ინტერნეტში მომდევნო სეზონის სავარაუდო ფორმის ახალი ფოტოები გავრცელდა

ინტერნეტში მომდევნო სეზონის სავარაუდო ფორმის ახალი ფოტოები გავრცელდა

ცნობილმა სპორტულმა პორტალმა, Footy Headlines-მა "ბარსელონას" 2021/22 წლების სეზონის სავარაუდო ძირითადი ფორმის მაისურის ფოტო გაავრცელა. 

აქამდე მხოლოდ მაისურის დიზაინის ჩანახატისა და ძირითადი ასპექტების დათვალიერება იყო შესაძლებელი, ამჯერად კი ინტერნეტში გავრცელებულ სურათზე რეალურ მაისურს ვხედავთ. 

უჩვეულო დიზაინის პირველ ფორმასთან ერთად Nike, მომდევნო სეზონში, ბარსელონელებს დიდი ალბათობით ღია იასამნისფერ და ლურჯ ფორმებს შესთავაზებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #24 6 მარტი 2021 18:42
    0
    ფეიკია
    წევრი [?]
    #23 6 მარტი 2021 17:45
    0
    მე მომწონს 😅

    El pistolero 9,
    აუ ხო დდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 6 მარტი 2021 17:08
    0
    შავი დააბრუნეთ, ულამაზესია.
    Culé [?]
    #21 6 მარტი 2021 14:44
    0
    ნაჭერი რო მიგაკლდება და სხვას გადააკერავ ისეთი პონტია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #20 6 მარტი 2021 12:34
    0
    ეს რა ჯანდაბაა, ამაზე კარგი დიზაინის ფორმა ნებისმიერი ცემპიონატის ნებისმიერ გუნდს აქვს, რა უბედურებაა რა არის ეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 5 მარტი 2021 23:19
    1
    გულის ამრევია იმედია ამ საკითხსაც მიხედავს ლაპორტა 2015 წლის მერე წესიერი დიზაინის ფორმა არ გვცმია ჩემი ნება რომ იყოს 2011 წლის ფორმის დიზაინს დავაბრუნებდი და დავტოვებდი სამუდამოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #18 5 მარტი 2021 22:10
    5
    ბარსას გერბია მაიკაზე გადატანილი...უნიჭოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 5 მარტი 2021 21:59
    1
    ზედა ნახევარი სხვაა, ქვედა სხვა. ერთმანეთთან დამაკავშირებელი ხაზია გაწყვეტილი. გეგონება ერთ მაისურს მეორე მაისურის ნახევარი დააკერესო. მთლიანობაში მთლად ცუდი არ უნდა იყოს, უარესებიც გვინახავს.
    ფანი [?]
    #16 5 მარტი 2021 21:37
    4
    ცუდი ფოტოა სხვა ფოტოებში ბევრად ლამაზია, უკეთსიც შეიძლებოდა მარა არაუშავს მთავარია ითამაშონ თუ უნდათ ტიტლიკანები იყვნენ
    Culé [?]
    #15 5 მარტი 2021 21:32
    0
    ნუ ერთი სიტყვით რომ ვტქვა, არ მომწონს...
    უარესებიც ყოფილა, მაგრამ რავი აბა...
    ფერები კიდევ ბავარიის ფერებს უფრო გავს
    Culé [?]
    #14 5 მარტი 2021 21:05
    1
    არ ვიცი, მე სხვა ფოტოებიც ვნახე და იქ მომეწონა, ყოველ შეთხვევაში უკეთესი იყო. 😁
    ასეთი ცუდი ფორმაც არაა, მე მომეწონა.
    ახლა ვინმემ რამე შეურაცხმყოფელი არ დამიწეროთ ძალიან გთხოვთ 😆💙❤️
    Culé [?]
    #13 5 მარტი 2021 20:54
    2
    2020 ს მირჩევნია ამას 100 თავით. ეს რას გავს!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #12 5 მარტი 2021 20:33
    3
    საშინელი ფერებია და საშინელი ფორმა ამაზე უკეთესი ვერაფერი მოიფიქრეს?ამ "ორიგინალურ" ფერებში ფულის გადაყრა ამ კრიზისის დროს.
    ფანი [?]
    #11 5 მარტი 2021 20:10
    3
    ,,მე ინიესტას ფეხბურთის დიდი თაყვანისმცემელი ვარ. ის ყველას შთააგონებდა ეოცნება და ოქროს ბურთს იმსახურებდა. ეს ჯილდო მას არ მოუგია, თუმცა ნამდვილად იმსახურებდა, განსაკუთრებით კი იმ წელს, როცა ესპანეთის ნაკრებთან ერთად მუნდიალის გამარჯვებული გახდა, ფინალური შეხვედრის გოლი გაიტანა და მთელი სეზონი შესანიშნავად ჩაატარა. ვისაც ფეხბურთი უყვარს, მას ინიესტაც ეყვარება. მე მას არა მხოლოდ ბარსას, არამედ მსოფლიო ფეხბურთის ძვირფას მემკვიდრეობად განვიხილავ. მინდორზე სულ რამდენჯერმე შევხვდი, მაგრამ შთამბეჭდავი იყო, საქმეს ისეთივე სიმშვიდით ეპყრობოდა, როგორც ამას მინდორს გარეთ ახერხებს. ინიესტასთვის მხოლოდ კარგი სიტყვები მემეტება და მას ყველაფერ საუკეთესოს ვუსურვებ".
    🎤 ზიდანი
    წევრი [?]
    #10 5 მარტი 2021 20:08
    3
    ამას თუუ ჩაიცვააამთ ხმააა აღარ გამცეთ... 🙄🙄
    ფანი [?]
    #9 5 მარტი 2021 19:19
    3
    ვაახ, ჩემზე მახინჯს თუ რამეს ვნახავდი არ მეგონა

    კაი ვხუმრობ კაცო, ლამაზი ბიჭი ვარ
    Culé [?]
    #8 5 მარტი 2021 19:03
    6
    რა იდიოტურ ფერებში ხარჯავენ ფულს!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 5 მარტი 2021 19:02
    5
    სირობაა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 5 მარტი 2021 18:40
    5
    კაროჩე რაც სევილიასთან ვითამაშეთ ჩემი აზრით რათქმაუნდა PSG-თან პატარა ნაპერწკალი შანსი არსებობს,მითუმეტეს ქამბექები გვიყვარს მაგრამ მოდი ვაღიაროთ არც პარიზი არ თამაშობს რამე განსაკუთრებულს დაცვის შეცდომების ხარჯზე მოგვიგეს და ცენტრში ეჭირათ,რაც სევილიასთან ვითამაშეთ ისე რომ ვითამაშოთ და ცენტრიც ჩვენი იყოს, დიდი შანსი ექნებათ მთავარია სწრაფი გოლი! მინიიმუმ 1 გოლი პირველ ტაიმში..პირველ თამაშში ისიც ვნახეთ 1-0 როცა ვიგებდით ეგრევე აიჭრნენ და დემბელეს რომ გაეტანა თავად პარიზი ამოიტენებოდა .ამიტომ დაველოდოთ ეს ტაქტიკა იმედის მომცემია ყოველშემთხვევაში სულ რო ცუდი შედეგი დაფიქსირდეს ჩვენ არ წავაგებთ მანდ!
    წევრი [?]
    #5 5 მარტი 2021 18:38
    3
    მარტო მე მომწონს? მე საერთოდ 2020 წლის ფორმის გარდა ყველა მომწონს.
    --------------------
    Always basca