თებერვლის თვის საუკეთესო გოლი | ქართველი გულშემატკივრების ვერსია

თებერვლის თვის საუკეთესო გოლი | ქართველი გულშემატკივრების ვერსია

დასრულდა თებერვლის თვე, რომელშიც "ბარსელონას" გულშემატკივრებმა არაერთი ლამაზი გოლი ვიხილეთ.

კლუბის ოფიციალურმა საიტმა გასული თვის გოლებიდან 4 გამორჩეული გოლი შეარჩია, რომელთაგანაც საუკეთესოს გამოვლენა თქვენს სურვილზე იყო დამოკიდებული.

მაშ ასე - Barcamania.ge-ს მომხმარებლების 51,01%-მა მხარი ლიონელ მესის "ალავესის" წინააღმდეგ გატანილ გოლს დაუჭირა. შესაბამისად, ჩვენი რუბრიკის გამარჯვებული სწორედ ხსენებული გოლია.

პროცენტული მაჩვენებლით კი შემდეგ მოდიან:  ტრინკაუს გოლი "ბეტისის" წინააღმდეგ - 21,96%, ჟორდი ალბას გოლი "გრანადას" წინააღმდეგ - 17,11% და კვლავ მესის გოლი, თუმცა "ელჩეს" წინააღმდეგ - 9,8%,

ოთხივე გოლის ხილვა შეგიძლიათ აქ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 3 მარტი 2021 14:06
    0
    ციტატა: Gagi Wiklauri
    leo imito daasaxeles ro leoa d trinkaosi jobda

    სად მესის შორეული გასროლა და სად ტრინკაოს საჯარიმოს ხაზიდან. პლიუს ამას მცირე რიკოშეტიც იყო და არანაირად არ ჯობდა ტრინკაოს გოლი მესის გოლს გარდა იმ გოლის მნიშვნელობისა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 მარტი 2021 13:44
    0
    ისა და ვინც სწორად გამოვიცანით ჯილდო არ გვეკუთვნის? bowtie bowtie bowtie
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 მარტი 2021 04:00
    1
    რათქმაუნდა მესის გოლი ალავესთან საუკეთესო იყო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 3 მარტი 2021 00:40
    4
    ოთხივე ძალიან მაგარი გოლი იყო თუმცა მესი მაინც მესია ყველგან და ყველაფერში
    [?]
    #6 3 მარტი 2021 00:30
    0
    მნიშვნელობით ტრინკაოს გოოლი იყო საუკეთესო, თან სილამაზეც რო სდევდა ისეთი :D მნიშვნელოვან დროს რო შეაგდებ რა ჯობია, თორე ლეოს რო მაგაში ვერავინ გაეჯიბრება ფაქტია. ლეოს უამრავი ლამაზი და თან მნიშნველოვანი გოლი აქვს მარა რა ვქნა, ინიესტას ჩელსისთან გასროლა მირჩევნია ყველა გოლს, ლიგის ფინალებში გატანილს და ყველას. ან რობერტოს გოლი რად ღირს? აი ლეოს გოლი რომელმაც დიდი ხმით მაღრიალა იყო რეალთან გოლი რო აიცვა მთელი მადრიდი.
    Culé [?]
    #5 2 მარტი 2021 23:59
    0
    მე მაინც ტრინკაუსი მირჩევნია 😁💙❤️
    Culé [?]
    #4 2 მარტი 2021 23:18
    4
    ლეოსი მაინც სხვა დონეა❤❤
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 მარტი 2021 23:12
    4
    ეს არის ზუსტი ციფრები.
    მესი (ალავესი) --- 51.01
    ტრინკაუ --- 22.15
    ალბა --- 17.11
    მესი (ელჩე) --- 9.73
    ფანი [?]
    #2 2 მარტი 2021 23:05
    4
    ოთხივე კარგი იყო მარა საკმაო უპირატესობით მოუგია მესის გოლს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 2 მარტი 2021 23:01
    3
    პროცენტები არასწორად წერია, თუ მე ვერ ჩავწვდი. მეორე ადგილზე მესის გოლიო 9.8%, მესამეზე ტრინკაუ წერია 21.98%-ით, ალბასი კი საერთოდ არ წერია.