"ბარსელონას" დემბელესთან კონტრაქტის გახანგრძლივება სურს, ფრანგი "კამპ ნოუზე" ბედნიერია - ESPN

"ბარსელონას" დემბელესთან კონტრაქტის გახანგრძლივება სურს, ფრანგი "კამპ ნოუზე" ბედნიერია - ESPN

ESPN-ის ჟურნალისტების, მოისეს ლიორენსისა და სემ მერსდენის ცნობით, "ბარსელონას" უსმან დემბელესთან კონტრაქტის გახანგრძლივება სურს. ფრანგის მიმდინარე ხელშეკრულება 2022 წლამდეა ძალაში. 

როგორც გამოცემა იტყობინება, 23 წლის ფეხბურთელი "კამპ ნოუზე" ძალიან ბედნიერია, თუმცა მეორე მხრივ, დემბელე ახალი პრეზიდენტის არჩევას დაელოდება, რათა ახალ კონტრაქტზე მოლაპარაკებები დაიწყოს. 

დემბელე "ბლაუგრანას" რიგებში 2017 წლიდან ასპარეზობს (105 მატჩი, 27 გოლი), მიმდინარე სეზონში თავდამსხმელმა 31 ოფიციალურ შეხვედრაში 8 გოლი გაიტანა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #16 6 მარტი 2021 17:54
    1
    თუ მოუმატებს კი ბატონო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 6 მარტი 2021 17:54
    0
    31 სეხვედრაში 8 გოლი....მხეცია რა ეს შობელძაღლი, რა მოხდა ეხლა რაღაც 100 მილიონზე ცოტა მეტი თუ გადავიხადეთ და ეხლა 100 მილიონი არა გვაქვს რომ ჰოლანდი მოვიყვანოთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 5 მარტი 2021 23:06
    0
    ჯერ მოიყვანონ ამაზე კარგი და მერე გაუშვან ძაანაც კარგი თუ უხანგრძლივებენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 5 მარტი 2021 22:28
    0
    გახანგრძლივების დროს ამან ხელფასის მომატება თუ მოითხოვა, ბევრს ვიცინებ. laughing
    ფანი [?]
    #12 5 მარტი 2021 19:23
    0
    ტრამვებს თუ არ მიიღებს რატომაც არა, ძალიან მაგარი ბიჭია ცოტა უტვინო კია მაგრამ იმედია ამაში გამოსწორდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 მარტი 2021 18:20
    0
    თუ არ გაახანგრძლივა ამ ზაფხულს გაყიდიან. იმედია ვადის ამოწურვამდე დავრჩები და უფასოდ წავალო არ იტყვის.
    ფანი [?]
    #10 5 მარტი 2021 17:39
    1
    მოკიდე გრიზის ხელი და გაასხით გუნდიდან
    ფანი [?]
    #9 5 მარტი 2021 17:32
    0
    არა მგონია ეს ახლა ვინმემ კაი ფასში წაიყვანოს და უფასოდ დაკარგვას კი ჯობს გახანგრძლივება.
    Culé [?]
    #8 5 მარტი 2021 17:14
    1
    თბილისში კი ყურები გვაქვს ჩამოყრილი. პოლუსია რა მაგნიტური ჩრდ. სამხრ... იქ ბედნიერება აქ მოწყენა. იქ ზაფზული, აქ - ზამთარი. უბედნიერესი იქნება სხვა გუნდში. ოუთ დემბუზა! ორი თამაში ირბინა ჯორცხენამ და გადაწყდა მუხლებზე. დარტყმა გოლის სტატს კი არავინ უყურებს. ეგრე პატარა მიშა მესხიც გარბოდა (არ დარბოდა იდგა)!
    Culé [?]
    #7 5 მარტი 2021 16:21
    0
    ბაზარი არაა 15 მილიონი წელიწადში არაა საკმარისი 25 მილიონი უნდა გადავუხადოთ ... კაცი გვათრევს მარტო იგებს მატჩებს ... ეს რო არა რავიცი რა ეშველებოდა ამ კლუბს !
    --------------------

    ForçaBarça
    Culé [?]
    #6 5 მარტი 2021 16:10
    1
    კაი ერთი, კამპ ნოუზე შენ კი არა მეც არ ვიქნები უბედური 😆 გაუტკბა ძალიან ბიჭს ცხოვრება.
    სანამ ფასი აქვს და ვინმე ფულს იხდის გაყიდონ, ამის გამო ჰოლანდი არაა დასაკარგი
    ფანი [?]
    #5 5 მარტი 2021 16:09
    1
    23 წლისფეხბურთელი რომელიც ასეთი სწრაფია , წინაზე რა გოლი გაიტანა. ქნუ ეტყობა რო გამოვა რაღაც ამისგან თუ ტრავმები აღარ მიიღო. უბრალოდ ზედმეტად აფაფხურდნენ და ხიეს 110 მილიონამდე თან ნეიმარის ის მეგატრანსფერიც დაემთხვა და აიწია ფასებმა. ესააა მთავრაი პრობლემა რო ბევრი გადახდილი 60-70 რო გადაეხადათ და ამას ესე ეთამაშა როგორც ამ ბოლო ხანს მე დავტოვებდი კიდევ დიდხანს. ან თუ მოგყავს უნდა მოიყვანო კლუბის სტილის ფეხბურთელი. ფეხბურთელი უნდა მოარგო სტილს და არა სტილი ფეხბურთელს. მოედნის ხედვას ვერ ასწავლი. მარა ამ კომენტტატორებმა მთლად დებილი გახადეს ეს არადა არაა ასე. ჩაფიქრებული აქვს ხოლმე ხშირად კარგი რამ მარა მეტწილად არ გამოსდის. ამის დახვეწა ცოტა შესაძლებელიცაა.
    Culé [?]
    #4 5 მარტი 2021 15:43
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    80-100 ის ფარგლებში თუ ვინმე გადაიხდის დაუფიქრებლად უნდა გაუშვან, მარტო ფიზიკურ-ტექნიკური ასპექტით (მანდაც მარტო სისწრაფე და დარტყმა აქვს კარგი) ვერ გაქაჩავს ბარსელონაში, საფეხბურთო ინტელექტი გაცილებით მნიშვნელოვანია, რაც სამწუხაროდ დემბელეს საერთოდ არ აქვს

    არა ძმა მაგხელა ფულს ვინ მოგვცემს დემბელეში თან ეკონომიკური კრიზისის ფონს. ტრავმიანობა თუ მოიშორა 50 მილიონამდე შეიძლება გაყიდონ. ეგეც მეეჭვება. ეს გამონათებებიც დროებითია, როგორც კი ტაქტიკა შეიცვლება ისევ ძველი დემბელე დაგვიბრუნდება.
    ფანი [?]
    #3 5 მარტი 2021 15:21
    2
    80-100 ის ფარგლებში თუ ვინმე გადაიხდის დაუფიქრებლად უნდა გაუშვან, მარტო ფიზიკურ-ტექნიკური ასპექტით (მანდაც მარტო სისწრაფე და დარტყმა აქვს კარგი) ვერ გაქაჩავს ბარსელონაში, საფეხბურთო ინტელექტი გაცილებით მნიშვნელოვანია, რაც სამწუხაროდ დემბელეს საერთოდ არ აქვს
    რედაქტორი [?]
    #2 5 მარტი 2021 15:17
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    გუშინ როგორიც გათხარა ეგეთები ყაროს ხშირად,ტრავმები აღარ აიკიდოს,ცოტა ჭკუა დაატანოს თამაშის დროს სანამ რამეს გადაწყვეტს და თუ უნდა კარიერის ბოლომდე დარჩეს

    დაუჯერებელია ეს. სანამ ფასი აქვს გაყიდონ + ბრეითუეიტი&უმტიტიც მიაყოლონ და ტოპ-კლასის შემტევი იყიდონ.. არჩევანი საკმაოდ დიდია..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #1 5 მარტი 2021 15:13
    3
    გუშინ როგორიც გათხარა ეგეთები ყაროს ხშირად,ტრავმები აღარ აიკიდოს,ცოტა ჭკუა დაატანოს თამაშის დროს სანამ რამეს გადაწყვეტს და თუ უნდა კარიერის ბოლომდე დარჩეს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.