სევილია-ბარსელონა: განაცხადი ცნობილია

სევილია-ბარსელონა: განაცხადი ცნობილია

ხვალ, ლა ლიგის 25 ტურის მატჩისთვის, "ბარსელონა" გუნდის განაცხადს აქვეყნებს.

ტრავმის გამო, მოედანზე ვერ ვიხილავთ სერჟი რობერტოს, ანსუ ფატისა და ფილიპე კოუტინიოს. ასევე, მცირე დისკომფორტი აწუხებს მირალემ პიანიჩს და რონალდ კუმანმა იგი განაცხადს მიღმა დატოვა.

გამოჯანმრთელდა რონალდ არაუხო და იგი გუნდის დახმარებას შეძლებს.

"ბარსა B-დან" გუნდს ოსკარ მინგესა, ილაიშ მორიბა და ინიაკი პენია გაჰყვებიან.

სრული სია ასე გამოიყურება:

მეკარე: ტერ შტეგენი, ნეტუ, პენია

დაცვა: დესტი, პიკე, არაუხო, უმტიტი, ლანგლე, მინგესა, ალბა, ფირპო

ნახევარდაცვა: ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მორიბა, პუჩი, მატეუსი

თავდასხმა: მესი, გრიზმანი, დემბელე, ბრეითუეიტი, ტრინკაუ

"რამონ სანჩეს პისხუანზე" მატჩი, თბილისის დროით, 19 საათსა და 15 წუთზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 27 თებერვალი 2021 01:11
    0
    სევილიამ 1 თუ გაგვიტანა დაგვერხევა. საჯარიმოს მავთულხლართს შემოავლებს და დანაღმავს. ეს ბარსა კი იმათ 10 კაციან დაცვას 3 დღე, რომ ეთამაშოს, მაინც ვერ გაარღვევს. ის კი არა შეიძლება გამოგვიჭირონ და აქეთ გაგვიტანონ, როგორც კოპაზე.
    გულშემატკივარი [?]
    #19 26 თებერვალი 2021 22:58
    0
    M10 S9 D11,
    ალვეშის და დესტის დაცვით ფუნქციებს როგორ ადარებ? ალვეში დესტთან შედარებით მალდინი იყო.. აწევენ დესტი ფლანგს
    Culé [?]
    #18 26 თებერვალი 2021 22:03
    0
    მესი ფლანგზე უნდა იყის შეტევისას ჩემი აზრით.ბაიერნის და პსჟ-ს მსგავსად ალბათ სევილიაც ცენტრს ჩააბეტონებს და ფლანგებს მოაშიშვლებენ.მესის ფლანგიდან თამაშისას კარგი იქნება თუ დაცვაში მინგესა დადგება დესტის ნაცვლად.ლეო დაცვაში პასიურია და მინგესას დაცვითი უნარები გამოგვადგება ამ შემთხვევაში.მთავარია ლეოს მივაწოდოთ ბურთი.როცა ჩახერგილია ცენტრი მესიმდე ბურთი ვერ მიდის ფაქტიურად.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 26 თებერვალი 2021 20:13
    0
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    მარჯვენა მცველზე გვაქვს საუბარი ხო? მცველზეე.. პირველრიგში დაცვაში უნდა იყოს კარგი რატო გადაეკიდე ამ შეტევას? დესტი რასაკეთებს ამისთანას შეტევაში? რააზრიაქვს შეტევაში აქტიურობას დაცვაში თუ ათრიეს

    ალვეში გვყავდა გუნდში რომელიც დაცვაში სუსტი იყო მარა შეტევაში აკეთებდა საქმეს მარა ვინმე ამახვილბდა მაგაზე ყურადღებას სანამ პიკე ხოდზე იყო ნაკლებად ჩანდა ალვეშის შეცდომები იმიტომ რო კარგად აზღვევდა ასეა დესტიც შეიძლება დაცვაში სუსტია მარა მინგესას მილიონჯერ მირჩევნია შეტევაში ორჯერ ორია რაზე მეკამათებით ნუ გადამარიეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #16 26 თებერვალი 2021 20:09
    0
    გრიზმანი-მესი-ტრინკაო
    დე იონგი-პედრი
    ბუსკეცი
    ალბა-უმტიტი-პიკე-დესტი
    ტერ შტეგენი
    ფანი [?]
    #15 26 თებერვალი 2021 19:33
    1
    ტერ შტეგენი
    მინგესა-არაუხო-პიკე-ალბა
    დე იონგი-ბუსკეტსი-პედრი
    დემბელე-მესი-გრიზმანი


    დემბელე-ტრინკაო
    გრიზმანი-ბრაითვაიტი
    პედრი-მორიბა
    მინგესა-დესტი
    არაუხო-ლენგლე

    ციტატა: ROUCH
    ამ მესამე მეკარეს რაღას დაათრევს, დებილია ეს ჩემისა არ წაიღო ტვინი, ხან პენია ხან ტენასი. ვინმე მინდვრის მოთამაშე დაიმატე ვისაც შეილება 5 წუთი მაინც მიცე

    18 მოთამაშაზე მეტს რომ იძახებენ ახალი წესით თანახმად 3 მეკარე უნდა იყოს განაცხადში ილია :) 5 ცვლილებიდანაცაა გამომდინარე :) :) :)

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა

    კილიან მბაპე👌 მაგ თამაში მინგეზა რომ თავიდან დაეყენებინდა არამოვიტენებოდით ეგრე მარტივად.. და + სად ნახე შენ დესტის გამწვავებული თამაში კარვახალში ხოარ გეშლება?

    მბაპემ მაგ თამაშში თუ ვინმე ათრია ეს იყო პიკე და ლენგლე დესტი პოზიციურად ცდებოდა ისიც იმიტომ რო თავის პოზიციაზე არ იდგა რაც კუმანის ბრალია თავიდან ბოლომდე დემბელე ყავდა დაწეული ფლანგის მცველად და დესტი მესამე ცენტრალური მცველი იყო მოედანზე

    დესტის კარგი თამაში გამახსენე ერთი რეალთან იყომარა მაგრად და მეორეჯერ კიევის დინამოსთან მორჩა

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    შენ დესტის ამოკეტილი შემტევები მანახე მიდი

    M10 S9 D11,
    რობერტო რო შეცდეს პოზიციურად ხო ამოუტრიალებთ ყველაფერს?? 😂 ვერ დებს ეგბიჭი ჯერჯერობით იმდონეს რო გარანტირებული ქონდეს ძირითადი

    მაგას არ ვიძახი რო ციდან ვარსკვლავებს წყვეტს დესტთქო მარა მინგესას და ამას შორის არჩევანი მინგესაზე გაქვთ ტეხავს საერთოდ 0-ია შეტევებში აი საერთოდ ფლანგის მცველი ვერავის ვერ ამოკეტავს თუ არ დააზღვიეს

    შეტევაში 0ია მინგესა? რამდენჯერ სახიფათო მომენტი შექმნა ხომ ერთი ჩაწოდება არ იცის ჯერ მაგრამ ასე დემბელემაც არ იცის მერე? პასიც დასახვეწი აქვს როგორც უსმანს მერე???

    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    შენ დესტის ამოკეტილი შემტევები მანახე მიდი

    M10 S9 D11,
    რობერტო რო შეცდეს პოზიციურად ხო ამოუტრიალებთ ყველაფერს?? 😂 ვერ დებს ეგბიჭი ჯერჯერობით იმდონეს რო გარანტირებული ქონდეს ძირითადი

    ეს სემედუზეც გიჟდებოდა
    ნუ ახლა სემედოს დესტი მილიონჯერ მირჩევნია ნაღდად მაგრამ რობერტო რომ ჯანმრთელად იყო ალბათ არ ააყენებდა სკამიდან მაქსიმუმ როტაციაში ყოფილიყო ხან მაგასთან და ხან ალბასთან. ჯანსაღი კონკურენციაც ვერ იქნებოდა

    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    მარჯვენა მცველზე გვაქვს საუბარი ხო? მცველზეე.. პირველრიგში დაცვაში უნდა იყოს კარგი რატო გადაეკიდე ამ შეტევას? დესტი რასაკეთებს ამისთანას შეტევაში? რააზრიაქვს შეტევაში აქტიურობას დაცვაში თუ ათრიეს

    მინგესა რომ ელემენტარულად ლამასიელია და ჩვენი სისხლი უჩქეფს (წითელი და ლურჯი) ეგ მაგისთვის არაფერს ნიშნავს.

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა

    კილიან მბაპე👌 მაგ თამაში მინგეზა რომ თავიდან დაეყენებინდა არამოვიტენებოდით ეგრე მარტივად.. და + სად ნახე შენ დესტის გამწვავებული თამაში კარვახალში ხოარ გეშლება?

    მბაპემ მაგ თამაშში თუ ვინმე ათრია ეს იყო პიკე და ლენგლე დესტი პოზიციურად ცდებოდა ისიც იმიტომ რო თავის პოზიციაზე არ იდგა რაც კუმანის ბრალია თავიდან ბოლომდე დემბელე ყავდა დაწეული ფლანგის მცველად და დესტი მესამე ცენტრალური მცველი იყო მოედანზე

    კურზავამ პირადად წაკუზა მბაპეზე რომ არაფერი ვთქვა და პიკემ იმენა უთამაშებელი იყო რომ ზე მატჩი დადო, ლენგლე კი პიკეს აზღვევდა და რჩებოდა მაგის ფრთა თავისუფალი, პიკე დესტს აზღვევდა, ალბა კი შეტევაში გარბოდა ეგრევე ახლა განსაჯე ვისი ბრალია? რა თქმა უნდა დესტის

    პ.ს. დემბელეზე და გრიზმანზე მართლა მიქარა კუმანმა, მაგრამ ესეც ამ ორ შტერს აზღვევდა (დესტს, ალბას) ამიტომ დესტი ყველა მხრივ შეცდომის პიკი იყო ანტიგმირი მატჩის

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა

    კილიან მბაპე👌 მაგ თამაში მინგეზა რომ თავიდან დაეყენებინდა არამოვიტენებოდით ეგრე მარტივად.. და + სად ნახე შენ დესტის გამწვავებული თამაში კარვახალში ხოარ გეშლება?

    თავიდან მეშინოდა მეც რამე არ მიექარა მინგესას პსჟზე მაგრამ ახლა ვფიქრობ ნეტა მინგესა ყოფილიყო.
    კლასიკური 4-3-3 რომ ეთამაშა კუმანსა მაშინ ულაპარაკოდ დესტი უნდა ყოფილიყო და არა მინგესა, მაგრამ რაც გააკეთა აქ მინგესა უფრო გამოსადეგარი იქნებოდა.

    ციტატა: Bobi
    არაუხოს დაბრუნება ძალიან კარგი ამბავია და ფერნანდესს რაც შეეხება რას მიყავთ-მოყავთ ამ თამაშებზე ვერ გავიგე 😆

    არ გაეშვათ ალენია იჯარით და არ ჰქონდეს ახლა ტრამვა პიანიჩს არავინ ატარებდა მას

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა

    ვისაც არ დაეზარა ყველამ

    ციტატა: M10 S9 D11
    კრა მინგესა ხალხო რა მინგესა არაა ფლანგის მცველი ვერ ერთვება შეტევებში ვერა

    პროფესორა ხარ რა იმენა :დ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #14 26 თებერვალი 2021 18:46
    2
    M10 S9 D11,
    მარჯვენა მცველზე გვაქვს საუბარი ხო? მცველზეე.. პირველრიგში დაცვაში უნდა იყოს კარგი რატო გადაეკიდე ამ შეტევას? დესტი რასაკეთებს ამისთანას შეტევაში? რააზრიაქვს შეტევაში აქტიურობას დაცვაში თუ ათრიეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 26 თებერვალი 2021 18:18
    0
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    შენ დესტის ამოკეტილი შემტევები მანახე მიდი

    M10 S9 D11,
    რობერტო რო შეცდეს პოზიციურად ხო ამოუტრიალებთ ყველაფერს?? 😂 ვერ დებს ეგბიჭი ჯერჯერობით იმდონეს რო გარანტირებული ქონდეს ძირითადი

    მაგას არ ვიძახი რო ციდან ვარსკვლავებს წყვეტს დესტთქო მარა მინგესას და ამას შორის არჩევანი მინგესაზე გაქვთ ტეხავს საერთოდ 0-ია შეტევებში აი საერთოდ ფლანგის მცველი ვერავის ვერ ამოკეტავს თუ არ დააზღვიეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #12 26 თებერვალი 2021 18:15
    2
    M10 S9 D11,
    შენ დესტის ამოკეტილი შემტევები მანახე მიდი

    M10 S9 D11,
    რობერტო რო შეცდეს პოზიციურად ხო ამოუტრიალებთ ყველაფერს?? 😂 ვერ დებს ეგბიჭი ჯერჯერობით იმდონეს რო გარანტირებული ქონდეს ძირითადი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 26 თებერვალი 2021 18:11
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა

    კილიან მბაპე👌 მაგ თამაში მინგეზა რომ თავიდან დაეყენებინდა არამოვიტენებოდით ეგრე მარტივად.. და + სად ნახე შენ დესტის გამწვავებული თამაში კარვახალში ხოარ გეშლება?

    მბაპემ მაგ თამაშში თუ ვინმე ათრია ეს იყო პიკე და ლენგლე დესტი პოზიციურად ცდებოდა ისიც იმიტომ რო თავის პოზიციაზე არ იდგა რაც კუმანის ბრალია თავიდან ბოლომდე დემბელე ყავდა დაწეული ფლანგის მცველად და დესტი მესამე ცენტრალური მცველი იყო მოედანზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 26 თებერვალი 2021 17:57
    1
    არაუხოს დაბრუნება ძალიან კარგი ამბავია და ფერნანდესს რაც შეეხება რას მიყავთ-მოყავთ ამ თამაშებზე ვერ გავიგე 😆
    გულშემატკივარი [?]
    #9 26 თებერვალი 2021 17:00
    3
    არ შეიძლება, ერთხელ ასეთი შემადგენლობით რომ დაიწყოს 1 ტაიმი? პუჩის ვგულისხმობ
    შტეგენი
    მინგესა-არაუხო-პიკე-ალბა
    პუჩი-დე იონგი-პედრი
    ტრინკაო-მესი-დემბო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 26 თებერვალი 2021 16:55
    0
    ციტატა: Lasho
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება

    ვინ ათრია დესტი ერთი მანახე რა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 26 თებერვალი 2021 16:50
    4
    ხო არაა მინგესა ფლანგის მცველი მარა დაცვაში მშვენიერია ეგ ბიჭი.. დესტს მაგრად ათრევენ და მაინც და მაინც ვერც ეგ დაფრინავს შეტევაში

    პუჩი რო დააყენოს კარგი იქნება.. სწრაფი ნახევარმცველი გვჭირდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 26 თებერვალი 2021 16:21
    3
    იმედია არ წააგებენ მაინც, 3 ქულას ვიღა ჩივის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 26 თებერვალი 2021 16:19
    0
    კრა მინგესა ხალხო რა მინგესა არაა ფლანგის მცველი ვერ ერთვება შეტევებში ვერა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 26 თებერვალი 2021 16:16
    0
    Grizmani mesi trincao
    Pedri busquets dejong
    Alba piqe Araujo mingesa
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 26 თებერვალი 2021 16:10
    2
    შტეგენი
    დესტი პიკე არაუხო ალბა
    დე იონგი ბუსკეცი პედრი
    ტრინკაო მესი დემბელე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 26 თებერვალი 2021 16:05
    4
    ეს მატეუსი ბარსა ბ-ში მაინც გადასვან. გამოადგება გუნდს.
    Culé [?]
    #1 26 თებერვალი 2021 16:01
    3
    ამ მესამე მეკარეს რაღას დაათრევს, დებილია ეს ჩემისა არ წაიღო ტვინი, ხან პენია ხან ტენასი. ვინმე მინდვრის მოთამაშე დაიმატე ვისაც შეილება 5 წუთი მაინც მიცე