"ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: გრიზმანი "ბარსელონაში" ბედნიერი იქნება

"ატლეტიკოს" პრეზიდენტი: გრიზმანი "ბარსელონაში" ბედნიერი იქნება

მადრიდის "ატლეტიკოს" პრეზიდენტი ენრიკე სერესო დარწმუნებულია, რომ მისი კლუბის ყოფილი და "ბარსელონას" ამჟამინდელი თავდამსხმელი ანტუან გრიზმანი კატალონიურ გუნდში თავის თავს იპოვის.

გრიზმანმა პირადი გადაწყვეტილება მიიღო. ანტუანს ვუსურვე, რომ იმ გუნდში, სადაც გადადიოდა, ისე უყვარდეთ, როგორც ის აქ უყვარდათ. მჯერა, რომ, მიუხედავად რთული პერიოდისა, იგი "ბარსელონაში" წარმატებული იქნება.

- ენრიკეს ამ სიტყვებს El Larguero ციტირებს.

ანტუან გრიზმანი "ბარსელონას" 2019 წლის ზაფხულში შეუერთდა. ფრანგი შემტევი, "ბლაუგრანაში" გატარებულ პირველ სეზონთან შედარებით, მიმდინარე სეზონში ბევრად უკეთ გამოიყურება. მის აქტივში 34 თამაში, 12 თამაში და 10 ასისტია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 24 თებერვალი 2021 19:07
    1
    ეს მაგარი ჩათ-ხია, როგორ აგვახია, 120 მილიონის გარდა კიდევ 15 მილიონი და ამის შემდეგ უფასოდ წაიყვანა სუარესი. რომელმაც 15 თამაშში უფრო მეტი გაიტანა ვიდრე ამან 2 სეზონში.
    [?]
    #10 24 თებერვალი 2021 02:06
    1
    რა გულითაც უსურვე სერესო, მაგ გულით და სიკეთით მოგიკითხე ცოლ-შვილ-შვილიშვილი სასამართლოში ტყუილად მორბენალო არაკაცო

    ციტატა: M10 S9 D11
    გვეკაიფება უნამუსო ვიყო

    იიასნა, 36 ის რო გახდება მერე ათამაშდებაო. ამის ფულით კი ითრია ფელიქსი, ან გამოიყენბს ხანგრძლივი პერსპექტივით, მბაპე ჰოლანდის მერე ყველაზე ნიჭიერია ტიპი, ან გაყიდის სამმაგ ფასად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 24 თებერვალი 2021 00:06
    2
    გვეკაიფება უნამუსო ვიყო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 23 თებერვალი 2021 23:34
    0
    არც კოუტინიოზე და არც დემბელეზე მეტი არ გაუკეთებია ამას 😂😂 ერთადერთი რო შედარებით ნაკლები დაუჯდა კლუბს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #7 23 თებერვალი 2021 23:30
    1
    გეიზმანიც ხო კაი მკვდარია მარა კოუტინიოზე მეტი მაინც გააკეთა. ვიძახი გაჩერდეს საჯარიმოში და გამოუვა ყველაფერითქო მარა არ ესმით არც მაგას და არც კუმანს😆😆 დარბის აქეთ-იქეთ, ვერ შველი დაცვას და გაანებე თავი შენს თავზე იზრუნე.
    Culé [?]
    #6 23 თებერვალი 2021 23:27
    1
    დაგვიბრუნე ის ფული, რაც გადავიხადეთ და წაიყვანე უკან, ბედნიერებაში მოიხმარეთ.
    Culé [?]
    #5 23 თებერვალი 2021 23:23
    4
    გრიზმანი მაინც სჯობს დემბელე-კოუტინიოებს ერთად აღებულს
    ორივეზე მეტი პროფესინალიზმიც და მონდომებაც აქვს, დისციპლინაზე რომ არაფერი ვთქვათ
    Culé [?]
    #4 23 თებერვალი 2021 23:13
    3
    ციტატა: BEQA BARCA
    მინდა რომ იყოს ისეთი როგორც ატლეში მარა 2 წელია აქაა და რა ქნა?! ვერაფერი! 😔😔

    ორ წელში ტიპმა სამი მწვრთნელი გამოიცვალა და ვერცერთი ვერაა მოწოდების სიმაღლეზე და ამ მზეობა მწვრთნელობის დროს განსხვავებულ გუნდში ფრენას დაიწყებდა??
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #3 23 თებერვალი 2021 22:44
    2
    რაცარუნდა ცუდი იყოს გრიზმანი, იმ 140- 150 მილიონიან ფეხბურთელებზე (კოუტინიო-დემბელე) მეტი მაინც გააკეთა უკვე გუნდისთვის. და დარწმუნებულივარ უფრო ბევრსაც გააკეთებს. ატლეტიკო ამაზე იყო აწყობილი და აქ ეგრე არარის ხშირადაც ვერეხება ბურთს და არჩანს შედარებით. წინა სეზონთან შედარებით ბევრად უკეთესია
    Culé [?]
    #2 23 თებერვალი 2021 22:37
    4
    „ისე უყვარდეთ, როგორც ის აქ უყვარდათ” რა უნდა გააკეთოს რომ ისე შეგვიყვარდეს კულეებს 😆 პესეჟესთან 5 გოლი გაიტანოს და პირადად მოგვაგებინოს ლიგა, სხვა გზა არაა 😁
    Culé [?]
    #1 23 თებერვალი 2021 22:35
    4
    მინდა რომ იყოს ისეთი როგორც ატლეში მარა 2 წელია აქაა და რა ქნა?! ვერაფერი! 😔😔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"