რონალდ კუმანი "ელჩესთან" მატჩის შემდეგ

რონალდ კუმანი "ელჩესთან" მატჩის შემდეგ

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი რონალდ კუმანი "ელჩესთან" მოგებული თამაშის (3-0) შემდეგ კომენტარს აკეთებს.

ძალიან კონცენტრირებულები ვიყავით. როტაციებს მივმართეთ, რადგან ყოველ 3 დღეში ვთამაშობთ და ენერგიის სიმცირე გვაქვს.

მეორე ტაიმში გუნდი გაუმჯობესდა. როდესაც ბურთი მესისკენ მიგვაქვს, ბევრად უფრო სახიფათო მომენტს ვქმნით.

პედრის მსგავსი ფეხბურთელების ყოლა ყოველთვის მნიშვნელოვანია, რადგან მას სხვადასხვა პოზიციაზე თამაში შეუძლია. ამის გაკეთება მხოლოდ ჭკვიან მოთამაშეებს შეუძლიათ.

დემბელეს მოედანზე გამოსვლამ შეტევაში სიახლეები მოგვიტანა. მისი წყალობით უფრო სიღმიდან ვითამაშეთ.

პიანიჩი? მირალემმა ბურთით სისწრაფესა და პოზიციის მოძებნაზე უნდა იმუშაოს. როდესაც ფეხბურთელს ცვლი, იქმნება შთაბეჭდილება, რომ მან ცუდად ითამაშა, მაგრამ ეს ასე არაა.

როდესაც ვეტერან ფეხბურთელებზე ვსაუბრობ, მესის არ ვგულისხმობ, რადგან ის კვლავ ძალიან ეფექტურია. მან კიდევ ერთხელ აჩვენა, რომ ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანი მოთამაშეა.

გუნდის დამოკიდებულება მომეწონა. პირველ ტაიმში რომ ვერ გავიტანეთ, არ ნიშნავს იმას, რომ ცუდი პოზიცია გვქონდა. ზოგჯერ საქმე უბრალოდ კარგად არ მიდის. ადამიანები ვართ და არ მანქანები.

გრიზმანს დასვენება სჭირდებოდა, რადგან მან ბევრჯერ ითამაშა. უმარავ მატჩს ვატარებთ და ზოგჯერ დაღლილობა თავს იჩენს. სწორედ ამიტომ შემადგენლობაში დღეს ცვლილებები შევიტანეთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 25 თებერვალი 2021 18:26
    0
    ადრე დავწერე პედრი როგორ შეეწყო მეთქი ლეოს, ქუსლით რა პასებს უჩალიჩებს თქო და გუშინ ბრეითვეიტმა არ გაუკეთა ზზუსტად ისეთი პასი, თან საგოლე. ასე მგონია ნელ-ნელა მაგრამ სწავლობს ეს მონდომებული ადამიანი რაღაცას, მაგრამ აი დემბელეს რა ეშველება არ ვიცი. ის კი პირველი ტაიმი ნერვების უაზრო წყვეტა გამოვიდა.
    წევრი [?]
    #28 25 თებერვალი 2021 15:28
    0
    ციტატა: Nini
    Peregrine Falcon,
    ზედმეტი მომივიდა ვაღიარებ და ბოდიშს ვიხდი.ასე არ უნდა მელაპარაკა.რაც შეეხება კომენტარს აქ იმას ვგულისხმობ რომ კომენტატორის ნათქვამზე ვიხალისე სულ ესაა.თორემ ბარსელონას მოგება რომ მინდა მარტო პჟსთან კი არა ნებისმიერ გუნდთან და ძველი ბარსელონას დაბრუნება მანდ ორი აზრი არ არსებობს სა ბოლოს არც არავისზე მაღლა არ ვაყენებ თავს.

    არადა შენიშვნა და რამე არც მომიციაა ასე გაიგე შენ.. და არც საწყენაათ დამიციტირებიაა .უბრალოთ შენ მიღე მასეე საბოდიშო არაფერიაა აქ ვიცი რო ბარსას წარმატება გინდა რაც ლოგიკურიაა ბევრს უნდაა დაა იმედია ეგ დღეც დადგებაა.
    ფანი [?]
    #27 25 თებერვალი 2021 03:58
    0
    Peregrine Falcon,
    ზედმეტი მომივიდა ვაღიარებ და ბოდიშს ვიხდი.ასე არ უნდა მელაპარაკა.რაც შეეხება კომენტარს აქ იმას ვგულისხმობ რომ კომენტატორის ნათქვამზე ვიხალისე სულ ესაა.თორემ ბარსელონას მოგება რომ მინდა მარტო პჟსთან კი არა ნებისმიერ გუნდთან და ძველი ბარსელონას დაბრუნება მანდ ორი აზრი არ არსებობს და ბოლოს არც არავისზე მაღლა არ ვაყენებ თავს.
    წევრი [?]
    #26 25 თებერვალი 2021 03:48
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Peregrine Falcon
    გაუბაბანა ატლანტას რეალმა სიტი კიდე იქით უბაბანებს... აი ატლანტა რაც არ გინდა გეზიზღებოდეს რეალი ატლანტა რატო უნდა ინატრო .. სად ბარსა რეალი ბვარია იუვე სიტი პსჟ.. და ატლანტაა😃😃😃 ისე ავღნიშნე ადრეც რო რეალი არის ჟილკიანი გუნდი და მიმწოლი .. მარა ძეიძლება ისეთ გუნთან გაასხას ვერც წარმოიდგენ მარა ძლიერ გუნდებთან თუ აგებს ისე არ აგებს რო შანსი არ დაიტოვოს.. როგორც ბარსამვარ დაიტოვაა შანსი.. დედების დღე ყოველთვის არ მეორდებაა.. დაცვაა ასე თუ ისე კაი ყაავს რეალს ..

    ციტატა: Nini
    საღოლ კომენტატორს: "ზინედინ ზიდანის გუნდმა თამამად შეიძლება ამის თქმა უმძიმეს ბრძოლაში დაამარცხა მადრიდის რეალი" laughing

    და კაცის გაგდებაა იმას კიარ ნიშნავს მიხვალ და გოლს გაიტაან.. მერე რთულდება უფრო მთელი კამანდა კარებში ხგება და ავტობუსის გარღვევა არა ადვილიი.. და მეორე . რამოსი აზარი ბენზემა რეალს ძირითადი სასტავი არ თამაშობდაა

    ხო არ გვატყუებ?მართლა არ იყვნენ? laughing ძალიან კარგად ვიცით ვინ თამაშობდა და ვინ არა ეს ერთი,მერე მეორე ჭკუის დარიგება არ გვჭირდება და მესამე ბოდიშიც ხომ არ მოვიხადო რომ კომენტარზე გამეცინა?ამით ის ავღნიშნე რომ კომენტარი იყო სასაცილო და ამას ამხელა ლექცია არ ჭირდებოდა რა მოყვება ფეხბურთელის მოედნიდან გაძევებას ეგ 12 წლის ასაკიდან ვიცი მას მერე რაც ფეხბურთის გულშემატკივრობა დავიწყე.ჩემს გარდა იცის აქ ნებისმიერმა დარეგისტრირებულმაც რო რამე ცნობისთვის. მაგრამ მაინც მადლობა რომ განგვანათლე. satisfiedღამემშვიდობის. satisfied

    ლექციაა არ დამიწყიაა დაა რაც დაწერე მაზე გავამახვილე ყურადღებაა და მანც ცინიკური საუბარი არ იყო საჭირო შევატყვე რო გნათლებული ჩანხართ და ჩემი განათლება შენთან რაა მოსატანიაა.. მარაა შორიდან მოვლა რატო იცით დაწერეთ პირდაპირ რო წაგოს რეალმაა გავარდეს ლიგიდან ბარსამ პესეჟე გაანადგუროს და ფინალში ბავარიაა შური ვიძიოთ და 9:1 მოვუგოთ მოვიგოთ თასი და კუმანს გაუხანგრძლივონ კონტრაქტი.. .. ჩემ კომენტარიდან თუ დასკვნაა გამოიტანე და ძაან კარგათ იცი და 12 წლიდან უყურებ ფეხბურთს რატოღა მიციტირებ მაშინ. ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 25 თებერვალი 2021 02:57
    2
    ესეთი თუ მომხდარა ადრე არ ვიცი. ლიგის 8 თამაშიდან 7-ში ორიანი დაჯდა, პორტომ მოუგო მარტო იუვეს.
    ფანი [?]
    #24 25 თებერვალი 2021 02:40
    0
    ციტატა: Peregrine Falcon
    გაუბაბანა ატლანტას რეალმა სიტი კიდე იქით უბაბანებს... აი ატლანტა რაც არ გინდა გეზიზღებოდეს რეალი ატლანტა რატო უნდა ინატრო .. სად ბარსა რეალი ბვარია იუვე სიტი პსჟ.. და ატლანტაა😃😃😃 ისე ავღნიშნე ადრეც რო რეალი არის ჟილკიანი გუნდი და მიმწოლი .. მარა ძეიძლება ისეთ გუნთან გაასხას ვერც წარმოიდგენ მარა ძლიერ გუნდებთან თუ აგებს ისე არ აგებს რო შანსი არ დაიტოვოს.. როგორც ბარსამვარ დაიტოვაა შანსი.. დედების დღე ყოველთვის არ მეორდებაა.. დაცვაა ასე თუ ისე კაი ყაავს რეალს ..

    ციტატა: Nini
    საღოლ კომენტატორს: "ზინედინ ზიდანის გუნდმა თამამად შეიძლება ამის თქმა უმძიმეს ბრძოლაში დაამარცხა მადრიდის რეალი" laughing

    და კაცის გაგდებაა იმას კიარ ნიშნავს მიხვალ და გოლს გაიტაან.. მერე რთულდება უფრო მთელი კამანდა კარებში ხგება და ავტობუსის გარღვევა არა ადვილიი.. და მეორე . რამოსი აზარი ბენზემა რეალს ძირითადი სასტავი არ თამაშობდაა

    ხო არ გვატყუებ?მართლა არ იყვნენ? laughing ძალიან კარგად ვიცით ვინ თამაშობდა და ვინ არა ეს ერთი,მერე მეორე ჭკუის დარიგება არ გვჭირდება და მესამე ბოდიშიც ხომ არ მოვიხადო რომ კომენტარზე გამეცინა?ამით ის ავღნიშნე რომ კომენტარი იყო სასაცილო და ამას ამხელა ლექცია არ ჭირდებოდა რა მოყვება ფეხბურთელის მოედნიდან გაძევებას ეგ 12 წლის ასაკიდან ვიცი მას მერე რაც ფეხბურთის გულშემატკივრობა დავიწყე.ჩემს გარდა იცის აქ ნებისმიერმა დარეგისტრირებულმაც რო რამე ცნობისთვის. მაგრამ მაინც მადლობა რომ განგვანათლე. satisfiedღამემშვიდობის. satisfied
    წევრი [?]
    #23 25 თებერვალი 2021 02:32
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: CHEPE
    აი რაზე მეშლება ნერვები ჩვენ ისეთ მსაჯებს გვინიშნავენ 3 ჯერ გასაგდებს მარტო 1 ყვითელს რომ აძლევს და აქ ამ ნაგავ სირთამადრიდს ეგრევე ფორა მისცა მეტოქე გაუძევა არც დაფიქრებულა ეს შვაინი მსაჯი... იქ რომ პსჟ გაეგდო მეორე ტაიმი სხვანაირი იქნებოდა 10 კაციანი პსჟ...
    მოკლედ რა მინდა გაეთრეს 1/4 ფინალში და იქ ბავარიას გადაეყაროს ყველაზე დიდი შანსი ექნება რაც ოდესმე გაუკეთა ამ ნაგავმა კლუბმა ძმრად ამოადენინოს ნასკებიდან

    პერესმა ბავარია არ მინდაო, ჯერ დორტმუნდიო, მერე 1/2 ფინალში თუ შემორჩა ვინმე მიმცემი მერე ისო. 2016 ში ეგრე არ მოიგო? გაიე რო გასაგდები იყო ბარსასთან 100% იანია, პროსტა ლიგაა და თამაში არ გააფუჭა იდეაში. აქ კიდე ტიპმა არც შეაფასა მომენტი, არაფერი, ეგრევე წითელი. მილიონი ეგეთი მომენტი ხდება და ყვითლს იღებენ. კაზემიროს და რამოსს რამდენიც ეგეთი გაუკეთებიათ და არ გაუგდიათ იმდენი მაგათ სისხლში და ოჯახში. მარა პირველად ხდება ეგ თუ ბოლოჯერ? ჯერ სად ვართ.


    მილიტაოსაც და რამოსსაც მისცეს ადრე წითელი მსგავსი რამისთვის :))
    [?]
    #22 25 თებერვალი 2021 02:18
    3
    ციტატა: CHEPE
    აი რაზე მეშლება ნერვები ჩვენ ისეთ მსაჯებს გვინიშნავენ 3 ჯერ გასაგდებს მარტო 1 ყვითელს რომ აძლევს და აქ ამ ნაგავ სირთამადრიდს ეგრევე ფორა მისცა მეტოქე გაუძევა არც დაფიქრებულა ეს შვაინი მსაჯი... იქ რომ პსჟ გაეგდო მეორე ტაიმი სხვანაირი იქნებოდა 10 კაციანი პსჟ...
    მოკლედ რა მინდა გაეთრეს 1/4 ფინალში და იქ ბავარიას გადაეყაროს ყველაზე დიდი შანსი ექნება რაც ოდესმე გაუკეთა ამ ნაგავმა კლუბმა ძმრად ამოადენინოს ნასკებიდან

    პერესმა ბავარია არ მინდაო, ჯერ დორტმუნდიო, მერე 1/2 ფინალში თუ შემორჩა ვინმე მიმცემი მერე ისო. 2016 ში ეგრე არ მოიგო? გაიე რო გასაგდები იყო ბარსასთან 100% იანია, პროსტა ლიგაა და თამაში არ გააფუჭა იდეაში. აქ კიდე ტიპმა არც შეაფასა მომენტი, არაფერი, ეგრევე წითელი. მილიონი ეგეთი მომენტი ხდება და ყვითლს იღებენ. კაზემიროს და რამოსს რამდენიც ეგეთი გაუკეთებიათ და არ გაუგდიათ იმდენი მაგათ სისხლში და ოჯახში. მარა პირველად ხდება ეგ თუ ბოლოჯერ? ჯერ სად ვართ.
    წევრი [?]
    #21 25 თებერვალი 2021 02:05
    2
    გაუბაბანა ატლანტას რეალმა სიტი კიდე იქით უბაბანებს... აი ატლანტა რაც არ გინდა გეზიზღებოდეს რეალი ატლანტა რატო უნდა ინატრო .. სად ბარსა რეალი ბვარია იუვე სიტი პსჟ.. და ატლანტაა😃😃😃 ისე ავღნიშნე ადრეც რო რეალი არის ჟილკიანი გუნდი და მიმწოლი .. მარა ძეიძლება ისეთ გუნთან გაასხას ვერც წარმოიდგენ მარა ძლიერ გუნდებთან თუ აგებს ისე არ აგებს რო შანსი არ დაიტოვოს.. როგორც ბარსამვარ დაიტოვაა შანსი.. დედების დღე ყოველთვის არ მეორდებაა.. დაცვაა ასე თუ ისე კაი ყაავს რეალს ..

    ციტატა: Nini
    საღოლ კომენტატორს: "ზინედინ ზიდანის გუნდმა თამამად შეიძლება ამის თქმა უმძიმეს ბრძოლაში დაამარცხა მადრიდის რეალი" laughing

    და კაცის გაგდებაა იმას კიარ ნიშნავს მიხვალ და გოლს გაიტაან.. მერე რთულდება უფრო მთელი კამანდა კარებში ხგება და ავტობუსის გარღვევა არა ადვილიი.. და მეორე . რამოსი აზარი ბენზემა რეალს ძირითადი სასტავი არ თამაშობდაა
    Culé [?]
    #20 25 თებერვალი 2021 01:56
    2
    ისე გრიზმანი რა მაგრად გადარჩა რომ სამით ნულზე შემოვიდა, თუ ორით, მაგრამ არ აქვს ამას მნისვნელობა, კიდევ კარგი იგებდა გუნდი თორემ ხვალვე გააგდებდნენ გუნდიდან, რა მომენტებიც გააფუჭა იმის გამო 😁
    ფანი [?]
    #19 25 თებერვალი 2021 01:56
    3
    საღოლ კომენტატორს: "ზინედინ ზიდანის გუნდმა თამამად შეიძლება ამის თქმა უმძიმეს ბრძოლაში დაამარცხა მადრიდის რეალი" laughing
    ფანი [?]
    #18 25 თებერვალი 2021 01:52
    5
    რაღაც ისეთი ნედავოლნი კუში ქონდა და დაწოლა იყო ატალანტაზე, ვიცოდი რო ცუდი სუნი ქონდა ამ ყველაფერს, მარა ეს პიტალო მსაჯი თუ თამაშის ყურრების მუღამსაც მომიკლავდა 20 წუთში აღარ მეგონა
    ფანი [?]
    #17 25 თებერვალი 2021 01:50
    2
    აუ არადა როგორი იმედი მქონდა ბოლომდე გაუძლებს ატალანტა თქო რა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 25 თებერვალი 2021 01:48
    5
    ვერა, ვერ გაძლო ატალანტამ.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 25 თებერვალი 2021 01:44
    5
    ატალანტა აქეს, აქეს და რეალ მადრიდ კასტილიას კარში ვერ დაურტყა, მერე რა რომ 10 კაცით იყო
    ფანი [?]
    #14 25 თებერვალი 2021 01:26
    2
    ამოწვით ეს კაცი გუნდიდან , ან მარტო პრიმერას თამაშებზე იაროს
    გულშემატკივარი [?]
    #13 25 თებერვალი 2021 01:25
    6
    ბრაითუეიტს რას ერჩით არ მესმის. ადამიანი უცებ მოათრიეს ბარსაში იმიტომ, რომ დაჭირდათ და ბრაითუეიტის ბრალი არაა ბარსას დონის თუ ვერაა. ადამიანმა ორი საგოლე პასი გააკეთა და როცა თამაშობს გამოდის და გულს დებს მოედანზე, მოედნის გარეთ კიდევ სულ პოზიტიურია და ჩანს რომ უყვარს ბარსელონა. თქვენგან ეგეთ დამოკიდებულებას ნამდვილად არ იმსახურებს... თუნდაც კომენტატორები ავიღოთ - ძაან მაგარი პასი გააკეთა პირველ გოლზე ბრაითამ და არც შეაქეს დიდად, სხვას რომ გაეკეთებინა ან მესის ან პედრის ან ვინმეს სასწაული პასი იყოო იტყოდნენ და გაგიჟდებოდნენ არადა ეგეთი პასი შეიძლება გრიზმანსაც ვერ გაეკეთებინა და რავი რასაც ვუყურებ არაფრით ჩამოუვარდება ბრაითა გრიზმანს ამ სეზონში. მოედანზე გატარებული დროის მიხედვით და ამ დროში შედეგებით გრიზმანს რომ შეადარო აჯობებს კიდეც ალბათ. ჩემი პატივისცემა ბრაითას და ბევრად მეტ პატივისცემას იმსახურებს ეგ ადამიანი, მითუმეტეს იცის, რომ დიდი დრო არ უწერია ბარსაში მაგრამ მაინც ყველაფერს დებს ყველა თამაშში. <3
    გულშემატკივარი [?]
    #12 25 თებერვალი 2021 01:16
    2
    შემოდის ილიჩიჩი და იმედია უჩალიჩებს ატალანტას გოლს
    ფანი [?]
    #11 25 თებერვალი 2021 01:15
    1
    "გონივრული" ცვლილებები მომეწონა ძალიან პიკეს ტრინკაუს და ალბას გაყვანას ვგულისხმობ.უაზრო კაცი ეს.ათი კაცით ფროილერის გაძევების მერე ატალანტა ჯერჯერობით კარგად უძლებს რეალ მადრიდს ყოჩაღ.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 25 თებერვალი 2021 01:10
    4
    პედრი ნუ მოკალი ძიაკაცო