თომას ტუხელმა ჩემპიონთა ლიგაზე რონალდ კუმანის მიღწევა გაიმეორა

თომას ტუხელმა ჩემპიონთა ლიგაზე რონალდ კუმანის მიღწევა გაიმეორა

"ბარსელონას" ამჟამინდელი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში პირველი მწვრთნელია, რომელმაც ლიგის ერთ სეზონში ორი გუნდი გაწვრთნა. ნიდერლანდელმა 2007/2008 სეზონში ჩემპიონთა ლიგაზე "პსვ" და "ვალენსია" ათამაშა. 

OptaFranz-ის ცნობით, კუმანის შემდეგ ამ მიღწევას დღეს მეორე მწვრთნელიც შეუერთდა. თომას ტუხელი, რომელმაც სეზონი "პარი სენ-ჟერმენში" დაიწყო და პარიზელებს ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპს თავკაცობდა, ამჯერად პლეი-ოფში, "ატლეტიკოს" წინააღმდეგ, ლონდონის "ჩელსის" მწვრთნელის რანგში ვიხილეთ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 24 თებერვალი 2021 19:00
    0
    კუმანის დაწევა რთულია, ყოჩაღ მაგას.
    Culé [?]
    #7 24 თებერვალი 2021 10:49
    3
    ძალიან კი გამიკვირდა კუმანის მიღწევა რა უნდა ყოფილიყო 😆💙❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 24 თებერვალი 2021 09:22
    1
    დადებითად ვერ შევაფასებ ამ "მიღწევას".
    --------------------
    აზრი?
    Culé [?]
    #5 24 თებერვალი 2021 01:37
    0
    MALUMA-მ ნახა თავის საყვარელ მეკარეს როგორი გოლი გაუტანა ჟირუმ?
    Culé [?]
    #4 24 თებერვალი 2021 01:26
    0
    ოუფ დიდი მიღწევა უნდოდა მაგას😂
    წევრი [?]
    #3 24 თებერვალი 2021 01:16
    0
    კუმანი როგორც მწვრთნელი ყოველთვის ლუზერი იყო
    Culé [?]
    #2 24 თებერვალი 2021 01:00
    7
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ეს ფლიკი რას აკეთებს ესეთს რას ეუნება ფეხბურთელებს რო ესე მაგრად თამაშობენ?! მალადეც ძმაო რა.. არ ჩერდებიან ტიპები სულ უტევენ, სულ ამწვავებენ სუ ხოდზე არიან...არა რა მწვრთნელს დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვს..გუნდი რომელსაც ჩავარდნილი სეზონი ქონდა კოვაჩთან ერთად და უსახურ ფეხბურთს თამაშობდა ჩვენი გუნდის არიყოს, ფლიკმა 1 თუ 2 თვეში ისე აათამაშა და ისეთი მონსტრი გუნდი შექმნა რო რავიციი...

    ტიპმა იმაზე მეტი თასი აიღო პირველივე სეზონში ვიდრე კუმანმა თამაში მოიგო :)
    გულშემატკივარი [?]
    #1 24 თებერვალი 2021 00:58
    7
    ეს ფლიკი რას აკეთებს ესეთს რას ეუნება ფეხბურთელებს რო ესე მაგრად თამაშობენ?! მალადეც ძმაო რა.. არ ჩერდებიან ტიპები სულ უტევენ, სულ ამწვავებენ სუ ხოდზე არიან...არა რა მწვრთნელს დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვს..გუნდი რომელსაც ჩავარდნილი სეზონი ქონდა კოვაჩთან ერთად და უსახურ ფეხბურთს თამაშობდა ჩვენი გუნდის არიყოს, ფლიკმა 1 თუ 2 თვეში ისე აათამაშა და ისეთი მონსტრი გუნდი შექმნა რო რავიციი...