ოფიციალურად: ჟოან ლაპორტა "ბარსელონას" პრეზიდენტია!

ოფიციალურად: ჟოან ლაპორტა "ბარსელონას" პრეზიდენტია!

ახლახანს "ბარსელონას" საპრეზიდენტო არჩევნების შედეგები ოფიციალურად ცნობილი გახდა. როგორც მოსალოდნელი იყოს, კატალონიური კლუბის ახალი პრეზიდენტი ჟოან ლაპორტა გახდა, რომელმაც დამაჯერებელი გამარჯვება მოიპოვა.

"ბლაუგრანას" ოფიციალური ვებგვერდის ცნობით, ხმების 100% დათვლილია. ლაპორტამ 30 184 (54.28%) ხმა მიიღო. მისმა კონკურენტებმა ვიქტორ ფონტმა და ტონი ფრეიშამ, შესაბამისად, 16 679 (29.99%) და 4 769 (8.58%) ხმა მიიღეს.

ლაპორტა "ბარსას" პრეზიდენტი მეორედ გახდა. აქამდე იგი აღნიშნულ თანამდებობას 2003-10 წლებში იკავებდა. ხსენებულ წლებში კატალონიელებმა 2 ჩემპიონთა ლიგა, 4 ლა ლიგა, 1 ესპანეთის თასი, 3 ესპანეთის სუპერ თასი, 1 უეფას სუპერ თასი და 1 მსოფლიოს საკლუბო ჩემპიონატი მოიგეს.

იმედია, ჟოან ლაპორტას პრეზიდენტობის ახალი ეპოქაც ძალიან ნაყოფიერი იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    რედაქტორი [?]
    #21 8 მარტი 2021 13:17
    1
    ყველას გილოცავთ
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 8 მარტი 2021 10:49
    3
    რაც პირველი პრეზიდენტობისას გააკეთა, იმდენივე შეძლოს ეხლა და მერე საპატიო(სამუდამო) პრეზიდენტადაც დატოვებენ.
    Culé [?]
    #19 8 მარტი 2021 10:40
    2
    როგორც იქნა🙏🙏
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #18 8 მარტი 2021 10:22
    2
    იმედია დაბრუნებს ძველ სტილს და დიდ იმედებს თავისი შედეგებიტ რაც ერთხელ უკვე გააკეთა
    ფანი [?]
    #17 8 მარტი 2021 09:55
    4
    გილოცავთ ყველასს❤️დაე, ბარსელონას ბრწყინვალების დასაწყისი ყოფილიყოს ეს გამარჯვება!💙
    Culé [?]
    #16 8 მარტი 2021 06:03
    3
    აბა ვნახოთ, რას იზამს ლაპორტა ბიჭი :დ <3
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    წევრი [?]
    #15 8 მარტი 2021 05:26
    6
    კეთილი იყოს შენი დაბრუნება. წარმატებები ბარსაააა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 8 მარტი 2021 04:27
    7
    გილოცავთ კიდევ ერთხელ კულეებო ლაპორტას კიდე წარმატებები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #13 8 მარტი 2021 03:10
    4
    Gilocaavt kidev ertxel, chveni didebis era iwyeba❤️💙
    ფანი [?]
    #12 8 მარტი 2021 03:07
    8
    ეს ისედაც ნათელი იყო რო მოიგებდა. მთავარია რას მოუტანს კლუბს ამის ხელმეორედ მოსვლა, ამას მომავალი გვაჩვრნებს.
    წევრი [?]
    #11 8 მარტი 2021 03:04
    5
    კარგად მახსოვს ამის პირველი მოსვლა. ის რაც მანამდე ვიყავით დუტრუელებით ჰესპებით და ათასი ვანგაალისნაირი ნაგვებით. ამ სიტუაციას გავდა:

    მაშინ ფიგუ გაყიდეს აქ ნეიმარი და სუარესი
    მაშინ რივალდო გააგდეს გუნდიდან...
    აქ მესის აგდებდნენ

    მოკლედ მაშინდელი პრეზიდენტიც მაგრად აქანავებდა...

    იმედია პირველ რიგში სიტუაცია დალაგდება.
    Culé [?]
    #10 8 მარტი 2021 03:01
    7
    გილოცავთ !

    იმედია უშველის კლუბს და ბოლო 6 წლის მანძილზე რა წუმპეშიც ვიყავით იქედან ამოგვათრევს დააბრუნებს კლუბს იმ დონეზე სადაც უნდა ყოფილიყო ბოლო ეს წლებია ბარსა სადაც მისი კუთვნილი ადგილია , საუკეთსოების გვერდით ისევ იმ კლუბად უნდა იქცეს ბარსა რომლისაც ყველას ეშინოდა ... და არა პირიქით .. რომელსაც ყველა დასცინოდა . !


    VISCA BARCA !
    --------------------

    ForçaBarça
    გულშემატკივარი [?]
    #9 8 მარტი 2021 02:57
    29
    ყველამ დაალაიქეთ ეს კომენტარი <3 ვისაც გჯერათ რომ ბარსა დაიბრუნებს დიდებას !
    Culé [?]
    #8 8 მარტი 2021 02:57
    5
    კიდევ ერთხელ გილოცავთ barca-1 barca-4 ლაპორტას წარმატებები. barca-4 მჯერა რომ აუცილებლად გაამართლებს იმედებს და დააყენებს გუნდს ფეხზე.
    წევრი [?]
    #7 8 მარტი 2021 02:55
    9
    იმედია გაგვიმართლებ იმედებს მეორედაც
    გულშემატკივარი [?]
    #6 8 მარტი 2021 02:55
    8
    ასწორებს
    წევრი [?]
    #5 8 მარტი 2021 02:54
    10
    ძლივს დადგა ეს დღე...... ბლინნ... როგორც იქნაა არ მჯერა, როგორ გაწელა ტუსკეტსმა მაგრამ დადგა ეს დღე, ლაპორტა პრეზიდენტია! გილიცავთ და წარმატებები ახალი ერა იწყება!
    გულშემატკივარი [?]
    #4 8 მარტი 2021 02:52
    8
    ❤️❤️❤️❤️❤️საღოლ)) წარმატებები ამ კაცს,იმედია მალე დაუბრუნებს ბარსას ძველ დიდებას!!!!და მჯერა რო აიყვანს მალე გუნდს და ოეგანიზაციას ჩვეულ სიმაღლეებზე.

    ბოლოს აეჩევნების შედეგები ესე 2012 ში გამიხარდა😂

    ვისკა ბარსა ვისკა კატალუნია!!!!!!!გილოცავთ
    Culé [?]
    #3 8 მარტი 2021 02:51
    11
    გილოცავთ barca-1 გვეღირსაა ნორმალური პრეზიდენტი blush

    8 მარტსაც გილოცავთთ heart_eyes
    ფანი [?]