"ბარსელონა" ვეინალდუმის დამატებით კვლავ ინტერესდება - MD

"ბარსელონა" ვეინალდუმის დამატებით კვლავ ინტერესდება - MD

"ლივერპულის" 30 წლის ნიდერლანდელი ნახევარმცველი, ჯორჯინიო ვეინალდუმი, რომელიც ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება, კვლავ "ბარსელონას" მთავარი სამიზნეა, იტყობინება Mundo Deportivo.

გამოცემის ინფორმაციით, ვეინალდუმის გადაბირებით "ბარსელონასთან" ერთად მილანის "ინტერი" და ფრანგული "პარი სენ-ჟერმენიც" ინტერესდება. ნიდერლანდების ეროვნული ნაკრების ფეხბურთელი "ლივერპულის" რიგებში 2016 წლიდან ასპარეზობს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 27 თებერვალი 2021 01:03
    0
    ეს და დეპაი კუმანის ახირებაა. ფრანგული კლანი უნდა შეიცვალოს ნიდერლანდურით?
    Culé [?]
    #7 26 თებერვალი 2021 22:00
    1
    ვეინალდუმს ბევრი პლუსი აქვს.მებრძოლი ფეხბურთელია,შეტევაში მრავალმხრივი,კარგი დარტყმა აქვს.რაც მთავარია ენერგო ვამპირია ტიპი და 90 წუთი შწუძლია აპრესინგოს მეტოქე.პიანიჩს კი აჯობებს.თან უფასოდ მოვა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #6 26 თებერვალი 2021 19:19
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ზაფხულში რათ გვინდა ვეინალდუმი ვინმე მეტყვის? უფასოაო არ მითხრათ ზაფზულიდან ახალი გუნდის შენება უნდა დაიწყის და ვეინალდუმი არაფერში გვჭრდება

    დეპაი და ვეინალდუმი თU მოვიდნენ ესეიგი კუმანიც დარჩება. მაგას თუ მოუყვანენ მაგ ორს თორე ისე ბარსა მაგ ორით არ დაინტერესდებოდა სავარაუდოდ. ვერ ვიტყვი რო ზე დონეზე გაგვაძლიერებს, უბრალოდ პიანიჩს რომელსაც ვერ ვიყენებთ გავყიდით 25 ად მაინც და ეს ჩაანაცვლებდა რა. ბრაიტის ან სხვა რომელიმე შემტევის გაყიდვაც შეიძლება და დეპაით ჩანაცვლება. დამატებითი თანხა მოვა რა. ისე კი გუნდის გაახალგაზრდავება საჭიროა, უბრალოდ ყველა 20 წლის რო არ გვეყოლება, 1-2 გამოცდილიც საჭიროა.
    Culé [?]
    #5 26 თებერვალი 2021 18:00
    1
    კი მომწონს ეს ვეინალდუმი თუმცა თუ მოყვანა იყო ან წინა ზაფხულში უნდა მოეყავანათ როცა მოითხოვა კუმანმა ან კიდევ ზაფხულში. სეზონის ბოლოს მოხუცების უმრავლესობა დატოვებს გუნდს და რითია ვეინალდუმი ასეთი გამორჩეული მაშინ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 26 თებერვალი 2021 16:17
    1
    ციტატა: Maria Martiashvili
    M10 S9 D11,
    gamocdilia da sawiroa

    M10 S9 D11,
    buskets puchi ver shecvlis

    ბუსკეცი და პუჩი რა შუაში არიან ერთმანეთთან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 26 თებერვალი 2021 16:09
    0
    ზაფხულში რათ გვინდა ვეინალდუმი ვინმე მეტყვის? უფასოაო არ მითხრათ ზაფზულიდან ახალი გუნდის შენება უნდა დაიწყის და ვეინალდუმი არაფერში გვჭრდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]