ბარსელონა-ელჩე - შემადგენლობა ცნობილია

ბარსელონა-ელჩე - შემადგენლობა ცნობილია

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა "ელჩესთან" თამაშის შემადგენლობა დაასახელა.

"ბარსას" თერთმეტეული ასე გამოიყურება:

ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, უმტიტი, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, პედრი, ტრინკაუ, მესი, ბრეითუეიტი.

"კადისთან" დაშვებული უხეში შეცდომის შემდეგ, კუმანმა კლემან ლანგლეს სამუელ უმტიტი ამჯობინა. იგი დაცვის ცენტრში ჟერარ პიკეს შეუწყვილდება, ფლანგებზე კი ოსკარ მინგესასა და ჟორდი ალბას ვიხილავთ.

ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა დასვენების საშუალება მისცა სერჟიო ბუსკეტსს. მას მირალემ პიანიჩი შეცვლის.

შეტევაში ანტუან გრიზმანისა და უსმან დემბელეს ნაცვლად ფრანსიშკუ ტრინკაუსა და მარტინ ბრეითუეიტს ვიხილავთ.

თამაში 22:00 საათზე დაიწყება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 25 თებერვალი 2021 18:59
    0
    მოკლედ როგორც ვატყობ, ლანგლეს თავზე შავი ღრუბლები გამოჩნდა ხომ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 24 თებერვალი 2021 22:45
    0
    ბრეითა თუ არის რაღა გვიჭირს, უეჭველი მიდუბლავს.
    წევრი [?]
    #9 24 თებერვალი 2021 21:56
    0
    ამასე უტვინო კაცი უბრალოდ არ არსებობს.დე იონგს რა უნდა ან პედრის როცა 1 გადამწვარია ვერ დადის და მეორე ყვითლის ზღვარზეა.დაცვას რო როტაცია არუნდა შეახო მეტ ნაკლებათ ეგ ამხელა კაცმა რო არ იცოს ესეიგი უტვინოა.ამ კაცს სუარესის გაგდებას როგორ უპრავებდნენ დღემდე ამოუხსნელი ფენომენია ჩემთვის.დიდი იმედი მაქ ახლავე ამოცხებს პანჩურს ლაპორტა კუმანს თორე ჯერ ისედაც ფსიქოლოგიურად მონგრეულ გუნდს უარეს დღეში ჩააგდებს.ვერცერთი პრინციპული მატჩი ნიჩია ვერ ითამაშა წაგებებს რო შევეშვათ.თანაც ჰანდიკაპით წააგო უმეტესი.არანაირი სეზონ9ს ბოლო ხავია მოსაყვანი ხვალვე და ამ სეზონის ბოლ9მდე მოერგება კლუბს მაესტრო.
    მოსვა კუმანმა თავის ადგილზეო როგორ წერდნენ სეზონის დასაწყისში.სუას დონის ფორვარდს რო ეტყვი არ მჭირდებიო რაზეა იქ საუბარი საერთოდ.
    Culé [?]
    #8 24 თებერვალი 2021 21:24
    0
    ღმერთო რა შტერია ეს კაცი🤬
    Culé [?]
    #7 24 თებერვალი 2021 21:21
    0
    დე იონგს სევილიასთან თასზე სათამაშოდ ინახავს ალბათ smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 თებერვალი 2021 21:14
    3
    რა ვაგინო აღარ ვიცი უკვე დე იონგს ერთი ყვითელი და სევვილიასთან ნახვამდის პედრი კიდე მოკვდა ბლინ მოკვდააა დაასვენე შე შობელძაღლოოო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 24 თებერვალი 2021 21:09
    2
    ციტატა: Kaka
    დეიონგმა ყვითელი არმიიღოს თორე მერე ნახეთ თქვენ...ნუ ლენგლე რო არაა კაია მარა მე მინგესას დავაყენებდი ცენტრში და მარჯვნივ დესტს.წინ რავი დელაფუენტე გაასწორებდა

    კი ლოგიკურად ეგრე უნდა დაეყენებინა მაგრამ ხისთავა და ლოგიკა ?! rage rage
    წევრი [?]
    #4 24 თებერვალი 2021 21:04
    4
    დეიონგმა ყვითელი არმიიღოს თორე მერე ნახეთ თქვენ...ნუ ლენგლე რო არაა კაია მარა მე მინგესას დავაყენებდი ცენტრში და მარჯვნივ დესტს.წინ რავი დელაფუენტე გაასწორებდა
    წევრი [?]
    #3 24 თებერვალი 2021 21:04
    2
    ხომ შეიძლებოდა მარცხენა გარემარბად დელაფუენტე დაეყენებინა
    Culé [?]
    #2 24 თებერვალი 2021 21:02
    0
    დე იონგი არ უნდა გაერისკა პედრი კი რომ დააყენა შეცვალოს უნდა დროზე
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 24 თებერვალი 2021 20:59
    0
    ნორმალური შემადგენლობაა.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...