რონალდ კუმანს პრესკონფერენციის ნაადრევად შეწყვეტა დასჭირდა

  • 26-02-2021, 16:33
  • WinGs
  • 17
რონალდ კუმანს პრესკონფერენციის ნაადრევად შეწყვეტა დასჭირდა

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა, დღევანდელი პრესკონფერენცია დაგეგმილზე ადრე დაასრულა. 

რამდენიმე წუთის წინ კუმანს ცხვირიდან სისხლდენა დაეწყო და ჟურნალისტების კითხვების დარჩენილ ნაწილზე პასუხის გაცემა ვერ მოახერხა. ასეთი შემთხვევა მიმდინარე სეზონში უკვე მეორედ მოხდა.

ჟურნალისტ ხავი მიგელის ინფორმაციით, ამის მიზეზი სისხლის გამათხელებელი მედიკამენტებია, რომლებსაც ნიდერლანდელი სპეციალისტი გასული წლიდან გულის პრობლემების გამო იღებს. 

ხვალ, "ბარსა" კუმანის ხელმძღვანელობით "რამონ სანჩეს პისხუანზე" "სევილიას" უნდა დაუპირისპირდეს. მატჩი თბილისის დროით 19:15 საათზე დაიწყება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 27 თებერვალი 2021 03:11
    3
    ამ მომენტისთვის სადაც ეხლა ბარსელონაა (სეზონის ბოლომდე) ერთი მშვენიერი კანდიდატურა ვიცი რომელმაც ბარსელონა იცის პიმიენტაა გვარად ! ამ სეზონის ბოლომდე .....კუმანს კიდევ ჯანმრთელობას და სახლში ოჯახთან ერთად ყოფნას ვუსურვებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 27 თებერვალი 2021 01:21
    3
    ისე არ მოხდეს, რომ კუმანს ჯანმრთელობის გაუარესების გამო მოუწიოს პოსტის დატოვება.
    ისე გულის პრობლემიანი კაცის საქმე არაა მწვრთნელობა.
    Culé [?]
    #15 26 თებერვალი 2021 22:18
    3
    ჯანმრთელობას ვუსურვებ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #14 26 თებერვალი 2021 21:06
    3
    არადა იმხელა ინტერვიუ იდო კაცს გეგონებოდა თავიდან ბოლომდე იბაზრა ყველაფერი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #13 26 თებერვალი 2021 19:31
    10
    შემეცოდა ძალიან... კუმან, კარგად იქნები!❤️
    წევრი [?]
    #12 26 თებერვალი 2021 19:00
    9
    ისეთი დაცვა ჰყავს მცველ კაცს და ცუდად იქნება რათქმაუნდა
    წევრი [?]
    #11 26 თებერვალი 2021 18:49
    3
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    მოგენატრებათ მალე ვალოდიაააა ჯერ სად ხართ

    მე დიდი ხანია მენატრება
    ფანი [?]
    #10 26 თებერვალი 2021 18:48
    5
    ვაიმე მართლა რამე არ მოუვიდეს ამათ შემყურეს.შემეცოდა ამ ამბავის გაგების მერე. worried worried
    წევრი [?]
    #9 26 თებერვალი 2021 18:46
    3
    რეალი ბანძია ბარსა განძიააა barca-7

    ციტატა: grizmann
    რა გახდა ცოტა ახლაგაზრდა მუხტიანი და მოტივატორი მწვრთნელი, ლენგლეს რო უყურებ ან წნევა დაგარტყავს ან გული

    smirk

    ციტატა: გოგიბერიძე
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    წყევლაა ბარსელონაში მუშაობა..
    ჯერ იყო ვილანოვას ავადმყოფობა და სიკვდილი.. მერე ენრიკე და ვალვერდე გაჭაღარავდნენ xD
    ახლა კუმანის დროც მოვიდა..

    ვალვერდემ ბოლოს წვერი მოუშვა და გალოთებულ კაცს გავდა მართლაც 😃. დეპრესია ნარევი სახე ჰქონდა

    მოგენატრებათ მალე ვალოდიაააა ჯერ სად ხართ smirk
    ფანი [?]
    #8 26 თებერვალი 2021 18:35
    6
    რა გახდა ცოტა ახლაგაზრდა მუხტიანი და მოტივატორი მწვრთნელი, ლენგლეს რო უყურებ ან წნევა დაგარტყავს ან გული
    ფანი [?]
    #7 26 თებერვალი 2021 18:18
    7
    რამე არ დამართოთ ამ კაცს, ცოდვაა
    Culé [?]
    #6 26 თებერვალი 2021 17:49
    7
    ცოდოა ნამდვილად. მითუმეტეს ასეთი გუნდი კიდე რამხელა ტრავმას აყენებს. მართლა არ ჩააკვდეთ ხელში😢
    Culé [?]
    #5 26 თებერვალი 2021 17:38
    4
    ძალიან სტრესული სამუშაოა მწვრთნელობა. მითუმეტეს ბარსელონაზეა საუბარი და აქ ყველაფერს ორმაგი საფასური აქვს. თან იმის გათავლისწინებით რომ კაცს გულის შეტევა ქონდა აქ მოსვლამდე ხომ საერთოდ.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 26 თებერვალი 2021 17:12
    5
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    წყევლაა ბარსელონაში მუშაობა..
    ჯერ იყო ვილანოვას ავადმყოფობა და სიკვდილი.. მერე ენრიკე და ვალვერდე გაჭაღარავდნენ xD
    ახლა კუმანის დროც მოვიდა..

    ვალვერდემ ბოლოს წვერი მოუშვა და გალოთებულ კაცს გავდა მართლაც 😃. დეპრესია ნარევი სახე ჰქონდა
    რედაქტორი [?]
    #3 26 თებერვალი 2021 16:59
    3
    წყევლაა ბარსელონაში მუშაობა..
    ჯერ იყო ვილანოვას ავადმყოფობა და სიკვდილი.. მერე ენრიკე და ვალვერდე გაჭაღარავდნენ xD
    ახლა კუმანის დროც მოვიდა..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    Culé [?]
    #2 26 თებერვალი 2021 16:42
    2
    ავადაა კაცი და კიდევ უნდა აწვალონ... ჟოან, გაუშვი და მოიწვია ვინმე ჯანმრთელი
    რამე რომ დაემართოს, საშინელებაა, თანაც გუნდის ლეგენდაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 26 თებერვალი 2021 16:39
    2
    დროზე გაუშვით პენსიაზე არ ჩაგვაკვდეს ხელში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued