ჟოან ლაპორტა და რონალდ კუმანი ერთმანეთს შეხვდნენ - Cat Radio

ჟოან ლაპორტა და რონალდ კუმანი ერთმანეთს შეხვდნენ - Cat Radio

Catalunya Radio-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონას" სავარაუდოდ მომავალი პრეზიდენტი ჟოან ლაპორტა და გუნდის მთავარი მწვრთნელი რონალდ კუმანი ბოლო პერიოდში ერთმანეთს ორჯერ შეხვდნენ.

კატალონიის რადიოს ცნობით, ერთ-ერთი შეხვედრა ორშაბათს რესტორან El Raco del Cargol-ში შედგა.

იმავე წყაროს მტკიცებით, შეხვედრები მოულოდნელი და მეგობრული იყო, თუმცა სპეკულაციების თავიდან ასაცილებლად - ხანმოკლე.

აქვე დავძენთ, რომ "ბარსას" საპრეზიდენტო არჩევნები კვირას გაიმართება. კლუბის პრეზიდენტობისთვის, ლაპორტასთან ერთად, ვიქტორ ფონტი და ტონი ფრეიშა იბრძვიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 მარტი 2021 14:44
    0
    ხავის მოსვლამდე პიმიენტა მინდა მაგრად დანიშნონ ძალიან მაგრად მოხოდავს ახალგაზრდებს კუმანს თუ კიდე ერთი სეზონი მისცეს ხავია მოსვლა კიდე გაიწელება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 3 მარტი 2021 13:36
    0
    იმავე წყაროს მტკიცებით, შეხვედრები მოულოდნელი და მეგობრული იყო, თუმცა სპეკულაციების თავიდან ასაცილებლად - ხანმოკლე.
    რატომ ჩვენ პოლიტიკოსებს და ჩინოვნიკებს არ ეშინიათ სპეკულაციების და ბოროტი ხმების.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 3 მარტი 2021 12:45
    1
    ჩემი აზრით კუმანმა გუნდი კვლავ შეკრა და იმსახურებს ნდობას.. უპრეზიდენტოდ და ჩამოშლილი გუნდისგან სადაც ვინ საით იწევდა მაინც ბრძოლისუნარიან და ერთიანს წარმოადგენს ამას ბევრი არც ხელს მოკიდებდა და ვერც შეძლებდა.. აქვს ბარსას სიყვარული და ამტკიცებს კიდეც ესაა რომ ცოტა გაუმართლოს და მეტი შედეგიანობა დადოს და მინიმუმ 1 სეზონი ეკუთვნის.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 3 მარტი 2021 12:22
    0
    კუმანმა ასეთ ცუდ სიტუაციაში ჩაიბარა კლუბი ალბათ უნდა აცადონ კიდე 1 სეზონი სანამ დალაგდება ოდნავ სიტუაცია რადგან ჩავის ან სხვა რომელიმე ახალ მწვრთნელს კიდე ახალი გუნდის აწყობა რომ არ მოუწიოს და გაუადვილდეს ბარსასაც სტაბილურობის აღდგენა.
    ფანი [?]
    #7 3 მარტი 2021 10:27
    0
    უნდა აცადონ კუმანს ერთი წელი, მოუყვანონ ვისაც ითხოვს და თუ ვერაფერი ვერ ქნა მერე გაუშვან. ახლავე გაშვება არ იქნება კარგი, დაშლილი გუნდი ჩაიბარა და ტრიპლეტს არავინ არ უნდა ელოდეს.
    ფანი [?]
    #6 3 მარტი 2021 09:43
    0
    ვფიქრობ ერთი სეზონი აუცილებლად უნდა მისცენ კიდე კუმანს იმისთვის რომ დაგვანახოს რა შეუძლია, ან უნდა მოიყვანონ ტოპ კლსიის მწვრთნელი ან კიდე საერთოდ არავინ და კუმანი დატოვონ ჯობია რადგან ან თუნდაც ჩავი ან არტეტა მორიგი ექსპერიმენტი იქნება
    წევრი [?]
    #5 3 მარტი 2021 01:51
    0
    იმას რატომ ვერ ხვდებით ზოგიერთი რომ ეხლა რომ რომელიმე პრეზიდენტმა თქვას რომ კუმანს მოსვლისთანავა ან ფეხბურთელებზე გაუშვებ სულ დაიკარგებიან და კუნანიც ყველაფერს დაიკიდებს და ის ფეხბურთელებიც ამ მხრივ ყველა პრეზიდენტი სწორედ იქცევა რომ არვის გაგდებაზე არ საუბრობენ და პირიქით გვერდში დგომას უცხადებენ რომ ისედაც ყველაფერი მოტივაცია დაკარგული აქვთ და სულ არდაიკიდონ კუმანიც ცდილობს რომ რამე ქნას და დეინარჩუნოს ადგილი ფონტმა ან ლაპროტამ რომ თქვას განთავისუფლებაზე რამე სულ დაიკიდებს ისედაც ნათქვამი აქვს მე ტიტულების მოგება არდამავალესო და შემდეგ გამოვა და იტყვის მაინც მაგდებენო ეხლა კიდევ ლა ლიგაში რაცარუნდა იყოს ბრძოლობენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 3 მარტი 2021 01:37
    0
    არ გეწყინოთ, მაგრამ არაფრის მომცემი ინფორმაციაა
    Culé [?]
    #3 3 მარტი 2021 00:50
    1
    ვულოცავ ლაპორტას წინასწარ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #2 3 მარტი 2021 00:43
    7
    კიდე 1 წელი კუმანს. დეპაი ვეინალდუმი უფასოდ მოუყვანეთ. 20-20 მილიონად მაინც დაიყიდებიან მერე. არც ერთის ფანი არ ვარ მარა რახან უნდა მოვუყვანოთ უფასოები არიან ფული ხო არ მიდის. ხელფასებით კიდე პიანიჩი ბრაიტის ხელფასები ეყოფათ. მაგათი ადგილი ფიზიკურად აღარ იქნება გუნდში და მაგათი გაყიდვით 35-40 მილიონი უნდა მმიიღოს გუნდმა ყველაზე ცუდ შემთხვევაში. წელს ალბათ უტიტულო წელი გვექნება მარა ვაპატიოთ რონალდს, ფაქტია თითონაც ვითარდება ფეხბურთელებთან ერთად, სწავლობს, მუშაობს და ფიქრობს, ბარსა არ კიდია სეტიენივით. მკაცრიცაა და თუ წარმატებაა ან ეგეთ კაცთან ერთად მივაღწევთ ან საერთოდ ვერავისთან ერთად. ჯერ ვაცალოთ, ბევრი კრიტიკოსი და მაგინარი ყავს და მეც ვაკრიტიკენ, არაა ტოპ დონე მარა რო ვიცოდე გვარდიოლა მოვა ხვალ კარგი გავუშვებდი მარა არტეტას, თუნდაც გამოუცდელი ჩავის ან ესპანეთიდან მოთრეული მორიგი ვალვერდე სეტიენს მირჩევნია. აქვს უარავი მინუსი მარა ბარსას იღბალია ეგ რო მინუსებიანი მწვრNტელი ყავდეს. ჯიტები აღწევდნენ აქ წარმატებას თორე ჩმორები შესაბამისად ასრულებდნენ
    Culé [?]