ჩვენ ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებოდით - ანსუ ფატი ერიკ გარსიაზე

ჩვენ ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებოდით - ანსუ ფატი ერიკ გარსიაზე

კატალონიის "ბარსელონას" ამომავალმა ვარსკვლავმა, ანსუ ფატიმ კლუბის ოფიციალურ არხთან საუბრისას ყოფილ თანაგუნდელსა და ამჟამად "მანჩესტერ სიტის" მცველზე, ერიკს გარსიაზე ისაუბრა:

ჩვენ ბავშვობიდან ერთად ვიზრდებოდით და ერთმანეთს კონკურენციას ვუწევდით. ერიკი განვითარებაში დამეხმარა.
გარსია მუდამ იბრძოდა და მისი დრიბლინგით ჩამოშორება რთული იყო. მოგვიანებით, მას ესპანეთის ეროვნულ ნაკრებში შევხვდი, რაზეც ყოველთვის ვოცნებობდით.

ინგლისელთა 20 წლის უკანახაზელს, რომელიც ანსუმანესთან "ბარსას" აკადემიაში ასპარეზობდა, "ქალაქელებთან" კონტრაქტი მომავალ ზაფხულში ეწურება და, ფაქტობრივად, გადაწყვეტილია, რომ იგი მშობლიურ კლუბში დაბრუნდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 3 მარტი 2021 14:42
    0
    არადა არაფერი მცველი არაა გარსია პროსტა უფასოა და ახალგაზრდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #12 3 მარტი 2021 14:26
    0
    ციტატა: Bobi
    ციტატა: davidus2020
    ციტატა: Don_Andresito
    მორიბაც თქვენი თაობაა, ბალდეც და კონრადიც, კიდე ორელიანა. კრისა სიმმონსი და მუამბა წავიდნენ და ეგრეც მოუხდებათ. მორიბა უკვე პირველ გუნდთან თამაშობს, სიმონსი კიდე პსჟ ეს დუბლების სკამს ხეხავს და ფატის და მორიბას წარმატებით აკანკალებს ალბათ მამამისს და რაიოლას ერთად. შემდეგი თაობაა ფატი და ეს კამანდა, ერთად აღზრდილები, დაემატათ პედრი, ტრინკაოსიც მჯერა, ფრენკიც ცუდად არ იყო შეთამაშებული ფატისთან და ამათმა იციან, ბარსას კრიზისიდან ან ესენი ამოიყვანენ ან დარხეული გვაქ

    დაფიქრდით ხალხო რა მომავალი მოდის,ფატი,პუჩი,პედრი ,მორიბა,ტრინკაო,არაუხო,იონგი,თუ გარსია გადმოვიდა,!!! ასეთი ახალგაზრდები ერთად რომელიმე გუნდს ყავს??!!! მესი, ალბა და ბუსკეტსი დაუმატე,რომლებიც ალბათ 2-3 სეზონს კიდე გაქაჩავენ,თუ მაგრად იშრომებენ სასწაული გუნდი იქნება

    ნამდვილად ასეა, მესიმ, ბუსკეტსმა და ალბამ სულ რომ არაფერი აკეთონ იმდენს ასწავლიან რომ მარტო ეგ კმარა, ეს დრო უნდა გამოიყენონ და მათგან ბევრი ისწავლონ, უკეთეს მასწავლებელს ვის ნახავენ? 😁💙❤️

    მწვრნელიც მეტ ნაკლებად შესაბამისია, ენდობა უმეტესობას, ბორდი იდეალური, ლარსონი შროიდერი ტაქტიკურად კარგები არიან. შემდეგ მწვრთნელს თუ ეს ჩავი იქნება კარგად მომწიფებული 7-8 მოთამაშე დახვდება რომელზეც შეიძლება დააშენო ახალი გუნდი. ბალდეს კონრადს და ორელიანას ველი მალე პირველ გუნდში. ბალდემ ისეთი იფრინა ბოლო თამაშში მიიქცევდა კუმანის ყურადღებას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 3 მარტი 2021 13:40
    0
    ალბათ მართლა მოიყვანენ, მითუმეტეს უფასოდ, მაგრამ ვინც უფრო და ნამდვილად გვჭირდება გინდაც ჰოლანდი თქვით გინდაც ლაუტარო თუ ვინც იქნება. აი იმათი გადასახდელი ფული თუ ექნებათ.
    Culé [?]
    #10 3 მარტი 2021 12:32
    0
    ციტატა: davidus2020
    ციტატა: Don_Andresito
    მორიბაც თქვენი თაობაა, ბალდეც და კონრადიც, კიდე ორელიანა. კრისა სიმმონსი და მუამბა წავიდნენ და ეგრეც მოუხდებათ. მორიბა უკვე პირველ გუნდთან თამაშობს, სიმონსი კიდე პსჟ ეს დუბლების სკამს ხეხავს და ფატის და მორიბას წარმატებით აკანკალებს ალბათ მამამისს და რაიოლას ერთად. შემდეგი თაობაა ფატი და ეს კამანდა, ერთად აღზრდილები, დაემატათ პედრი, ტრინკაოსიც მჯერა, ფრენკიც ცუდად არ იყო შეთამაშებული ფატისთან და ამათმა იციან, ბარსას კრიზისიდან ან ესენი ამოიყვანენ ან დარხეული გვაქ

    დაფიქრდით ხალხო რა მომავალი მოდის,ფატი,პუჩი,პედრი ,მორიბა,ტრინკაო,არაუხო,იონგი,თუ გარსია გადმოვიდა,!!! ასეთი ახალგაზრდები ერთად რომელიმე გუნდს ყავს??!!! მესი, ალბა და ბუსკეტსი დაუმატე,რომლებიც ალბათ 2-3 სეზონს კიდე გაქაჩავენ,თუ მაგრად იშრომებენ სასწაული გუნდი იქნება

    ნამდვილად ასეა, მესიმ, ბუსკეტსმა და ალბამ სულ რომ არაფერი აკეთონ იმდენს ასწავლიან რომ მარტო ეგ კმარა, ეს დრო უნდა გამოიყენონ და მათგან ბევრი ისწავლონ, უკეთეს მასწავლებელს ვის ნახავენ? 😁💙❤️
    ფანი [?]
    #9 3 მარტი 2021 10:31
    0
    კარგია რო უფასოდ ვიმატებთ, თუ ვერ გაამართლა ფული მაინც არ გამოგვივა გადაყრილი
    ფანი [?]
    #8 3 მარტი 2021 09:39
    0
    უფასოდ უკეთესს ის დაიმატებენ? ახალგაზრდაა საკმაოდ ნიჭიერი ფეხბურთელია და მტელი კარიერა წინ აქვს, თან ბოლობოლო ლა მასიას პროდუქტია
    ფანი [?]
    #7 3 მარტი 2021 02:45
    3
    ციტატა: Don_Andresito
    მორიბაც თქვენი თაობაა, ბალდეც და კონრადიც, კიდე ორელიანა. კრისა სიმმონსი და მუამბა წავიდნენ და ეგრეც მოუხდებათ. მორიბა უკვე პირველ გუნდთან თამაშობს, სიმონსი კიდე პსჟ ეს დუბლების სკამს ხეხავს და ფატის და მორიბას წარმატებით აკანკალებს ალბათ მამამისს და რაიოლას ერთად. შემდეგი თაობაა ფატი და ეს კამანდა, ერთად აღზრდილები, დაემატათ პედრი, ტრინკაოსიც მჯერა, ფრენკიც ცუდად არ იყო შეთამაშებული ფატისთან და ამათმა იციან, ბარსას კრიზისიდან ან ესენი ამოიყვანენ ან დარხეული გვაქ

    დაფიქრდით ხალხო რა მომავალი მოდის,ფატი,პუჩი,პედრი ,მორიბა,ტრინკაო,არაუხო,იონგი,თუ გარსია გადმოვიდა,!!! ასეთი ახალგაზრდები ერთად რომელიმე გუნდს ყავს??!!! მესი, ალბა და ბუსკეტსი დაუმატე,რომლებიც ალბათ 2-3 სეზონს კიდე გაქაჩავენ,თუ მაგრად იშრომებენ სასწაული გუნდი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 3 მარტი 2021 01:33
    2
    გარსია ჩამოვა, როგორც პრემიერ ლიგის გამარჯვებული, ეს თითქმის გადაწყვეტილია. ჩ. ლიგაზე ჯერ ვერაფერს ვიტყვი, არ არის გამორიცხული ისიც დაისაკუთროს, შრომობს კაცი. ამ წუთებში ვულვზს უგებს სიტი 1:0
    Culé [?]
    #5 3 მარტი 2021 00:49
    0
    იმედია გარსია გამოგვადგება.თუარადა მაინც უფასოდ მოდის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #4 3 მარტი 2021 00:42
    0
    თუ კარგად მოიქცევით ზრდასრულობასაც ერთად გაატარებთ, თუმცა დიდი შრომა მოუწევს გარსიას განსაკუთრებით, აქ ჩემი ფალავანი ხვდება- მინგესა 😆💙❤️
    [?]
    #3 3 მარტი 2021 00:38
    5
    მორიბაც თქვენი თაობაა, ბალდეც და კონრადიც, კიდე ორელიანა. კრისა სიმმონსი და მუამბა წავიდნენ და ეგრეც მოუხდებათ. მორიბა უკვე პირველ გუნდთან თამაშობს, სიმონსი კიდე პსჟ ეს დუბლების სკამს ხეხავს და ფატის და მორიბას წარმატებით აკანკალებს ალბათ მამამისს და რაიოლას ერთად. შემდეგი თაობაა ფატი და ეს კამანდა, ერთად აღზრდილები, დაემატათ პედრი, ტრინკაოსიც მჯერა, ფრენკიც ცუდად არ იყო შეთამაშებული ფატისთან და ამათმა იციან, ბარსას კრიზისიდან ან ესენი ამოიყვანენ ან დარხეული გვაქ
    ფანი [?]
    #2 2 მარტი 2021 23:45
    0
    ციტატა: Ronaldinho..
    ვინმემ მითხარით ანსუზე რამე ინფო არ არის ახალი??
    დაბრუნდება საერთოდ ამ სეზონში? თუ რახდება იქნებ მწერლებო მიპასუხოთ ან ვინც იცით

    ერთ კვირაში დაიწყებს ვარჯიშს, 8-9-ში.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 2 მარტი 2021 23:42
    1
    ვინმემ მითხარით ანსუზე რამე ინფო არ არის ახალი??
    დაბრუნდება საერთოდ ამ სეზონში? თუ რახდება იქნებ მწერლებო მიპასუხოთ ან ვინც იცით