ერიკ გარსია "ბარსასთან" 5-წლიან კონტრაქტს გააფორმებს

ერიკ გარსია "ბარსასთან" 5-წლიან კონტრაქტს გააფორმებს

ცნობილი იტალიელი ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, "მანჩესტერ სიტის" ცენტრალური მცველის, ერიკ გარსიას "ბარსელონაში" დაბრუნება, ფაქტობრივად, გადაწყვეტილია.

წყაროს ცნობით, ერიკ გარსიასთვის 5-წლიანი კონტრაქტი უკვე მზადაა.

რომანოს მტკიცებით, "ქალაქელების" მთავარ მწვრთნელს პეპ გვარდიოლას გარსიას შენარჩნება სურს, მაგრამ ახალგაზრდა ფეხბურთელს მომავალი წლიდან მხოლოდ "ბარსელონაში" თამაში უნდა.

ფაბრიციო რომანო ინფორმაციას ავრცელებს უსმან დემბელესთან დაკავშირებითაც. ფრანგი შემტევის მომავალთან დაკავშირებით გადაწყვეტილებას ახალი ხელმძღვანელობა მიიღებს. იგი ან კონტრაქტს გაახანგრძლივებს, ან ზახულში კატალონიურ კლუბს დატოვებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 4 მარტი 2021 14:55
    0
    მოკლედ დასრულდა ამის ეპოპეა, ალბათ მართლა მოდის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 მარტი 2021 03:54
    0
    თუ არ გაახანგრძლივა დემბელემ სარფიანად მაინც გაყიდონ, კაი მსუყე ფასია ამაში გადახდილი.
    Culé [?]
    #12 3 მარტი 2021 23:50
    0
    M10 S9 D11,
    ტოდიბო სადაც მივიდა ყველგან სკამი ახეხინეს და მართლა ეგეთი მაგარი რო იყოს ასე ხოარ მოხდებოდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #11 3 მარტი 2021 22:55
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: Nini
    სავარაუდოდ კიდევ ერთ ფეხბურთელში ტყუილად გადაყრილი ფული.

    ჯერ ერთი, უფასოდ მოდის, მეორეც, გვარდიოლას ხელში აქვს ნათამაშები და ლენგლეს და უმტიტის რომ სჯობდეს ეგ ფაქტიც საკმარისია. არავის საყიდელი ფული არ აქვთ, ასე რომ კარგ ტრანსფერებს არ ელოდოთ.

    შევასწორე კომენტარი რომელშიც შემთხვევით დაშვებულმა შეცდომამ ასე ძალიან შეგაწუხა.კარგად გადახედე კიდევ რამე შეცდომა ხომ არ მაქვს დაშვებული.
    ფანი [?]
    #10 3 მარტი 2021 22:40
    1
    ნუ დიდად ამის იმედი არ მაქვს, მაგრამ უფასოდ მოდის და ტყუილა გადაყრილი ფული არ გამოგვივა რო რამე. პოტენციალი კი აქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 მარტი 2021 21:58
    1
    არ მჯერა მე ამის ტოპ იგროკობის ტოდიბო არ უნდა გაეშვათ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 3 მარტი 2021 21:47
    2
    მგონია რომ არაუხოს კარგად შეუწყვილდება, ვნახოთ თან უფასოდ მოდის და ვნახოთ რას იზავს, ახლააზრდაა, ლა მასიელია და საკმაოდ ნიჭიერი მცველია სხვათაშორის და რატომ არ მოგვწონს ვერ ვხვდები, თან ტოპ მცველს ვერ დაიმატებენ იმდენი ვალები აქვთ და მგონია რომ გაამართლებს
    Culé [?]
    #7 3 მარტი 2021 21:40
    2
    არ ვიცი, მეეჭვება რომ მისგან ისეთი მცველი დადგეს რო აი რაღაც გაუვალი კედელი იყოს და ასე შემდეგ. ნიჭიერია ძალიან, მონაცემებიც აქვს, ლა მასიელია, გვარდიოლას სკოლაც იცის, უფასოა, ახალგაზრდა, თითქოს ყველაფერი აქვს უმაღლეს დონეზე სათამაშოდ თუმცა არ ვიცი ტოპ მცველობა მეეჭვება 😅
    რაც არ უნდა იყოს ცადონ, მოიყვანონ, არ ვარ საფეხბურთო ექსპერტი და რაღა ამას გამოვიცნობ 😆💙❤️
    Culé [?]
    #6 3 მარტი 2021 20:33
    3
    ერთ რამეს ვერ ვიგებ რატომ ხართ ჩაციკლულები აქ ბიჭების უმრავლესობა რომ რაღაც რომ გამომრჩეს ეგრევე მეტაკოთ და თავს დამესხათ. ეს მარტო ჩემთან ხდება რატომღაც. მეტი არავის გაქვთ სასაყვედურო იმასთან დაკავშირებით უცებ რომ გამომრჩა ის ფაქტი რომ გარსია უფასოდ გადმოდის ბარსელონაში?ყველაფერს საზღვარი აქვს უკვე.აქ შემოსვლის ყველანაირ სურვილს მიკარგავთ.
    [?]
    #5 3 მარტი 2021 20:16
    1
    ციტატა: rivaldo80
    ნუ რავიცი ამის ტოპ მცველობის მე არ მჯერა ერთი რიგითი მცველი იქნება ჩემი აზრით..მერე კიდე დაბალია რეალისნაირი პადაჩაა გუნდებთან თავზე გადახტება ყველაა...ამისგან მასკერანო არამგონია გამოვიდეს

    მთლად დაბალიც არაა, 183 სმ ია. უმტიტიზე მაღალია. თან 20 წლისაა და შეიძლება კიდე მოიმატოს 2-3 სმ მარა მეორე სართულზე სუსტია კი. კარგი პირველი პასი აქვს. ტოპ მცველად დადგება თუ ვერა რთული სათქმელია, ფაქტია მონაცემები აქვს. თუ მწვრთნელი ენდო და სკამზე არ გაახმო შეიძლება რამე გამოვიდეს.
    Culé [?]
    #4 3 მარტი 2021 19:52
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: Nini
    სავარაუდოდ კიდევ ერთ ფეხბურთელში ტყუილად გადაყრილი ფული.

    ჯერ ერთი, უფასოდ მოდის, მეორეც, გვარდიოლას ხელში აქვს ნათამაშები და ლენგლეს და უმტიტის რომ სჯობდეს ეგ ფაქტიც საკმარისია. არავის საყიდელი ფული არ აქვთ, ასე რომ კარგ ტრანსფერებს არ ელოდოთ.

    აა ხო დამავიწყდა ეგ რომ უფასოდ მოდის.იმედია მეპატიება რომ ეს მნიშვნელოვანი დეტალი დამავიწყდა მეორედ აღარ ვიზამ და არ მესმის რატომ ხართ ჩაციკლულები რომ რაღაც შეიძლება გამომრჩეს ან დამავიწყდეს.თან მარტო ჩემზე.არც ველოდები კარგ ტრანსფერებს ამ ფინანსური კრიზისის ფონზე.ვხვდები მაგდენს როგორმე რომ კრიზისშია გუნდი.რაც შეეხება უმტიტს და ლენგლეს ნეტა მოაცილებდნენ გუნდს მაგ ორს.
    Culé [?]
    #3 3 მარტი 2021 19:46
    5
    ციტატა: Nini
    სავარაუდოდ კიდევ ერთ ფეხბურთელში ტყუილად გადაყრილი ფული.

    ჯერ ერთი, უფასოდ მოდის, მეორეც, გვარდიოლას ხელში აქვს ნათამაშები და ლენგლეს და უმტიტის რომ სჯობდეს ეგ ფაქტიც საკმარისია. არავის საყიდელი ფული არ აქვთ, ასე რომ კარგ ტრანსფერებს არ ელოდოთ.
    Culé [?]
    #2 3 მარტი 2021 19:39
    1
    სავარაუდოდ კიდევ ერთი ტყუილად მოყვანილი ფეხბურთელი.
    Culé [?]
    #1 3 მარტი 2021 19:38
    1
    ნუ რავიცი ამის ტოპ მცველობის მე არ მჯერა ერთი რიგითი მცველი იქნება ჩემი აზრით..მერე კიდე დაბალია რეალისნაირი პადაჩაა გუნდებთან თავზე გადახტება ყველაა...ამისგან მასკერანო არამგონია გამოვიდეს