ინიესტა: 2009 წელი "ბარსასთვის" და მსოფლიო ფეხბურთისთვის გასაოცარი და ისტორიული წელია

ინიესტა: 2009 წელი "ბარსასთვის" და მსოფლიო ფეხბურთისთვის გასაოცარი და ისტორიული წელია

"ბარსელონას" ექს-მოთამაშემ, ლეგენდარულმა ანდრეს ინიესტამ, რომელიც ამჟამად იაპონიაში, "ვისელ კობეს" ღირსებას იცავს, "ბლაუგრანაში" გატარებულ დაუვიწყარ პერიოდს იხსენებს. 

2009 წელი "ბარსელონასთვის" და მსოფლიო ფეხბურთისთვის გასაოცარი და ისტორიული წელი იყო. ექვსი ტიტულის მოგება და პირველები, ვინც ეს მოახერხა, ეს ამ მიღწევის მნიშვნელობას და სირთულეს გვაჩვენებს. ეს წელი "ბარსელონას" იტორიაში შევა.

- ინიესტას სიტყვებს ჟურნალისტი მიკელ ბლაზქესი ციტირებს.

შეგახსენებთ, რომ ინიესტა "ბარსელონას" ღირსებას 2002-2018 წლებში იცავდა, მან "ბლაუგრანას" მაისური 674-ჯერ მოირგო (54 გოლი). 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 თებერვალი 2021 00:16
    0
    ვალვერდეხს, ცხვირბანჯგვლას დედაც, სად გადაგვიკეტა გზა მეორედ აგვეღო 6 თასი.
    წევრი [?]
    #9 26 თებერვალი 2021 14:51
    0
    nika 54,
    Shecvales
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 26 თებერვალი 2021 14:34
    1
    ციტატა: Amirani
    Sapexburto saiti ro iyo goal ge is rato shecvales sxva saiti xoat icit vimem

    შეცვალეს თუ გააუქმეს?
    წევრი [?]
    #7 26 თებერვალი 2021 09:39
    1
    ციტატა: Amirani
    Sapexburto saiti ro iyo goal ge is rato shecvales sxva saiti xoat icit vimem

    აუ მაგრად არ მომეწონა ახალი დიზაინი....
    წევრი [?]
    #6 26 თებერვალი 2021 04:56
    1
    Sapexburto saiti ro iyo goal ge is rato shecvales sxva saiti xoat icit vimem
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 26 თებერვალი 2021 02:46
    0
    2011 წელს როგორ გაატანეთ რეალს კოპა მეორე ტრიპლეტს დადებდით და მეორედ მოიგებდით ექვსივე თასს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 26 თებერვალი 2021 02:38
    1
    ოჰოჰოჰო რა ხალხი
    [?]
    #3 26 თებერვალი 2021 02:26
    3
    მაგ წელს ინის გასროლა რო არა ჩელსისთან ისეთივე უღიმღამო და არაფრის მომცემი წელი იქნებოდა როგორც სხვა მრავალი. წარმოიდგინეთ იმ ერთმა გასროლამ როოგორ შეცვალა ბარსას ეპოქა, თავდაჯერება მწვრთნელის, ფეხბურთელების. 6 ტიტული კი არა 2 თუ გამოვიდოდა ეგ გოლი რო არა. სადღა გვყავს ეგეთი მოთამაშეები მასეთ დროს რო გაისროლონ, მესის ზურგზეა აკიდებული ყველა. ინის შეეძლო, ნეიმარს, სუარესს, ყველა წავიდა. ზოგი ნებით ზოგი ძალით. მადლობ ბართომეუ, ჩვენი გუნდით სიამოვნების დამატებითი 3-4 წელი რო მოგვიკალი ნაადრევად
    გულშემატკივარი [?]
    #2 26 თებერვალი 2021 00:48
    2
    დონ ანდრესი მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ნახევარმცველი და შესაბამისად ფეხბურთელი ჩემი კუმირი ილუზიონისტი ბურთით🎩🎩🎩🎩
    Culé [?]