ლეო მესის შესანიშნავი გოლი ვარჯიშზე

ლეო მესის შესანიშნავი გოლი ვარჯიშზე

"ბარსელონამ" "ელჩესთან" მატჩისთვის მზადება დაასრულა. დღეს რონალდ კუმანის გუნდმა ხვალინდელ თამაშამდე ბოლოჯერ ივარჯიშა.

"ბლაუგრანას" Twitter-ის ოფიციალური გვერდი დღევანდელი ვარჯიშის გამორჩეული მომენტის ვიდეოს აქვეყნებს, რომელშიც გუნდის ლიდერის, ლიონელ მესის ბრწყინვალე გოლის კადრებია ასახული.

იმედია, არგენტინელი ვარსკვლავი ასეთ გოლს შემოგვთავაზებს ხვალინდელ შეხვედრაშიც, რომელიც თბილისის დროით 22:00 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 24 თებერვალი 2021 19:01
    1
    ეეჰ, იმედით ცოცხლობს ადამიანი.
    Culé [?]
    #12 24 თებერვალი 2021 10:53
    2
    ელჩესთან სულ მცირე ორს ველი მისგან, ზოგადად გუნდმა უნდა გამოისწოროდ ხასიათი, მეეჭვება ელჩესთან თუნდაც ათით ნული ახლა უკვე რამეს წყვეტდეს თუმცა მაინც საჭიროა
    წევრი [?]
    #11 24 თებერვალი 2021 02:05
    1
    Sezonshi gagvichnda shansi ro 1 tituli movipovot da imedi maq am titulistvis bolomde ibrzoleben mitumetes ro atletikos arelis advili tamashebi
    [?]
    #10 24 თებერვალი 2021 02:02
    1
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ეს ფლიკი რას აკეთებს ესეთს რას ეუნება ფეხბურთელებს რო ესე მაგრად თამაშობენ?! მალადეც ძმაო რა.. არ ჩერდებიან ტიპები სულ უტევენ, სულ ამწვავებენ სუ ხოდზე არიან...არა რა მწვრთნელს დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვს..გუნდი რომელსაც ჩავარდნილი სეზონი ქონდა კოვაჩთან ერთად და უსახურ ფეხბურთს თამაშობდა ჩვენი გუნდის არიყოს, ფლიკმა 1 თუ 2 თვეში ისე აათამაშა და ისეთი მონსტრი გუნდი შექმნა რო რავიციი...

    არც არაფერს არ ეუბნება, გუნდია პროფესიონალი და შემადგენლობა თავმოოყვარე. ჩვენთან შეიყარაა ყველა კუტუ. ერთი გერმანელი გვყავს და ეგაა ალბათ ყველაზე თავმოყვარე. დალშე ყველას თავმოყვარეობა 0-ს მიღმაა.

    გოლი კი სასწაულია ეს რა ვნახე. 2 წამში გოლი ჩატეულიყო ეგეთი არ მინახავს. პსჟ ეს კარში გაგეტანა თუ შნო გქონდაო ქართული ფილმიდან გეტყოდნენ ლეო
    Culé [?]
    #9 24 თებერვალი 2021 01:54
    2
    ბოლოს ელჩესთან შევინახეთ კარი მშრალად. იმედია ხვალ მაინც არ გაუშვებენ გოლს, თვითონ კი მინიმუმ 3 გაიტანენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 24 თებერვალი 2021 01:33
    1
    ბრავო. მაგარი გოლი ვნახე თითქოს ვარჯიშზე ასეთი გოლი ყველა ფეხბურთელს არ გაჰქონდეს
    ფანი [?]
    #7 24 თებერვალი 2021 01:17
    1
    ეუფ ეს რა ვნახე, სერიოზული სიახლეა
    წევრი [?]
    #6 24 თებერვალი 2021 01:13
    1
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ეს ფლიკი რას აკეთებს ესეთს რას ეუნება ფეხბურთელებს რო ესე მაგრად თამაშობენ?! მალადეც ძმაო რა.. არ ჩერდებიან ტიპები სულ უტევენ, სულ ამწვავებენ სუ ხოდზე არიან...არა რა მწვრთნელს დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვს..გუნდი რომელსაც ჩავარდნილი სეზონი ქონდა კოვაჩთან ერთად და უსახურ ფეხბურთს თამაშობდა ჩვენი გუნდის არიყოს, ფლიკმა 1 თუ 2 თვეში ისე აათამაშა და ისეთი მონსტრი გუნდი შექმნა რო რავიციი...

    იგივეს თქმა შეიძლება გვარდიოლაზე და ლუის ენრიკეზე. ორივე ჩავარდნილი სეზონების მერე მოვიდნენ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 24 თებერვალი 2021 00:56
    2
    ეს ფლიკი რას აკეთებს ესეთს რას ეუნება ფეხბურთელებს რო ესე მაგრად თამაშობენ?! მალადეც ძმაო რა.. არ ჩერდებიან ტიპები სულ უტევენ, სულ ამწვავებენ სუ ხოდზე არიან...არა რა მწვრთნელს დღევანდელ ფეხბურთში უდიდესი როლი აქვს..გუნდი რომელსაც ჩავარდნილი სეზონი ქონდა კოვაჩთან ერთად და უსახურ ფეხბურთს თამაშობდა ჩვენი გუნდის არიყოს, ფლიკმა 1 თუ 2 თვეში ისე აათამაშა და ისეთი მონსტრი გუნდი შექმნა რო რავიციი...
    ფანი [?]
    #4 24 თებერვალი 2021 00:49
    6
    ატლეტიკოს რო უყურებ და იცი რო ეს სსაჩემპიონო ცხრილს ლიდერობს თანაც დამაჯერებლად ხვდები რო ესპანური ფეხბურთია მთლიანად მძღნერშია. ამ ბაიერნის შემყურე კიდე როგორ გინდა არ შეგშურდეს
    ახალბედა [?]
    #3 24 თებერვალი 2021 00:46
    5
    ბაიერნმა პირველივე ტაიმში მოამთავრა მთლიანი საქმე....ისევ ლიგის მთავარი ფავორიტია ჩემი აზრით.
    წევრი [?]
    #2 24 თებერვალი 2021 00:40
    4
    თუ ფეხბურთი არ გინდა შეგძულდეს, ატლეტიკოს თამაშებს არ უნდა უყურო. ამას ისევ გაფარჩაკებული ბარსას ყურება მირჩევნია
    წევრი [?]
    #1 24 თებერვალი 2021 00:38
    4
    ბაიერნის თამაშს ვუყურებ და მშურს!