ფრენკი დე იონგი დისკვლაფიკაციის ზღვარზე - წინ "სევილიასთან" თამაშია

ფრენკი დე იონგი დისკვლაფიკაციის ზღვარზე - წინ "სევილიასთან" თამაშია

"ბარსელონას" ერთ-ერთ ლიდერს ფრენკი დე იონგს ლა ლიგაში დისკვალიფიკაციის საშიშროება აქვს, რაც იმას ნიშნავს, რომ მას დღეს "ელჩეს" წინააღმდეგ ძალიან ფრთხილად თამაში მართებს.

Sport-ის ცნობით, ნიდერლანდელ ნახევარმცველს ესპანეთის ჩემპიონატის მიმდინარე გათამაშებაში უკვე 4 ყვითელი ბარათი დაუგროვდა. თუ 23 წლის მოთამაშე დღევანდელ შეხვედრაში გაფრთხილებას მიიღებს, ის პრიმერა დივიზიონში "სევილიასთან" მომდევნო მნიშვნელოვან მატჩს გამოტოვებს.

დე იონგის შემდეგ შედარებით ფრთხილად თამაში მოუწევს ლიონელ მესის. არგენტინელის აქტივში 3 ყვითელი ბარათია. მას 2 გაფრთხილებით ჟერარ პიკე, ანტუან გრიზმანი, ჟორდი ალბა და ოსკარ მინგესა მოსდევენ.

"ბარსა" "ელჩეს" დღეს თბილისის დროით 22:00 საათზე დაუპირისპირდება, "სევილიას" კი - შაბათს 19 საათსა და 15 წუთზე.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 24 თებერვალი 2021 18:59
    0
    რას მოვესწარით ელჩესთან თამაშის გვეშინია, გაფრთხილება არ მიიღონო
    Culé [?]
    #16 24 თებერვალი 2021 17:19
    1
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ციტატა: Berlinetta♥
    ტუხელმა რა მოკლე დროში მოხოდა ჩელსი ))) კარში არ დაარტყმევინა ათლეტებს ... ჰავერცი პულისიჩი კანტე სკამზე უზის თან ... წელს ყველაზე სუსტი გრანდი ვართ ყველა კომპონენტში და ნებისმიერ რგოლში , გარდა მეკარისა

    ველოდებით MALUMA-ს კომენტარს

    ასეთ დროს მალუმას ნუ ელოდები, თუ შტეგომ მიქარა ეგრევე გამოანათებს.
    Culé [?]
    #15 24 თებერვალი 2021 10:47
    1
    საერთოდ რომ დაისვენოს ის აჯობებს ჩემი აზრით, იქნებ როგორმე სევილიასთან თავი გაიგიჟონ და რამე
    ქნან, ერთადერთი ვარიანტი ეგ დატოვეს ტიტულის მოგების და იქაც ორ ბურთიანი უპირატესობა გვაქვს დასაქაჩი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 24 თებერვალი 2021 09:33
    1
    ციტატა: Dat-
    ის მეცამეტე გოჭი სადაა, ახლა ობლაკს რო გაუკეთა ბებერმა ჟირაფმა რატო არაფერს ამბობს. )))

    დღეს ჩაუსაფრდება შტეგენს დააცადე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #13 24 თებერვალი 2021 09:22
    0
    ის მეცამეტე გოჭი სადაა, ახლა ობლაკს რო გაუკეთა ბებერმა ჟირაფმა რატო არაფერს ამბობს. )))
    --------------------
    № 10
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 24 თებერვალი 2021 04:06
    1
    ვაფშე არ ითამაშოს ელჩესთან დაისვენოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #11 24 თებერვალი 2021 02:20
    4
    Iniesta_8,
    რაღა არაფერი გაუკეთებია შეჭამეს პირველ ტაიმში არ ამოასუნთქეს, ლაციო რო შეცდომებს უშვებდა ზუსტად მაგ პრესინგის და ზეწოლის დამსახურებაა მეგობარო თორე მაგ პრესინგიდან რომელიმე გუნდი თუ დაახწევს თავს და გასაღებს უპოვის ბაიერნს ჩათვალე აქეთ გაანადგურებენ, მაგრამ მეორე წელია უკვე ერთმანეთის მიყოლებიდ ადუღებენ სხვადასხვა ქვეყნის კლუბებს, თან მინიმუმ 3-4 ბურთიანი ჰანდიკაპებით უგებენ. 19 მატჩიდან ლიგაზე 18 მოიგეს ძმა საშუალოდ 4 ბურთი თამაშში. ის ერთი მატჩიც ნიჩია ატლესთან ჯგუფში მეორე შემადგენლობიდ იყვნენ, დასაფასებელია ის რასაც ეს კლუბი აკეთებს! ტეხავს ვინებს ადარებთ ზოგმა ლაციო გამოაგდებს, აქ ერთმა რეალი თუ შეხვდა მოუგებსო! ბოლო ორი სეზონია რეალს ორი თავიდ აღემატება თამაშის ხარისხიდ. ❤️🇩🇪
    გულშემატკივარი [?]
    #10 24 თებერვალი 2021 02:11
    1
    ციტატა: me da barca
    დამთავრდა ესპანური ფეხბურთის დომინაცია ევროპაში. რამდენი წლით ეგ არ ვიცი.

    2 წლით მინიმუმ. სევილია სანამ უჩლ-ზეა ევროპა ლიგაზე სხვისი იმედი არც უნდა გქონდეს. ეს ბარსა სამწუხაროდ კიდევ 2 წელი არსად არ არის ფავორიტი. კატლეტიკოს პელეც რომ მოუყვანო მაინც ვერ მოიგებენ უჩლს. რეალი კიდე ჩვენზე უარეს დღეშია (შემადგენლობის მხრივ) აზარი "სპიჩკა" გამოდგა,რამოსი დიდი ალბათობით წავა,ვინისიუსის იმედზე როსტოვი იყოს,ლეგენდა ბენზემაც დაბერდა,ნახევარდაცვაც მობერდა და თაობათა ცვლა იწყება მანდ. ასე რომ 2 წელი ესპანური ფეხბურთისგან არ უნდა ველოდოთ რაიმე ტიტულს.
    ფანი [?]
    #9 24 თებერვალი 2021 02:11
    1
    ციტატა: Laduna
    Berlinetta♥,
    Liverpulic aris baiernis dammarcxebeli gundi

    ლივერპულის ბოლოდროინდელ თამაშებს უყურებ? მაგათთან ორივე თამაშში მშრალად შეინახავს კარს ისე გაცდება ბაიერნი.
    წევრი [?]
    #8 24 თებერვალი 2021 02:09
    2
    Berlinetta♥,
    Liverpulic aris baiernis dammarcxebeli gundi
    Culé [?]
    #7 24 თებერვალი 2021 02:03
    3
    დამთავრდა ესპანური ფეხბურთის დომინაცია ევროპაში. რამდენი წლით ეგ არ ვიცი.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 24 თებერვალი 2021 02:02
    2
    ციტატა: Berlinetta♥
    ტუხელმა რა მოკლე დროში მოხოდა ჩელსი ))) კარში არ დაარტყმევინა ათლეტებს ... ჰავერცი პულისიჩი კანტე სკამზე უზის თან ... წელს ყველაზე სუსტი გრანდი ვართ ყველა კომპონენტში და ნებისმიერ რგოლში , გარდა მეკარისა

    ველოდებით MALUMA-ს კომენტარს
    Culé [?]
    #5 24 თებერვალი 2021 02:02
    3
    ტუხელმა რა მოკლე დროში მოხოდა ჩელსი ))) კარში არ დაარტყმევინა ათლეტებს ... ჰავერცი პულისიჩი კანტე სკამზე უზის თან ... წელს ყველაზე სუსტი გრანდი ვართ ყველა კომპონენტში და ნებისმიერ რგოლში , გარდა მეკარისა

    ციტატა: Iniesta_8
    ლაციო-ბაიერნს თუ უყურეთ ნახავდით რომ არაფერი განსაკუთრებული არ გაუკეთებია ბაიერნს მაგრამ 4 გოლი გაიტანეს. ძალიან დაშინებული გამოვიდა ლაციო და ისეთი შეცდომები დაუშვეს სხვა დროს რომ არ დაემართებიდათ. 2 გოლი ლანგრით მიართვეს. არ ვიცი დღესდღეობით თუ არის რომელიმე კლუბი ვინც ბაიერნს დომინანტურ ფეხბურთს ეთამაშება და აქეთ შეაშინებს, ალბათ სიტი მარტო მაგრამ მაგათ ლიგაზე არ აქვთ გამარჯვებულის მენტალიტეტი ბაიერნისგან განსხვავებით. თუ არავინ გამოჩნდება დადებს ისევ ბაიერნი ლიგას ძალაინ ჩვეულებრივად.

    რეალი გამოაგდებს ბაიერნს თუ შეხვდა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #4 24 თებერვალი 2021 01:58
    2
    ლაციო-ბაიერნს თუ უყურეთ ნახავდით რომ არაფერი განსაკუთრებული არ გაუკეთებია ბაიერნს მაგრამ 4 გოლი გაიტანეს. ძალიან დაშინებული გამოვიდა ლაციო და ისეთი შეცდომები დაუშვეს სხვა დროს რომ არ დაემართებიდათ. 2 გოლი ლანგრით მიართვეს. არ ვიცი დღესდღეობით თუ არის რომელიმე კლუბი ვინც ბაიერნს დომინანტურ ფეხბურთს ეთამაშება და აქეთ შეაშინებს, ალბათ სიტი მარტო მაგრამ მაგათ ლიგაზე არ აქვთ გამარჯვებულის მენტალიტეტი ბაიერნისგან განსხვავებით. თუ არავინ გამოჩნდება დადებს ისევ ბაიერნი ლიგას ძალაინ ჩვეულებრივად.
    Culé [?]
    #3 24 თებერვალი 2021 01:53
    0
    სუ არ ათამაშოს ელჩესთანაც თუ ვერ ითამაშეს უამისოდ და მართლა ამათი დედა ვატირე, ისე კი სადაც წინა მატჩში ჩაიკურკლეს ამიანათ არაფერიც აღარ გამიკვირდება
    წევრი [?]
    #2 24 თებერვალი 2021 01:49
    3
    ამაზრზენი სვარჩიკების ბრიგადაა ატლეტიკო. ლა ლიგა თუ მოიგეს სირცხვილი იქნება.
    Culé [?]
    #1 24 თებერვალი 2021 01:42
    1
    პირველ ტაიმში მოუყუმარონ და მეორეში დაასვენოს.