტიკას მთავარი მწვრთნელი ირჩევს ხომ ? მესმის რომ მაინც და მაინც დიდი რესურსი არც წინა თამაშში ჰქონდა და არც დღეს მაგრამ დღეს ეს ტაქტიკა მხოლოდ წინა თამაშის შედეგიდან და იმ რესურსიდან აირჩია რაც ჰქონდა მამაცხონებულმა ? წინა თამაშში მეორე ნომრად რომ ათამაშა გუნდი და მეტოქეს ბურთი დაუთმო აი ზუსტად მაგიტომ ვლანძღავ პირადად მე კუმანს ! ჰოდა ქვეშაჯვია ზუსტად კუმანი იყო წინა თამაშში
    რედაქტორი [?]
    #435 11 მარტი 2021 02:25
    0
    ციტატა: El Guaje
    ფირპოც კარგად შემოვიდა ( 1 სეზონი უნდა დატოვონ )

    ამ ლოგიკას ვერ ვხვდები. ვიღაც დემბელე და ფირპო ერთ თამაშს ითამაშებენ კარგად და ყველა ამას რატო წერთ #უნდადარჩეს...
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    გულშემატკივარი [?]
    #434 11 მარტი 2021 02:24
    1
    ციტატა: Visca el barca
    არავინ არ გადაიხდის დემბელეში 50 მილიონს და უმტიტი-ლენგლეში 40-50 მილიონს ხო საერთოდ სასაცილოა, კოუტინიო-გრიზმანზეც დიდ ეჭვი მეპარება, მოკლედ დაივიწყე ეგ ამბავი :დ

    არ დაიჯერო ეგ. მანჩესტერი ეხლაც მზადაა დემბელეში 60 მილიონი გადაიხადოს. გრიზმანსაც მიაყიდიან 60-ცად ჯერ მარტო სახელის გამო. და რა გინდა მითხრა რო უმტიტის დონის მცველს 20 მილიონად ვერ გაყიდიან??? ან ლენგლეს??? ისეთ ფეხბურთელებში ისვრიან 40-50 მილიონებს წარბები თმაში ამდის ლამის.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #433 11 მარტი 2021 02:24
    0
    ციტატა: basa7
    კითხვა თუ გიყვარს უნდა იცოდე კიდეც კითხვა, ამიტომ წაიკითხო უნდა

    ნამდვილად შთამაგონებელი რამ ბრძანეთ, აღფრთოვანებული ვარ
    რედაქტორი [?]
    #432 11 მარტი 2021 02:23
    1
    ციტატა: basa7
    რას იძახი კაცო აზრზე არ ხართო უნდა უძახო შენ ხაალხს? რედაქტორი ხარ ხო? უხერხულია შენი მხრიდან, დემბელეს ნიჭი მეც ძალიან მომწონდა მაგრამ ვსიო, მივხვდი რომ ვეღარ გაიზრდება, დემბელე არაა პირველი ასეთი ფეხბურთელი, ბევრი ახსოვს ფეხბურთს ეგეთი, ბალოტელი თუნდაც. მაგრამ შენგან არ არის ლამაზი ვისაც დღემდე მოწონს დემბელე იმ ხალხის შეურაცყოფა, საიტის უბრალო წევრი არ ხარ და მიტომ. შენი საქმის შენ იცი

    ფეხბურთის არ ცოდნა შეურაცხყოფა არ არის ჯერ ამით დავიწყოთ.. სტატუსი საერთოდ რა შუაშია ვერ გავიგე, რედაქტორი იქნება თუ ადმინისტრატორი..
    უამრავი არგუმენტი არსებობს რომ დემბელე ძალიან დაბალი დონის ფეხბურთელის მსგავსია... ჩემპიონთა ლიგაზე არ ათამაშონ მაშინ და დატოვეთ ჯანდაბას :დდდ
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #431 11 მარტი 2021 02:22
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ციტატა: basa7
    არა მგონია უკვე დემბელეს მომხრე ყავდეს ვინმე მაგრამ საიტის რედაქტორი საიტის წევრებს არ უნდა ლანძღავდეს ელემენტალური ეთიკის ნორმაა

    ლანძღვა კი არა ძალიან ადეკვატური შეფასებაა ცენზურის გარეშე. თავისი არგუმენტებით, მითუმეტეს ამას 2018 წლიდან ვიძახი, რომასთან მატჩიდან.

    რას იძახი კაცო აზრზე არ ხართო უნდა უძახო შენ ხაალხს? რედაქტორი ხარ ხო? უხერხულია შენი მხრიდან, დემბელეს ნიჭი მეც ძალიან მომწონდა მაგრამ ვსიო, მივხვდი რომ ვეღარ გაიზრდება, დემბელე არაა პირველი ასეთი ფეხბურთელი, ბევრი ახსოვს ფეხბურთს ეგეთი, ბალოტელი თუნდაც. მაგრამ შენგან არ არის ლამაზი ვისაც დღემდე მოწონს დემბელე იმ ხალხის შეურაცყოფა, საიტის უბრალო წევრი არ ხარ და მიტომ. შენი საქმის შენ იცი

    ვაიმე სად იყო შეურაცხყოფა მეც წამაკითხეთ რა, ვერ შევამჩნიე, არადა როგორ მიყვარს ეს დრამები

    შენ შენ საქმეს მიხედე და დრამები სახლში იკითხე

    უი თან როგორ მიყვარს კითხვა რო იცოდე, დაა, დემბელე ძალიან გიყვარს?

    კითხვა თუ გიყვარს უნდა იცოდე კიდეც კითხვა, ამიტომ წაიკითხო უნდა.