ბარსელონა-სევილია 3-0

ბარსელონა-სევილია 3-0


  ბარსელონა (3-1-4-2) სევილია (4-3-3)
ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე. ვაცლიკი, ვიდალი, დიეგო კარლოსი, კუნდე, აკუნია, ტორესი, ფერნანდო, ჟორდანი, დე იონგი, სუსო, ენ-ნესირი
გრიზმანი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ნეტუ, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, ინიაკი პენია, მორიბა დიასი, ნავასი, სერხი გომესი, რეკიკი, რაკიტიჩი, გუდელი, მუნირი, გომესი, ოკამპოსი
 რონალდ კუმანი  ხულენ ლოპეტეგი
1-0 დემბელე 12, 2-0 პიკე 90+4, 3-0 ბრეითუეიტი 95
დესტი - გრიზმანი 63
ბუსკეტსი - მორიბა 78
მინგესა - ალბა 78
პედრი - ბრეითუიტი 89
დემბელე - ტრინკაუ 89

დე იონგი - რაკიტიჩი 54
აკუნია - რეკიკი 54
ვიდალი - ნავასი 54
ტორესი - ოკამპოსი 62
სუსო - გომესი 79
ჟორდანი - მუნირი 106

მინგესა 67, ტრინკაუ 120 ფერნანდო 37, კუნდე 101, ჟორდანი 101, ენ-ნესირი 103. დე იონგი 103
ფერნანდო 90+2, დე იონგი 103
 კამპ ნოუ
 ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
 ფატი, კოუტინიო, ს.რობერტო, არაუხო, პიანიჩი  
აჭარასპორტ 1, Adjarasport.tv, SporTV.ws


სტატისტიკა
67.7% ბურთის ფლობა 32.3%
22 დარტყმა 6
8 ზუსტი დარტყმა 3
926 პასი 440
89.5% პასის სიზუსტე 76.4%
3 გაფრთხილება 3
4 თამაშგარე 0
9 კუთხური 1
81 მოგებული ორთაბრძოლა 61

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 318 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #318 4 მარტი 2021 17:51
    3
    ციტატა: ACRAB
    დიდი ეჭვი მაქვს,რომ ჰალაზე უმეტესობა ნაცია..

    ქოცებმა ხომ რას ამბობ ააყვავეს ქვეყანა.
    ფანი [?]
    #317 4 მარტი 2021 17:50
    1
    ციტატა: ACRAB
    დიდი ეჭვი მაქვს,რომ ჰალაზე უმეტესობა ნაცია..

    პირიქით, იქ ყველა დედისაგან დაწყევლილი და მამისაგან ნაგინები, დებილი და ჭორიკანა ქოცია.
    ერთნაირი ჭორიკნები არიან ქოცნახირელი ბიძარასტებიც და პუტამადრიდისტებიც.
    Culé [?]
    #316 4 მარტი 2021 15:59
    2
    სტატისტიკას გადავხედე და კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ რამდენადაც კარგი მწვრთნელია ლოპეტეგი იმდენად მშიშარაა 😁💙❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #315 4 მარტი 2021 14:55
    1
    სტატისტიკურად მაგრად გვიხმარია.
    ფანი [?]
    #314 4 მარტი 2021 11:56
    1
    ციტატა: BlauGrana_DS
    ციტატა: Nini
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    არ გირჩევ. წუმპეა მანდ მაინც, ფეხი არ ჩადგა.

    ნამყოფი ვარ.

    აგერ საიტის მისამართი, ამ დროისთვის იქ ერთადერთი კომენტარია, რას დაწერდა პუტა მადრიდისტა, ვინცხა მიცენზურებული durantulaa, აი მისი კომენტარი:
    დღეს, 08:39
    "პუტალონიის ანუ მსაჯიწოვიას იგრას უყურეთ გუშინ? პუტა ჩელსის პუტა პსჟს შემდეგ ეგეთი მსაჯობა გუშინ ვნახე მხოლოდ,ეს რა იყო,როგორ გაიყვანა მსააჯმა ნახეთ? ეგ ის მსაჯი იყო რონალდუ რო გააგდო პუტალონიაში,დანარჩენი თქვენ გადაწყვიტეთ რა და როგორ"
    ყანამადრიდ.გე-ს საცოდავ პუტამადრიდისტა durantulaa-ს ალბათ სასიკვდილო კრუნჩხვები დაეწყო.
    აი ლინკიც, პირველი კომენტარია, ჯერჯერობით ეს ერთია მხოლოდ:
    http://halamadrid.ge/index.php?newsid=69862

    ლინკიც ვიცი მქონდა პატივი მაგათ საიტზე შესვლის,მაგრამ მაინც მადლობა. blush თამამად შემიძლია ვთქვა რაც არიან თვითონ და როგორ დონეზეც ისეთია საიტიც.
    ფანი [?]
    #313 4 მარტი 2021 10:33
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    არ გირჩევ. წუმპეა მანდ მაინც, ფეხი არ ჩადგა.

    ნამყოფი ვარ.

    აგერ საიტის მისამართი, ამ დროისთვის იქ ერთადერთი კომენტარია, რას დაწერდა პუტა მადრიდისტა, ვინცხა მიცენზურებული durantulaa, აი მისი კომენტარი:
    დღეს, 08:39
    "პუტალონიის ანუ მსაჯიწოვიას იგრას უყურეთ გუშინ? პუტა ჩელსის პუტა პსჟს შემდეგ ეგეთი მსაჯობა გუშინ ვნახე მხოლოდ,ეს რა იყო,როგორ გაიყვანა მსააჯმა ნახეთ? ეგ ის მსაჯი იყო რონალდუ რო გააგდო პუტალონიაში,დანარჩენი თქვენ გადაწყვიტეთ რა და როგორ"
    ყანამადრიდ.გე-ს საცოდავ პუტამადრიდისტა durantulaa-ს ალბათ სასიკვდილო კრუნჩხვები დაეწყო.
    აი ლინკიც, პირველი კომენტარია, ჯერჯერობით ეს ერთია მხოლოდ:
    http://halamadrid.ge/index.php?newsid=69862
    წევრი [?]
    #312 4 მარტი 2021 10:15
    2
    ჭუჭუ მადრიდზე არ შეხვიდეთ იმენა სირები არიან ბოღმა სასტავი , ბოღმის ბუკეტები ფუ მაგათი ვითომ ფანი დედა ვატირე . დურანტულა,შმურანტულა, მადრიდი გამოჰყავთ აბრამის ბატკანი
    ფანი [?]
    #311 4 მარტი 2021 04:03
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    არ გირჩევ. წუმპეა მანდ მაინც, ფეხი არ ჩადგა.

    ნამყოფი ვარ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #310 4 მარტი 2021 03:59
    1
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    არ გირჩევ. წუმპეა მანდ მაინც, ფეხი არ ჩადგა.
    ფანი [?]
    #309 4 მარტი 2021 03:45
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    სულ რო მაგარ ხასიათზე ვიყო აღარ შევდივარ ისეთი სატანების ბუდეა. მაინც ნერვებზე მშლიან. ეს ძერსკი პროფესორები რო ყავთ, პსჟ ეს მერე შევედი 2017 ში და რეებს წერდნენ, იგინებოდნენ, მსაჯზე ლაპარაკობდა ყველა, საღოლო 1 კაცსაც არ დაუწერია. მანდ შესვლას ჯობს უბრალოდ დაჯდე და რომელიმე კლასიკო ჩართე არქივიდან :დ

    ეგ ჯობს რა თქმა უნდა მარა უცებ მომინდა მაგათზე ღადავი.პსჟსთანაც რომ გვქონდეს შანსი უფრო მეტი საბაბი მომეცემოდა სამაგისოდ. laughing
    [?]
    #308 4 მარტი 2021 03:33
    2
    ციტატა: Nini
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing

    სულ რო მაგარ ხასიათზე ვიყო აღარ შევდივარ ისეთი სატანების ბუდეა. მაინც ნერვებზე მშლიან. ეს ძერსკი პროფესორები რო ყავთ, პსჟ ეს მერე შევედი 2017 ში და რეებს წერდნენ, იგინებოდნენ, მსაჯზე ლაპარაკობდა ყველა, საღოლო 1 კაცსაც არ დაუწერია. მანდ შესვლას ჯობს უბრალოდ დაჯდე და რომელიმე კლასიკო ჩართე არქივიდან :დ
    ფანი [?]
    #307 4 მარტი 2021 03:25
    1
    რა დიდი სიამოვნებით ვესტუმრებოდი ჰალამადრიდს და წავიკითხავდი მაგათ კომენტარებს თან რა მუღამზე ვარ. laughing
    [?]
    #306 4 მარტი 2021 03:23
    2
    ციტატა: CHEPE
    ჰალაზე ის ტიპი რა როჟაა ტოო ტოო ებით რომ ლაპარაკოს ყოველ სტრიქონში:დ:დ გადასული ბურთიდან გავიდა ბოლო წუთზე გოლიო😂😂😂 ჩემი კაი ოღონდ რეალი გახადონ წმინდა და ბარსელონას დედის გლანდებს უტრიალებენ... კი დაინდო მინგესა და ის რომ გააგდო რატო ეგ არ დაინდოო შე ოჯახაშენებულო ზამეკანია გააქვს.. ხელით იჭერდა და წააქცია უკნიდან და ეგ თუ მეორე საყვითლე არარის და რავი))) ნუ მოკლედ მაგარი დაიკიდეთ ვისაც რაუნდა ის თქვას აი არიან მართლა ჩესნი სასტავი რომელიც გვილოცავ დამსახურებულად ასეთ მადრიდისტებს იმენა გაფასებთ მაგრად ბოღმით როარ ლაპარაკობთ და ობიექტურად მსჯელობთ👌👌👌

    ლამის წესებშია შესული რო თუ პენსლტს დებ წითელი აღარ უნდა მისცე. 99% მიყვება მაგ ლოგიკას. საჯარიმოს გარეთ არ დაინდობდა. ლენგლეს მომენტიც არ იყო საპენალტო. აბა ოკამპოსმა მესის დარტყმა რო აიღო ორივე ხელით მაგას რა ქვია თუ ლენგლეზე პენალტი იყო. ჰალა კიდე სექტაა, 5 წლის წინ დავარქვი ეგ სახელი და ყოველ დღე ამართლებენ. ფროილერის წითლის მერე რამე უკვირთ საერთოდ?
    Culé [?]
    #305 4 მარტი 2021 03:08
    6
    კუმანს მეც სულ ვლანძღავ მაგრამ ფაქტია დღეს 2 შეცვლა 100% გამოიცნო ! მიუხედავად იმისა რომ მე გრიზმანის ნაცვლად ტრინკაოს ველოდებოდი ! გრიზმანს დღეს ასისტი ჩაეთვალა ასე რომ დიდი პლიუსი ! ბრეიტვაიტი ? სასწაული გოლი შეაგდო ნახტომში მე მგონი პირველად ეგეთი გოლი კარიერაში ! ეგ შეცვლაც გამოიცნო კუმანმა ! და რაც ყველაზე მთავარია იმ სუპერთასის (ბილბაოს " ატლეტიკთან" ) წაგების შემდეგ დღევანდელი მოგება ყველაზე მაგარი ადრენალინია ბიჭებისთვის ! მენტალურად ძალიან მაგრად იყვნენ დღეს რაც უდავოდ კუმანის დამსახურებაა.....შტეგოზე კიდევ არაფერს ვამბობ ეგ კიდევ ცალკე მოვლენაა laughing laughing დადებითი რასაკვირველია
    წევრი [?]
    #304 4 მარტი 2021 02:59
    2
    ნუ ძაან აბსურდულია, მარა პესეჟემდე თამაშს ორმაგად დამუხტული ვხვდები და ორმაგად მჯერა ქამბექის, რაღაც ძაან დარწმუნებული ვარ
    ფანი [?]
    #303 4 მარტი 2021 02:59
    6
    მადლობა შტეგენს ❤
    გულშემატკივარი [?]
    #302 4 მარტი 2021 02:58
    4
    ვისკა ბარსა !

    ბრძოლა ბოლომდე !

    შემდეგი გაჩერება პარიზია !
    ფანი [?]
    #301 4 მარტი 2021 02:56
    6
    განსაკუთრებული მადლობა ტერ შტეგენს.
    გულშემატკივარი [?]
    #300 4 მარტი 2021 02:56
    1
    ბოღმა კომენტარები?:დდ რა არ მომწონს და დღევანდელი ბარსას მდგომარეობა. არ მომწონს კლუბის ამჟამინდელი პოზიცია მსოფლიო ფეხბურთში და არც ის მომწონს კოპას ფინალში გასვლა რომ ისე გვიხარია თითქოს ლიგა მოვიგეთ. რეალს დავცინოდით ამაზე ძალიან დიდი ხანი და აჰა ჩვენც დაგვიდგა ეგ დრო. თამაშის შემდეგ ბარსას ჰიმნმა გამახსენა ძველი დიდებული ეპოქა და აქ ამ კომენტარით გამოვხატე ჩემი სათქმელი. მე რას ვიტყვი კიდევ არც შენ არ დაგეკითხები არასოდეს და არავის დედამიწის ზურგზე ასე რომ ეს უადგილო კლიშეების მოკერება არ არის კარგი. ჩემზე მეტად ბარსელონა ნამდვილად არ გიყვარს ესეც კარგად დაიმახსოვრე :დ მე ვარ თურმე ბოღმა და ბარსას მოგებაზე ვიბოღმები :დ ცხოვრებაში ბოლოს მაშინ ვიტირე ბარსამ რომ ლიგაზე ინტერს ვერ დაუქამბექა :დ ეს ისე ცნობისთვის.Anano_Ch,
    წევრი [?]