სემედუ "ბარსადან" წასვლაზე: მითხრეს, რომ კლუბს ფინანსური პრობლემები ჰქონდა

სემედუ "ბარსადან" წასვლაზე: მითხრეს, რომ კლუბს ფინანსური პრობლემები ჰქონდა

"ბარსელონას" ყოფილმა და "ვულვერჰემპტონის" ამჟამინდელმა მარჯვენა მცველმა ნელსონ სემედუმ კატალონიური კლუბის დატოვების მიზეზებზე ისაუბრა.

27 წლის ფეხბურთელმა "ბლაუგრანაში" 3 სეზონი გაატარა. პორტუგალიელი ინგლისურ კლუბს გასული წლის ზაფხულში 30 მილიონი ევროს სანაცვლოდ შეუერთდა. ბონუსების სახით "ბარსა" კიდევ 10 მილიონს მიღებს.

გასულ ზაფხულში, როდესაც არდადეგებიდან დავბრუნდი, ოჯახთან ერთად ბარსელონაში გავემგზავრე და ხელმძღვანელობასთან ვისაუბრე. განმიმარტეს, რომ "ბარსას" ეკონომიკური პრობლემები შეექმნა და ერთ-ერთი წამსვლელი ფეხბურთელი ვიყავი, რათა კლუბს ფული გამოემუშავებინა.

ასეთ სიტუაციაში ბევრი მოთამაშე აღმოჩნდა - ლუის სუარესი, არტურო ვიდალი და ივან რაკიტიჩი. კორონავირუსის გამო ყველა კლუბს ფინანსური პრობლემები აქვს. როდესაც ტრიბუნებზე გულშემატკივრები არ იმყოფებიან, ნებისმიერი კლუბი ეკონომიკური პრობლემების წინაშე აღმოჩნდება. ფანები მუზეუმსაც კი ვერ სტუმრობდნენ.

ფეხბურთში შეიძლება ყველაფერი მოხდეს, მაგრამ ცოტათი მაინც გაკვირვებული დავრჩი იმით, რომ წამოსვლის ნება დამრთეს. "ვულვერჰემპტონში" გადმოსვლა ძალიან კარგი გადაწყვეტილება აღმოჩნდა. ამაზე მეორედ არ დავფიქრებულვარ.

- ციტირებს სემედუს სიტყვებს The Telegraph.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 3 მარტი 2021 13:41
    1
    ყველა რომ ესეთი შეგნებული იყოს რაღა გვიჭირს.
    ფანი [?]
    #12 3 მარტი 2021 10:22
    1
    ამაში მაინც ავიღეთ ფული
    წევრი [?]
    #11 3 მარტი 2021 08:58
    1
    ციტატა: Griezzy7
    დარჩნენ

    შენ ნახევარი გუნდი ჩამოთვალე და ვინ მოგყავს სამაგიეროდ ?)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 3 მარტი 2021 04:03
    5
    ვალვერდეს დედა მივაცენზურე ამის გაფუჭებისთვის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 მარტი 2021 02:04
    1
    3:1 წააგო ამის ვულვზმა სიტისთან ახლა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 მარტი 2021 01:58
    1
    Chao semedu
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 3 მარტი 2021 01:26
    1
    დანარჩენები კაპიკებში გაყიდეს, მაგრამ ხელფასის თანხა დაზოგეს.
    Culé [?]
    #6 3 მარტი 2021 00:51
    1
    ეს კიდე მესმის ამაში ფული მაინც ავიღეთ და ვინც ჩამოთვალა ისინი გავაჩუქეთ რასაც ქვია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 3 მარტი 2021 00:44
    1
    ეს ან აქაურობას ვერ მოერგო ან არადა ვალვერდემ შეიწირა, უფრო ორივე 😁
    ფანი [?]
    #4 3 მარტი 2021 00:43
    5
    ეჰ ამ ბიჭის ისეთი იმედები მქონდა🙄 სამწუხაროა რომ ვერ აეწყო მისი კარიერა თორე არც დრიბლინგი აკლდა არც სისწრაფე და არც არაფერი უბრალოდ როგ მომენტებში ძალიან არ უმართლებდა
    Culé [?]
    #3 3 მარტი 2021 00:04
    1
    სუარესი ფულის გამო გაუშვესო🤣🤣 5 მილიონი გადაგვიხადეს ხო მგონი სუაში😁😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 2 მარტი 2021 23:45
    17
    ზოგზოგიერთებისგან განსხვავებით პატივისცემით საუბრობს ბარსელონაზე რაც დასაფასებელია, მართალია ბარსაში თავი დიდად ვერ გამოიჩინა თუმცა, პატივისცემა ჩემგან სემედუს ❤
    --------------------
    NJR ❤
    Culé [?]
    #1 2 მარტი 2021 23:25
    0
    ვერვიტანდი ამას. ძალიან კარგია რო მოაშორეს.

    ფირპო. ლენგლე. უმტიტი. პიანიჩი. მატეუსი. კოუტინიო. დემბელე და ბრეიტვეიტი დარჩნენ გასაყრელები და გასუფთავდება გუნდი