სევილია-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

სევილია-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა "სევილიასთან" დაახლოებით ერთ საათში გასამართი მნიშვნელოვანი თამაშის შემადგენლობა დაასახელა.

"ბარსას" თერთმეტეული ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე.

ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა დღეს მოულოდნელად 5 მცველით თამაში გადაწყვიტა.

"ელჩესთან" მატჩისგან განსხვავებით, ნახევარდაცვაში, დე იონგთან და პედრისთან ერთად, ამჯერად ბუსკეტსს ვიხილავთ.

"სევილიასთან" შეტევაში დემბელე და მესი ითამაშებენ.

შეხვედრა 19 საათსა და 15 წუთზე დაიწყება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 28 თებერვალი 2021 10:33
    0
    სევილიას დიდი როტაციები აქვს, როგორც კომენტატორებმა აღნიშნეს ლოპეტეგს ლიგის მოგების ილუზია არა აქვს და მთლიანად თასზეა გადართულიო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 27 თებერვალი 2021 20:58
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    მგონი კუმანი მეორე ნომრად აპირებს თამაშს 🤔

    გაუჭირდება თუ...
    გულშემატკივარი [?]
    #19 27 თებერვალი 2021 19:13
    0
    სავარაუდოდ თასის თამაშისთვის ტესტავს ტაქტიკას
    Culé [?]
    #18 27 თებერვალი 2021 19:09
    0
    მაგარი მზეობა შემადგენლობაა, რა მოიგონა რა არის ეს?? ბარსა და ხუთი მცველი??? ვაი ჩვენ პატრონს გრიზი მაინც დაეყენებია დემბელეს რა უნდა აქ.


    დემბელემ თუ დღესაც ჩაიწუწა არ დამანახოთ სურათშიც კიი
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #17 27 თებერვალი 2021 19:03
    0
    დემბო კარგიცაა ახლა ამ ადგილას, თან ახლოსაცაა კარებთან, მარა მაგან თუ ისევ "დაბდურა" ბზრიალი დაიწყო, შეიძლება კარსაც გაცდეს ხოლმე. ჩემებო დემბოზე ყოველთვის ასე მეხუმრება.
    კულეებო ბარსა დღეს მოიგებს!!!
    ფანი [?]
    #16 27 თებერვალი 2021 18:54
    1
    3-5-2 ტაქტიკა იქნება ალბათ და არა 5-3-2
    წევრი [?]
    #15 27 თებერვალი 2021 18:40
    2
    მინგესამ შეადგინა სასტარტო? smile
    [?]
    #14 27 თებერვალი 2021 18:36
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აცადათ ადამიანს იქნებ ამართლებს ეს ტაქტიკა

    თუ ტაქტიკის გატესტვა გინდა უკეთესი დრო და მეტოქე უნდა შეარჩიო. ამ თამაშის წაგება ან ვერ მოგება ისედაც მცირედ დაძაბულობას სულ გააქრობს მეგობარო. თორე აბა რისი მწვრთნელია თუ ზუსტად იგივე გააკეთა რასაც სეტიენი აკეთებდა. რათქმაუნდა უნდა სცადოს რაღაც რაღაცეები მაგრამ თუნდაც ელჩესთან კადისთან ალავესთან და ასეთ გუნდებთAნ არათუ სევილიასთან რომელიც ძაან კარგ ფორმაშია შიდან ჩემპიონატში

    5 mcveli ki datesta ertxel
    ფანი [?]
    #13 27 თებერვალი 2021 18:31
    2
    მგონი კუმანი მეორე ნომრად აპირებს თამაშს 🤔
    ფანი [?]
    #12 27 თებერვალი 2021 18:29
    0
    ლენგლეს იმიტომ ვხედავთ ძირითადში რო არაუხო არაა მზად 90 წუთის სათამაშოდ თორე არამგონია ესეთი ჩამოსხმა იყოს რო მაინც ლენგლე ტენოს ძირითადში და არაუხო სკამზე დასვას
    წევრი [?]
    #11 27 თებერვალი 2021 18:28
    0
    Lionel Messi - 10,
    Ჩემი აზრიᲗ ესე ჯობს და Თუ ᲨეტევაᲨი არ წავიდა კარგად ᲗამაᲨი მერე მოხსნას ერᲗი მცველი და Თავდამსხმელი დაამატოს... Თორე ერᲗი გოლიც რო გავუᲨვაᲗ ამ ᲗამაᲨᲨი უკვე აზრი აᲦარ ექნება <3
    ფანი [?]
    #10 27 თებერვალი 2021 18:21
    0
    ლენგლე იმედია თავის ყოფილ გუნდს საჩუქარს არ გაუკეთებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 თებერვალი 2021 18:20
    0
    ეს ხომ არ აბარდღალებს ხუთი მცველი და ბარემ ტანკები დაეყენებინა ან დემბელეს მანდ რაუნდა თუ მაგ წყობით აპირებდა თამაშს გრიზმანი მაინც დაეყენებინა რა უნდა მანდ დემბელეს ბიჭო ეს რა ტუპოია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 27 თებერვალი 2021 18:18
    2
    ციტატა: ousmane dembele 11
    აცადათ ადამიანს იქნებ ამართლებს ეს ტაქტიკა

    თუ ტაქტიკის გატესტვა გინდა უკეთესი დრო და მეტოქე უნდა შეარჩიო. ამ თამაშის წაგება ან ვერ მოგება ისედაც მცირედ დაძაბულობას სულ გააქრობს მეგობარო. თორე აბა რისი მწვრთნელია თუ ზუსტად იგივე გააკეთა რასაც სეტიენი აკეთებდა. რათქმაუნდა უნდა სცადოს რაღაც რაღაცეები მაგრამ თუნდაც ელჩესთან კადისთან ალავესთან და ასეთ გუნდებთAნ არათუ სევილიასთან რომელიც ძაან კარგ ფორმაშია შიდან ჩემპიონატში
    ფანი [?]
    #7 27 თებერვალი 2021 18:17
    1
    აუ ეს რა მოიგონა რა 5 მცველიი...თან ურთულეს თამასში რომ იწყებს ექსპერიმენტებს ავადა ეს კაცი..((( დესტმა ეხლააც თუ ვერაფერი ქნაა მართლაა კარგად იყოს რაა
    ფანი [?]
    #6 27 თებერვალი 2021 18:16
    2
    აცადათ ადამიანს იქნებ ამართლებს ეს ტაქტიკა
    გულშემატკივარი [?]
    #5 27 თებერვალი 2021 18:15
    2
    დემბელეს მაგ პოზიციაზე რაუნდა არვიცი... გრიზმანი მაინც დაეყენებინა კიდევ იქნებოდა რაღაც ლოგიკა. არვიცი რამდენად გაამართლებს ეს განლაგება ან რაარის საერთოდ, ალბათ ჯობდა თასზე ეცადა სადაც დასაკარგი არაფერი გვაქვს...
    Culé [?]
    #4 27 თებერვალი 2021 18:15
    1
    რატო შეი^ო კუმანმა ამ თავისი ექსპერიმენტებით. თან სად ? ვისთან ? ბოლო წლებში ესპანეთის ერთ-ერთ გამორჩეულ გუნდს ვეთამაშებით. რომელმაც 2-3 კვირის წინ უშანსოდ დაგამარცხა სევილიაში. ეს ტაქტიკა ხო ცალკე თემაა მარა ლენგლემ შეს^ა მაინცდამაინც მაგას.. ნერვების ამშლელია უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #3 27 თებერვალი 2021 18:13
    1
    რა ს*რობა შემადგენლობა დააყენა და თან ვისთან, სევილიასთან. ამ თამაშსაც წააგებენ და მე-4 ადგილზე მყარად გადაინაცვლებენ. ყველაფრის ღირსია ბარსა კუმანის ხელში.
    ფანი [?]
    #2 27 თებერვალი 2021 18:09
    4
    დებილი ლენგლე ,დაბერებული ლოკოკინა პიკე და ცალფეხა უმტიტი რო გეყოლება დაცვაში 5-ით კიიარა ბარსა ბ-ს მცველებიც უნდა გამოიძახოს და ეგენიც უნდა დააყენონ მეშვიდე მცველად კუმანმა...