იენს ლემანი ტერ შტეგენზე: ნაკრებში არ ავირჩევდი იმ მეკარეს, რომელიც ლიგაზე ამდენ გოლს უშვებს

იენს ლემანი ტერ შტეგენზე: ნაკრებში არ ავირჩევდი იმ მეკარეს, რომელიც ლიგაზე ამდენ გოლს უშვებს

გერმანიის ეროვნული ნაკრების ექს-მეკარემ, იენს ლემანმა პრესასთან ინტერვიუში "ბარსელონას" კარის დარაჯზე, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენზე ისაუბრა. 

- უნდა იყოს თუ არა ტერ შტეგენი გერმანიის ეროვნული ნაკრების პირველი მეკარე? ჟურნალისტის ამ შეკითხვას ლემანმა ასე უპასუხა: 

მას არ უმართლებდა, ბოლო წლებში იყო შემთხვევა, როდესაც ის 6,7,8 გოლს უშვებდა ჩემპიონთა ლიგაზე. გერმანიის ნაკრებში არ ავირჩევდი ისეთ მეკარეს, რომელიც ჩემპიონთა ლიგაზე ამდენ გოლს უშვებს.

- ლემანის სიტყვებს Marca ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 6 მარტი 2021 18:54
    0
    შენნაირი კვერცხის გამო ბარსა დაცვით ფეხბურთს არ ითამაშებს ატლეტიკოსავით!
    ფანი [?]
    #16 5 მარტი 2021 19:17
    0
    ნოიერს ორი შტეგენი ვერ ამოაგდებს ძირითადიდან, რა შუაშია აქ ბაიერნი?
    ფანი [?]
    #15 5 მარტი 2021 19:12
    0
    ანუ ამ ხალხის ლოგიკას ვერ ვხვდები, ნაკრების მეკარე თუ უშვებს საერთოდ 6 გოლს ალბათ უნდა დახვრიტოთ მაშინ მაგრამ ამას რანაირად გააკეთებთ ბაიერნიზე წინ ვერ იყურებით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 5 მარტი 2021 17:46
    2
    მთავარი პრობლემა ისაა, რომ ბაიერნში არ თამაშობს და არ გინდა ბლუყუნი.
    ნაკრებისკენ გზა ბაიერნზე გადის და ეს ყველამ კარგად იცის. გერმანიის ერთი მონსტრი გუნდი, რომელიც ასუსტებს ყველა დანარჩენ გუნდს და თუ ვინმე ათამაშდება ეგრევე თავისთან მიყავს, თანაც კაპიკებში. ამიტომაა, რომ ბუნდესლიგა გავს თავკომბალას, სადაც ერთი გუნდი ბატონობს.
    ფანი [?]
    #13 5 მარტი 2021 16:39
    1
    ა ანუ ლიგაზე არ შეიძლება 6 გოლის გაშვება და ნაკრებში არაუშავს? მითუმეტეს ნაკრების მეკარეობაზეა აქ საუბარი. თუ ტერ შტეგენის ბრალია ის 8 ბურთი მაშინ ნოიერის ბრალი რატო არაა ის 6 ბურთი? ტერ შტეგენი ბაიერნში არ თამაშობს და რა თქმა უნდა ვერ იქნება პირველი მეკარე, ვინ გაიგონა-ასეთი რაღაც დევს მაგათ გონებაში.
    Culé [?]
    #12 5 მარტი 2021 16:29
    3
    ჯერ ის რომ 6 გოლი ესპანეთთან მე არ გამიშვია, ეს არ მევასება ბაიერნში რა, რასაც ქვია ნაკრები და ბაიერნი გადაჯაჭვული თემაა, ხანდახან მგონია რო დიქტატურა აქვთ დამყარებული და ფეხბურთელმა რო წასვლა დააპიროს ან დააბამენ და აწამებენ ან ეგრევე დახვრეტენ
    ფანი [?]
    #11 5 მარტი 2021 16:24
    4
    მალუმას არ წაუკითხავს ეს სტატია თორემ ძალიან ბედნიერი და გახარებული იქნებოდა ლემანის ნათქვამით.
    Culé [?]
    #10 5 მარტი 2021 14:56
    3
    შტეგო კანის ფანია ,ნოიერი ლემანის და ამიტო ანთხევს ბოღმას.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #9 5 მარტი 2021 14:43
    8
    შენ ჯერემი რენერი კიარა მალუმა ხარ გადაცმული 🤣🤣🤣 სად ნახე ეს სტატია ან ვინმე რამეს როიტყვის ყველაფერი კიარ უნდა დაწერო აქ 🤔😂😂😂 ( მაგარი *ლეობა აზრი კი გამოუხატია 😂😂😂 ამას არ მოუტ**ან სუბიექტური დედის არღანიი? ❤ )
    --------------------
    - ტერ შტეგენი საუკეთესოა ვინც მე ბარსას კარში მინახავს ❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 5 მარტი 2021 14:01
    7
    ციტატა: Iniesta_8
    ნოიერის მწოველები არავინ გერმანელები და სხვას რას ელოდებით რომ თქვა. ისე 6 გოლის გაშვებაზე საუბარი ცოტა არ იყოს სასაცილოა,იმიტომ რომ თავად ნოერმა ყლაპა 6ჯერ ესპანეთთან.

    კაცმა თქვა ლიგაზე არ უნდა გაუშვასო, ანუ ნაკრებში მოსულა ეტყობა ამისთვის 6 გოლის გაშვება.
    ფანი [?]
    #7 5 მარტი 2021 13:59
    2
    დღემდე ვერ მოინელა 2006 წლის ფინალი ამან
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    [?]
    #6 5 მარტი 2021 13:38
    8
    შტეგენის ერთადერთი "მინუსი" ამ ფაშისტური აზროვნების მქონდე ხალხისთვის არის ის რო შტეგენმა ბარსელონა აირჩია, ესპანეთის გარეთ წავიდა სათამაშოდ და სამომავლოდ უარი თქვა ბაიერნის მეკარეობაზე, ანუ ნოიერის დუბლიორობაზე. ეგ რო ბავარიაში გადასულიყო ეხლა როგორც ბაიერნის ისე ნაკრების პირველი მეკარე იქნებოდა. გერმანიაში სადაც რუმენიგეების სალიჰამიჯიჩების და ბაიერნის ბოსების პალაჟენიაა ეგ მიუტევებელი ცოდვაა. კიმიხი გვინდაო რო ვამბობთ, სულ რო ბარსას ფანი იყოს გაბედავს იქიდან წასვლას? ნაკრებიდანაც ამოაგდებენ ეგრევე ბაიერნის ფარჩაკი ფეხბურთელით ჩაანაცვლებენ. ნოიერს არ ვაკნინებ რა თქმა უნდა ტოპ კლასის მეკარეა და საუკეთესო წლებში შტეგენსაც ჯობდა ალბათ, უბრალოდ ბოლო წლებში აღარაა ისეთი სხვაობა დონეში ესე რო დაამცირონ შტეგო და 1 შანსიც არ მისცენ ნაკრებში. ისე დაემუქრა ჰიონესი და ბავარიის მაფია ლიოვს, ნოიერს თუ ამოაგდებ არც ერთ ბაიერნის ფეხბურთელს ნაკრებს აღარ გავაკარებთო რო იმანაც შიშIსგან 1 კილო ჟღვლინტი ჭამა და ნოიერს ხელს ვერ კიდებს. როცა მიულერი და ჰუმელსი და სხვა სტარიკები თაობათა ცვლას შეაწირა. ნოიერი რო წაავა ნაკრებიდან მერე ულრაიხს ან ნუბელს ჩააყენებინებენ კარში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 5 მარტი 2021 13:31
    4
    ბებიაშენისამ ნოიერი არ იყო ესპანეთმა რო ამოავსო კარებში დაუყენე აბა წინ შტეგენივით ლენგლე და უმტიტი რას არ გაუშვებს მაგასაც დავინახავ ნოიერი არ იყო რონალდომ და რწალმა დედის გლანდები რო დააფარა 2014 წელს? ნოიერი არ იყო აინტრახტმა რო გაუკეთა 5 გოლი ან ჰოფენჰაიმმა 4? ვაიდელფელერზე უკეთესი მეკარე არ გეღირსოთ ნაკრებში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 5 მარტი 2021 13:19
    7
    ნოიერის მწოველები არავინ გერმანელები და სხვას რას ელოდებით რომ თქვა. ისე 6 გოლის გაშვებაზე საუბარი ცოტა არ იყოს სასაცილოა,იმიტომ რომ თავად ნოერმა ყლაპა 6ჯერ ესპანეთთან.
    ფანი [?]
    #3 5 მარტი 2021 13:03
    9
    კაი ჩემოძმაო. ის გოლები შტეგენმა კი არა მთლიანად ბარსელონამ გაუშვა, მერე მეორეც მაგის გარდა მაგ მატჩებში იმდენჯერ გამოაძრო ბურთი ეგ რო არა 10 გოლზე ნაკლებს არ გაუშვებდნენ. მერე მესამეც არ ხართ ღირსები ორი ასეთი მაგარი მეკარე გყავდეთ. შე დირკა კაცო
    ფანი [?]
    #2 5 მარტი 2021 12:58
    15
    მოიცა და ესპანეთთან 6 გოლი ტერ შტრგენმა გაუშვა ? 🤔
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 მარტი 2021 12:56
    3
    შე კუტუ შენ იმდენიდირკები გაქ ნაყლაპი ვერ დავითვლი