კუმანი პიანიჩით უკმაყოფილოა

კუმანი პიანიჩით უკმაყოფილოა

Sport-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი მირალემ პიანიჩის ბოლოდროინდელი ფორმით უკმაყოფილოა.

2020/21 წლების სეზონის დაწყების შემდეგ საკმაო დრო გავიდა, რომ ბოსნიელს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში, სასტარტო თერთმეტეულში ადგილი მოეპოვებინა, თუმცა ეს ვერ მოხერხდა.

"ელჩესთან" მოგებული მატჩის შემდეგ ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა მირალემზე შემდეგი რამ თქვა:

პიანიჩს ბურთთან ურთიერთობისა და მოედანზე სწორად გადაადგილების გაუმჯობესება სჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 26 თებერვალი 2021 15:20
    0
    აი ამის კონტრაქტში და არტურის გაშვების ტონკოსტებში დღემდე ვერ გავრკვეულვარ.
    Culé [?]
    #13 26 თებერვალი 2021 01:10
    1
    M10 S9 D11,
    ბრაითვაიტი გვყავს სუარესის შემცვლელად და მაგის ფონზე ეგ აღარ მიკვირს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #12 26 თებერვალი 2021 00:31
    1
    ორივე ერთნაირ პოზაში ხართ გადაღებულები უკმაყოფილო სახეებით და გაშლილი ხელებით შენ პიანიჩით ხარ უკმაყოფილო და პიანიჩი კიდევ შენით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 25 თებერვალი 2021 22:02
    2
    ნეტა რატო გავცვალეთ არტური ამაში?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #10 25 თებერვალი 2021 21:44
    0
    ციტატა: ROUCH
    კაი ნუ შესდექით გოგოს იტალიიდან ხო მოეწუწა რამოხდა თუ შეეშალა

    პირადად მასზე არავის გამოუთქვამს საყვედური უბრალოდ ითქვა რომ პიანიჩი იტალიელი არ არის.



    შენი თავით არ ხარ უკმაყოფილო რონალდ?კარგი იქნება მაგ თემაზეც თუ დაფიქრდები მაგრამ არამგონია რამე შეიცვალოს და შედეგი გამოიღოს.
    Culé [?]
    #9 25 თებერვალი 2021 20:21
    3
    ბართომეუს მავნებლობიდან ერთ ერთი არტური გაცვალა ბებერ უპერსპექტივო პიანიჩში rage rage rage აქ მახსოვს წერდენენ პიანიჩს სათამაშო კლასი მაინც აქვს არტურს როგორ ადარებთ რომელიც 90 წუთსაც ვერ დარბისო ! უჰ ეს ხო რას ამბობთ 3 კაცის გასაკეთებელს აკეთებს ეხლა ! ზე კლასია ზე კლასი laughing laughing
    Culé [?]
    #8 25 თებერვალი 2021 20:03
    0
    კაი ნუ შესდექით გოგოს იტალიიდან ხო მოეწუწა რამოხდა თუ შეეშალა
    ფანი [?]
    #7 25 თებერვალი 2021 20:01
    0
    მირალემ პიანიჩი იტალიელი რომ არ არის.
    ფანი [?]
    #6 25 თებერვალი 2021 19:52
    3
    ეგეთი ცუდიც არაა რომ ვერ გამოიყენო. თვითონ აყენებს რაღაც ღლეობა ტაქტიკას სადაც პიანიჩი კიარა მესიც კი გამოთიშულია თამაშს ძლიერ გუნდებთან. უაზროდ ყავს ამოჩემებული პიანიჩი და პუჩი და არ ვიცი რატომ. რაც შეეხება არტურს რაც იუვეში გადავიდა 70% ტრავმა აქვს და საიდან დაასკვენით რომ წარმატებული გამოდგა იუვესთვის.
    Culé [?]
    #5 25 თებერვალი 2021 19:47
    2
    ჩვენ კიდე მაგისით ვართ უკმაყოფილო
    Culé [?]
    #4 25 თებერვალი 2021 19:44
    2
    იტალიელი მაინც იყოს
    Culé [?]
    #3 25 თებერვალი 2021 19:43
    4
    მაგრად მოატყუეს ბართომეუ თქო ვიტყოდი თუმცა არ მჯერა რომ მაგ კაცს ბარსას კეთილდღეობა სურდა და ამდენი არასწორი ნაბიჯი შეცდომა იყო. თუ გინდათ დამცინეთ თუმცა დარწმუნებული ვარ ეგ კაცი შეგნებულად მოქმედებდა ბარსას საწინააღმდეგოდ
    Culé [?]
    #2 25 თებერვალი 2021 19:20
    3
    კუმანი კიარა ყველა უკმეყოფილოა. ყველამ რაღაც გააკეთა მაგის გარდა, იმენა ინვალიდი შემოგვტენეს იტალიელმა ზებრებმა🤬
    Culé [?]
    #1 25 თებერვალი 2021 19:11
    4
    რა მიზეზით გავცვალეთ ეს და არტური გამაგებიებთ ვინმე??
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️