პედრი ტრავმირებულია

პედრი ტრავმირებულია

"სევილიასთან" ამ წუთებში მიმდინარე შეხვედრაში "ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველმა პედრიმ დაზიანება მიიღო.

"ბარსას" მთავარ მწვრთნელს რონალდ კუმანს თამაშის 71-ე პედრის ილაიშ მორიბათი იძულებით ჩანაცვლება მოუწია, რისი მიზეზიც 18 წლის ტალანტის ტრავმაა. ესპანელმა ფეხბურთელმა თამაშის გაგრძელება ვეღარ შეძლო.

პედრი მატჩის დასრულების შემდეგ სამედიცინო შემოწმებას გაივლის, რის შემდეგაც მისი ტრავმის სიმძიმე ცნობილი გახდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 თებერვალი 2021 10:24
    0
    ესღა გვაკლდა, მოკლედ რა.
    Culé [?]
    #11 28 თებერვალი 2021 01:28
    0
    მე ის უფრო მიკვირს, თვითონ რატომ არ თხოვდა მატჩის მიწურულს მაინც შეცვლას? აეხსნა რო ბატონო რონალდ, დავიღალე, ცუდად ვარ, აღარ შემიძლია, გამიგეთ და იქნებ დაესვენებინა როგორმე 😁💙❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #10 27 თებერვალი 2021 21:50
    0
    Რასს ლაპარაკობთ ხალხო რა შუაშია კუმანი ან ამდენი დატვირთვა არ შეიძლებაო პედრი არის ნიჭიერი ფეხბურთელი რომელსაც ჭირდება ხშირი თამაში რათა მეტი გამოცდილება მიიღოს და ჩამოყალიბდეს კარგ ფეხბურთელად ყველაფერს მაგას ხშირი თამაშით და მეტი გამოცდილებით მიიღებს ან რად გვინდა ისეთი კარგი და ნიჭიერი ფეხბურთელი თუ არ ათამაშა ეგრე ხო დადებილდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 თებერვალი 2021 21:41
    2
    ახდა, რასაც ვიძახდით. სანამ არ მოკლა არ დაასვენა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 თებერვალი 2021 21:32
    6
    არ გმკვირვებია საერთოდ იმდენად არი გადამწვარი და დაძაბუნებული აქ კუნთები მიკრეს ერთი და გაგორდა კიდეც მოედნზე, ასე იყო ფატიც გადწვეს ცაკლე კუმანმა ცალკე ენრიკემ და ერთი პატარა უხეშობა და გაცი და დიე როდის დაბრუნდება კაცმა არ იცის, ამ ყველაფერში 50% დამნაშავე თითონაა კუმანი არ გცვლის არ გცვლის ხო ხედავ აღარ შეგილია მეორე ტაიმის ბოლო 20- 25 წუთი მოითხოვე ცვლილება ბლიად და მიე სხვასაც შანსი აგე მატეუსიოა თუ პუჩი არა ეგება და რას თამაშობს და მსურველი გამოუჩნდეს, სახეზე არ აკვირდებოდით ხოლმე წინა თამაშებში ბოლო 20 წუთი სახე გაწითლებული და დაჯღანული რო დადიოდა ვეღარც დარბოდა ხოლმე
    Culé [?]
    #7 27 თებერვალი 2021 21:26
    1
    იმედია სერიოზული არაფერია არცერთთან. თან არაუხო ძლივს გამოჯანმრთელდა.რა იქნებოდა პედრისთვის ამოსუნთქვის საშუალება მიეცა.
    Culé [?]
    #6 27 თებერვალი 2021 21:22
    3
    ნეტა გადარჩეს და სერიოზული ტრავმა არ აღმოჩნდეს !
    ფანი [?]
    #5 27 თებერვალი 2021 21:19
    1
    რა დატვირთვა რის დატვირთვა მოარტყეს და მაგიტო მიიღო ტრამვა ისე ხო არ მიუღია მაშინ იქნებოდა კუმანის ბრალი,თორე ეხლა თუ იფიქრე არ მოარტყან არ ვათამაშებო საერთოდ არ გამოვიყვანოთ მაშინ არავინ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 27 თებერვალი 2021 21:17
    3
    ვთქვათ კუმანი ჩლუნგია, მაგრამ ხომ არიან ექიმები, რომლებმაც უნდა უთხრან კუმანს, რომ არ შეიძლება 18 წლის ბავშვის ამხელა დატვირთვა, ყოველ მესამე დღეს ათამაშებს და არც ცვლის თუ არ წაიქცა.
    Culé [?]
    #3 27 თებერვალი 2021 21:14
    4
    თავისი ფეხით გავიდა და ისედაც ტკივილი ძალიან არ ეტყობოდა, ასე, რომ მძიმე დაზიანება არ მგონია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 27 თებერვალი 2021 21:00
    7
    იმედია სერიოზული არაფერია და კოპაზე. გვეყოლება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #1 27 თებერვალი 2021 20:58
    4
    აბა 18 წლისაა და თამაში არ გამოუტოვებია მგონი. არაუხოსაც რაღა დაემართა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"