მოიზე კინი "ბარსელონასთან" არ ითამაშებს

მოიზე კინი "ბარსელონასთან" არ ითამაშებს

"პარი სენ-ჟერმენი" "ბარსელონასთან" მატჩს დანაკლისით ხვდება. ფრანგულ გუნდს 10 მარტს "ბლაუგრანასთან" გასამართ ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალური დაპირისპირების განმეორებით მატჩში იტალიელი თავდამსხმელი მოიზე კინი არ ეყოლება.

RMC Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, 21 წლის შემტევს დღეს კორონავირუსი დაუდასტურდა, რის გამოც ის "ბარსასთან" არ ითამაშებს.

პსჟ-ს "ბარსელონასთან" მატჩში არც ხუან ბერნატი ეყოლება. საეჭვოა ნეიმარის, ანხელ დი მარიას, მარკო ვერატისა და ალესანდრო ფლორენცის თამაში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 4 მარტი 2021 14:53
    0
    მბაპესთან რო კილერი გაგზავნონ, გავალთ შემდეგ ტურში?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 4 მარტი 2021 03:51
    0
    ათამდე ჯერ დროა და ეგება მბაპეც მოვტეხოთ.😀
    Culé [?]
    #10 3 მარტი 2021 23:51
    1
    მიდი ეგება მბაპეს გადასდო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 მარტი 2021 23:19
    0
    ბარემ მბაპესაც დაემართოს და წინ არ ეყოლებათ არავინ 😄 იკარდის არ ვთვლი 😃. მაინც ვერ გავალთ. 3 წლის წინ გავიდოდით დარწმუნებული ვარ მაგრამ ახლა ვერა
    ფანი [?]
    #8 3 მარტი 2021 22:42
    0
    შანსებს კი ზრდის მარა მაინც არა მგონია დაქამბექება შევძლოთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 3 მარტი 2021 22:02
    1
    დაგვიქამბექებია და ეგაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 3 მარტი 2021 21:50
    2
    კარგი დანაკლისი აქ პსჟ-ს და ამას გამოყენება უნდა ძალიან მცირე შანსი კი გვაქვს მაგრამ ამ შანსისიც კი უნდა გვჯეროდეს და იმედია ბიჭები გაამართლებენ ჩვენს მოლოდინებს
    Culé [?]
    #5 3 მარტი 2021 21:35
    1
    ამდენი კაცში ერთი მბაპე რო არ იქნება, ბედი ხო გინდა არა გუნდს 😁
    წევრი [?]
    #4 3 მარტი 2021 21:20
    1
    ციტატა: Albicelecte
    2:5 რომ მორჩეს და მომდევნო კენჭისყრით ბავარია რომ ამოვიდეს smiley

    მაგას სჯობს ჩავრჩეთ დდდდდდდდ

    პსჟს დიდი ალბათობით ნეიც დააკლდება მარა რავიცი შეილება ითამაშოსო კაცმა არიცის როგორ ფორმაში იქნება. კინიც დიდი ძალაა აგერ გამოჩნდა წინაზე მაგარი თამაში ჰქონდა. შეილება პოჩემ 5 მცველიანი დაგვიყენოს ნეი თუ არიქნება არაფერი არარის გამორიცხული მბაპეს იმედია გავაჩერებთ შეიძლება არაუხომაც ვერ შეძლოს მაგრამ დღეის მდგომარეობით ყველაზე კარგი მცველი არაუხოა და აუცილებლად უნდა იყოს განმეორებითში♥️
    Culé [?]
    #3 3 მარტი 2021 21:17
    3
    2:5 რომ მორჩეს და მომდევნო კენჭისყრით ბავარია რომ ამოვიდეს smiley
    ფანი [?]
    #2 3 მარტი 2021 21:02
    2
    სეველიას მერე ესენიც უნდა მივაყოლოთ მითუმეტეს ამხელა დანაკლისის ფონზე დიდი იმედი მაქვს ისევ რო გავალთ relaxed
    გულშემატკივარი [?]
    #1 3 მარტი 2021 19:54
    0
    დაერხათ 😂