სკანდალური საქმე - "ბარსას" ზარალის ოდენობა მილიონზე მეტს შეადგენს

სკანდალური საქმე - "ბარსას" ზარალის ოდენობა მილიონზე მეტს შეადგენს

კატალონიის რეგიონალური პოლიციის შეფასებით, გასული წლის Barca Gate-ის სკანდალურმა საქმემ "ბარსელონა" ფინანსურად აზარალა. ამ ინფორმაციას RAC1 ავრცელებს.

Barca Gate "ბარსას" ყოფილი პრეზიდენტის, ჟოზეპ მარია ბართომეუს კამპანია იყო, რომლის საშუალებითაც იგი იმიჯის ამაღლებასა და კლუბის ლეგენდებისა და ამჟამინდელი ლიდერების დისკრეტიდაციაზე მუშაობდა. სწორედ ამასთან დაკავშირებით პოლიციამ 2 დღის წინ ბართომეუ, ოსკარ გრაუ, ხაუმე მასფერერი და რომან გომეს პონტი დააკავა, თუმცა გუშინ სასამართლომ ყველა მათგანი გაათავისუფლა.

კატალონიის პოლიციის დასკვნით, ბართომეუს ბორდმა საკუთარი იმიჯის გასაუმჯობესებლად ფული კლუბის ბიუჯეტიდან გადაიხადა. RAC1-ის ცნობით, როგორც ირკვევა, ამ სკანდალური საქმით გამოწუვეული "ბარსას" ზარალის ოდენობა 843 000-დან 1 220 700 ევრომდე შეადგენს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 3 მარტი 2021 14:46
    0
    დო კაპეიკ დააბეუნებინონ დაც ამან მაყუთი მოღუნა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #11 3 მარტი 2021 14:22
    0
    ციტატა: vitorborbafereira
    ვინმემ გააგოროს ეს ღორის შვილი ხო შეიძლება

    დანარჩენს რა აზრი აქვს, რაც ფული აქვს აღებული ბოლო კაპიკამდე რომ მოატანინონ , იმ ზიანის შესაბამისი მაინც ვერ იქნება რაც ამან კლუბს მიაყენა

    ან ისე მაინც გააკეთონ რომ ბარსელონაში არ დაედგომებოდეს და ქუჩაში გამოსულს სახეში აფურთხებდნენ

    მაშინ ნეიმარიც უნდა დააბრუნოს, გრიზმანი დემბელე კოუში გადახდილი 400 მილიონზე მეტიც და ასე შემდეგ
    ფანი [?]
    #10 3 მარტი 2021 14:20
    0
    ერთი იმას ვერ ვხვდები ეს დაკითხვები რა საჭიროა ჩააყუდე რა პირდაპირ ციხეში ესეც და მისი თანამზრახველები.
    Culé [?]
    #9 3 მარტი 2021 13:11
    1
    ბართო დაგერხაა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 მარტი 2021 12:43
    1
    ეს ქაღალდებში ჩანს 1 მილიონი, ისე ვი დაითვალა რაც ქეშად აქვს გადახდილი თუ გატანილი იმ არაკაცს.
    Culé [?]
    #7 3 მარტი 2021 10:57
    1
    ბიჭო აი გასაგებია რომ თავის საქმეს იკეთებდა ტიპი, ისქელებდა ჯიბეებს და სტატუსის ასამაღლებლად ფულს იხდიდა მაგრამ ასე ერთუჯრედიანი როგორ არის რომ ვერ მოტვინა ამ საქმის გასკდომას რა მოჰყვებოდა?! ასე ტუპოი რა გამოდგა ეს შობელძაღლი🤬
    ფანი [?]
    #6 3 მარტი 2021 10:24
    2
    მარტო ეს? კიდე რამდენია გაფლანგული ვინ იცის, არ უნდა შერჩეთ არცერთს კლუბის დანგრევა.
    ფანი [?]
    #5 3 მარტი 2021 10:23
    1
    ვინმემ გააგოროს ეს ღორის შვილი ხო შეიძლება

    დანარჩენს რა აზრი აქვს, რაც ფული აქვს აღებული ბოლო კაპიკამდე რომ მოატანინონ , იმ ზიანის შესაბამისი მაინც ვერ იქნება რაც ამან კლუბს მიაყენა

    ან ისე მაინც გააკეთონ რომ ბარსელონაში არ დაედგომებოდეს და ქუჩაში გამოსულს სახეში აფურთხებდნენ
    ფანი [?]
    #4 3 მარტი 2021 09:45
    1
    პასუხი გაეცემა სულ მალე ყველა კითხვას და ბართომეუს ამოალპობენ ციხეში😡
    ფანი [?]
    #3 3 მარტი 2021 09:22
    0
    Bartolomeu giwia codvebma she gvelo martla AR mecodebi piriqit yvelaperi cuds gisurveb ro shegagino sheidzleba gamravlde Sul male dedis dedas mogi........... N
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 3 მარტი 2021 01:46
    6
    განა ამის მეტი საზიზღრობა არ გაუკეთებია? გუნდი ყველანაირად გააბანძა და პასუხი აგოს ამისთვის.
    Culé [?]
    #1 3 მარტი 2021 01:21
    8
    მილიონს ვინ ჩივის, სამი კაცის სახით,360 მილიონი დარბის მოედანზე და ზარალის მეტი არაფერი მოაქვთ 😁