ლაუტარო მარტინესის ტრანსფერი გამოირიცხა

ლაუტარო მარტინესის ტრანსფერი გამოირიცხა

მილანის "ინტერის" შემტევის, ლაუტარო მარტინესის "ბარსელონაში" ტრანსფერი თითქმის გამოირიცხა.

იტალიელი ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს ინფორმაციით, არგენტინელი ფეხბურთელი "ნერაძურისთან" კონტრაქტს 5 წლით გაახანგრძლივებს.

შეგახსენებთ, რომ ლაუტარო გასულ ზაფხულში, "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში თამაშთან ახლოს იყო, მაგრამ კატალონიურმა კლუბმა მისი გამოსასყიდი თანხა, 111 მილიონი ევრო ვერ გადაიხადა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 3 მარტი 2021 03:52
    2
    ძალიან კარგი ვაფშე არ მევასება ლაუტარო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #14 3 მარტი 2021 00:33
    0
    არადა მაგრად მომწონს მისი თამაშის სტილი და იმედი მქონდა რომ ბარსაში ითამაშებდა როდისმე
    Culé [?]
    #13 2 მარტი 2021 23:11
    2
    მარტო მე მიხარია რომ ეს ვერ ვიყიდეთ?
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #12 2 მარტი 2021 23:03
    1
    ციტატა: Bobi
    სულ მაინტერესებდა ჟურნალისტები ამდენს საიდან იგებენ ასეთ თემებთან დაკავშირებით? 😁
    ლაუტაროს რაც შეეხება, ამჟამად ვფიქრობ ჰოლანდი უნდა იყოს პრიორიტეტი შეტევაში, მასში ფულის გადაყრა მორიგი გრიზმანის ყოლით დასრულდება ალბათ.

    100% იანი
    ფანი [?]
    #11 2 მარტი 2021 22:28
    1
    ამაზე უფრო ახლოს ბარსელონას სტილთან დღეს ფორვარდი არაა ჩემი აზრით .ახალგაზრდას ვგულისხმობ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 2 მარტი 2021 22:15
    1
    თუ აიღებდნენ ვალს და გადაიხდიდნენ 111 მილიონს, მივიღებდით გრიზმანი 2-ს. ბარსას ჭირდება სუას სტილის ფეხბურთელი, გოლების მანქანა და არა ეს, რომელსაც სეზონში 10 გოლი ძლივს გააქვს.
    ფანი [?]
    #9 2 მარტი 2021 20:17
    1
    კიდე კაი, მორიგი ტყუილა გადაყრილი 100+ მილიონი იქნებოდა ესეც
    Culé [?]
    #8 2 მარტი 2021 19:58
    1
    ძააან კაი, კიდეკაი ეს არ მოიყვანეს , ვერ ვიტან იმენა ამას.

    ეს პოზიციები უნდა გავაძლიეროთ

    2 ცენტრალური მცველი (ალაბა, კუნდე, პაუ ტორესი) (გარსია)
    ერთი ნახევარმცველი (ვეინალდუმი, აუარი,ბარელა)
    ორი ფორვარდი (დეპაი) (ჰოლანდი ან აგუერო)
    ფანი [?]
    #7 2 მარტი 2021 19:55
    0
    ალბას ზამენა და ერთი ნახევარმცველი კარგი და ეგაა

    და გაყარონ ბალასტები ფულიც დაიდება ტრანსფერებისთვის და ეგაა რა
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #6 2 მარტი 2021 19:52
    1
    მაგაში მაინც გაგვიმართლა ამხელა ფული უაზროდ რომ არ გადავიარეთ!
    ფანი [?]
    #5 2 მარტი 2021 19:52
    2
    გაიკეთონ ლუკაკუში

    ადმინ რაგინდა ცოლი გამშორდეს? ეს რა რეკლამებია შეკაცო ძლივს დავაჯერე რო ბარსამანიაა :):)
    არ შეილება ასე მართლა მომაბეზრებელია უკვე რა


    რა ლაუტარო ჰალანდს ალტერნატივა არ უნდა ყავდეს აგერ გარსიაც ვითრიეთ გვარდიოლამ დაადასტურა რო ჩვენია
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    #4 2 მარტი 2021 19:40
    1
    ჰოლანდია მოსაყვანი არანაირი ლაუტარო და ბრაიტვეიტის ნაირები. ისე ჰოლანდზე ძვირი რო ჯდება მაგაზე მაგრად ვღადაობ მაქსიმუმ 50 მილიონი გადაიხადოს ამაში ვინმემ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 მარტი 2021 19:26
    1
    ლაუტაროს დონის თავდამსხმელი აღარ უნდა მოიყვანონ, გრიზმანი ნაკლები არ ჩანდა მაგრამ ვნახეთ რომ ბარსაში ცოტა სხვანაირი ფეხბურთელებია საჭირო. არც კოუტინიო გამოდგა ბარსას სტილის. ჰოლანდი საუკეთესო ვარიანტია მე მგონი. ლუკაკუსავით არის ზურგზე რო ორი მცველი აზის და მაინც მიდის.
    Culé [?]
    #2 2 მარტი 2021 19:22
    1
    ლაუტაროში ფული არ უნდა გადაიხადონ, ჰალანდია მოსაყვანი!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 2 მარტი 2021 19:20
    1
    სულ მაინტერესებდა ჟურნალისტები ამდენს საიდან იგებენ ასეთ თემებთან დაკავშირებით? 😁
    ლაუტაროს რაც შეეხება, ამჟამად ვფიქრობ ჰოლანდი უნდა იყოს პრიორიტეტი შეტევაში, მასში ფულის გადაყრა მორიგი გრიზმანის ყოლით დასრულდება ალბათ.