Barcamania-ს მომხარებლების შემადგენლობა "სევილიასთან" მატჩისთვის

Barcamania-ს მომხარებლების შემადგენლობა "სევილიასთან" მატჩისთვის

ჩვენი საიტი მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს ყოველი თამაშის წინ მწვრთნელის როლი მოირგონ და სასურველი შემადგენლობა დააყენონ.

დღევანდელ გამოკითხვაში მონაწილეობა 300-მდე გულშემატკივარმა მიიღო. საინტერესოა, რომ უკლებლივ ყველამ უპირატესობა 3-5-2 წყობას მიანიჭა. 4-3-3 წყობას ერთი ხმაც კი არ შეხვედრია.

ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ხმების 100% აიღო, რა თქმა უნდა, ლეო მესია. ყველაზე ცოტა ხმა კი ნეტუმ (1), ინიაკი პენიამ (1), ჟუნიორ ფირპომ (2) და მარტინ ბრეითუეიტმა (3) მიიღეს.

გთავაზობთ ჩვენი მომხმარებლების მიერ "სევილიასთან" დღევანდელი მატჩისთვის შედგენილ სასტარტო შემადგენლობას:

ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, პედრი, დე იონგი, მესი, დემბელე.

ეს ზუსტად ის შემადგენლობაა, რომელმაც 4 დღის წინ სევილიაში 2-0 მოიგო.

თამაში 00:00 საათზე დაიწყება. პირდაპირ რეპორტაჟს აჭარასპორტ 1 და Adjarasport.tv წარმოგიდგენთ.

თამაშის დასრულებისთანავე ჩვენს მომხმარებლებს საშუალება ექნებათ "ბარსელონა", მისი მწვრთნელი და თითოეული ფეხბურთელის თამაში შეაფასონ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 4 მარტი 2021 14:52
    0
    მაქსიმალურად ობიექტური ვიყავი.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 3 მარტი 2021 23:46
    0
    დემბელე ძირითადში კიარა სკამზეც არ იმსახურებს ადგილს გასაგდებია კლუბიდან
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    გულშემატკივარი [?]
    #13 3 მარტი 2021 22:41
    0
    უმტოდა პუჩი❤️
    წევრი [?]
    #12 3 მარტი 2021 22:36
    0
    პედრის ნაცვლა პუჩი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 მარტი 2021 22:03
    0
    პედრიმ უნდა დაისვენოს 3-4-3 ტაქტიკით უნდა გავიდეთ და ტრინკაომ ითამაშოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #10 3 მარტი 2021 21:52
    0
    იმედია პედრის არ ათამაშებენ
    ამოასუნქონ ცოტა ეგ ბავშვი
    ფანი [?]
    #9 3 მარტი 2021 21:51
    0
    მეც ეს შემადგენლობა ავირჩიე, პედრი კი ჩავსვი მაგრამ შეიძლება არ გარისკოს პირველივე წუთიდან
    Culé [?]
    #8 3 მარტი 2021 21:36
    1
    აი საღოლ თქვენ. პედრი ლაზარეთშია და კლონს თუ ათამაშებთ არ ვიცი!
    ფანი [?]
    #7 3 მარტი 2021 21:34
    0
    მე მივეცი ხმა 4-3-3 წყობას და რატომ წერთ არავის მიუციაო?
    Culé [?]
    #6 3 მარტი 2021 21:33
    0
    ეს შემადგენლობა მეწერა მეც ზუსტად, ერთადერთი პედრი დავასვენე და მორიბა ჩავსვი 😁 ვერ გავრისკე, მარა კუმანისთვის სულ ერთია მგონი, ფეხზე თუ დგას ათამაშებს მაინც
    წევრი [?]
    #5 3 მარტი 2021 21:26
    0
    უმნიშვნელოვანესი მატჩი კი არის მაგრამ ასეთ შემთხვევებშიც კოპაზე მეორე მეკარეს აყენებდნენ ხოლმე მწვრთნელები. 300 კაციდან თუ ნეტუს მეტი არავინ დაუჭერდა მხარს მართლა არ მეგონა :დდ
    ფანი [?]
    #4 3 მარტი 2021 21:18
    0
    ეს დავწერე მეც ზუსტად
    ფანი [?]
    #3 3 მარტი 2021 21:13
    0
    როცა დაცვას ასე ამძიმებ რამაც გაამართლა წინაზე პუჩის პედრის ნაცვლად გამოყვანა და მორიბას ბუსკეცის ნაცვლად შემოყვანა თუ თამაში არ წაგვივიდა შეტევაში კარგად საჭირო იქნება. სხვა დაცვაში იმდენი კაცი დგას ლენგლეს შეცდომა რომელიმემ უნდა გამოასწოროს და ზოგადად ერთმანეთი უნდა დააზღვიონ. დესტის უკან კაცი რო ეგულებოდა უფრო თამამად თამაშობდა წინაზე სევილიასთან. შანსი გვაქვს გასვლის კუმანმა თუ. ტაქტიკურად არ მოჩვარა რამე
    Culé [?]
    #2 3 მარტი 2021 21:12
    0
    ნუ წინა თამაშში რა შემადგენლობაც იყო იგივე აირჩია გულშემატკივარმაც ესეიგი. რა დასამალია მეც ესე დავწერე ზუსტად😆😉 მაგრამ ლოპეტეგი შტერი არაა რომ არ ემუშავა ამ ვარიანტზე და არ გაეშიფრა რა მინუსები აქვს ასეთი ფორმაციის ბარსას და რა პლიუსები🤔 ასე რომ სევილიასგან მაინც საფრთხეს ველოდები
    გულშემატკივარი [?]
    #1 3 მარტი 2021 21:08
    1
    აი ლენგლე რატო ამიხსენით გთხოვთ