ჩავის "ალ სადში" მორიგი ტიტულის მოგების შანსი აქვს

ჩავის "ალ სადში" მორიგი ტიტულის მოგების შანსი აქვს

"ბარსელონას" ლეგენდა, "ალ სადის" ამჟამინდელი მთავარი მწვრთნელი, ჩავი ერნანდესი კატარულ კლუბში მორიგ ტრიუმფთან ძალიან ახლოსაა.

ლეგენდარული ესპანელის გუნდი პარასკევს კატარის თასის ფინალში "ალ დუჰაილს" დაუპირისპირდება. ეს იმას ნიშნავს, რომ ჩავის შანსი აქვს, მწვრთნელის ამპლუაში მე-5 ტიტული მოიგო.

ცნობისთვის, "ალ სადმა" 41 წლის სპეციალისტის ხელმძღვანელობით მონაწილეობა სულ 4 ფინალში მიიღო. ჩავის დარიგებულმა გუნდმა ყველა მათგანის მოგება მოახერხა.

აქვე დავძენთ, რომ ჩავის "ბლაუგრანაში" მწვრთნელად დანიშვნის შესახებ ცნობები უკვე არაერთხელ გავრცელდა. აღსანიშნავია ისიც, რომ თავად ესპანელმა სპეციალისტმა მისი მშობლიური გუნდის გაწვრთნის სურვილი ცოტა ხნის წინ ისევ გამოთქვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 24 თებერვალი 2021 19:13
    0
    ეს მოვა და პირველივე წელს ტრიპლეტს დადებს, თუ ყველა ფეხბურთელი უყიდეს ვინც უნდა.
    ფანი [?]
    #9 24 თებერვალი 2021 00:53
    1
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: CHEPE
    ალ საადით არიზომებაო და ბარსა ბ ჩაიბაროსო:დ:დ ბარსა ბ ხო გაიზომება რაა
    რაღაა გაზომვა უნდა ალსაადი უაზრო ბურთაობაში კიარ კვდება თითო თამაში მინიმუმ 20 დარტყმა და აქედან 12 კარში აქვს ეს მინიმუმი და მაქსიმიმი კი ეტყობა თამაშს და ანგარიშებს... დამიჯერეთ ალ საადი არარის ის გუნდი რომ ყოველ წელს იგებდეს რამეს ჩავიმდე რამდენი ჰქონდა მოგებული ვინმემ იცით

    ეგ კაი იციან ბ გუნდი ჩაიბაროს ევროპის გამოცდილებაო, გვარდიოლას რა ჩემი ფეხები გმაოცდილება ქონდა მესმე დივიზიონში მყოფ ბ გუნდში იყო 1სეზონი და ეგრევე ბარს, ხავიმ ჯერ კიდე იპხაოს სადღაც დაბალი დონის გუნდში თან ესპანეთშიო, ბარემ ბასასაც მოუგოს რო ღირსად ჩავთვალოთ, რაც ჩემპიონტია ის ხალხი ყავს გეგონება იმ ალ სადში მესი ყავდეს და იმიტო იგებდეს

    ხოდა აზრზე ხაარ იმ შემადგენლობას რაც ყავს ულამაზეს ფეხბურთს ათამებს😃😃😃 საერთოდ ყატარში თუ აქვთ ეგეთი ტოტალური ფეხბურთი ნაშთამაშები.. ადრე თეფშები რომ იყო ინტერნეტი სანამ იქნებოდა აი არაბულ არხებზე თურქულებზე ვუყურებდი თამაშებს მასეთი ქვეყნებისას მემოვკდე რაღა ქართული და რაღა მაგათი თამაშები😃😃😃
    Culé [?]
    #8 23 თებერვალი 2021 23:44
    2
    ციტატა: CHEPE
    ალ საადით არიზომებაო და ბარსა ბ ჩაიბაროსო:დ:დ ბარსა ბ ხო გაიზომება რაა
    რაღაა გაზომვა უნდა ალსაადი უაზრო ბურთაობაში კიარ კვდება თითო თამაში მინიმუმ 20 დარტყმა და აქედან 12 კარში აქვს ეს მინიმუმი და მაქსიმიმი კი ეტყობა თამაშს და ანგარიშებს... დამიჯერეთ ალ საადი არარის ის გუნდი რომ ყოველ წელს იგებდეს რამეს ჩავიმდე რამდენი ჰქონდა მოგებული ვინმემ იცით

    ეგ კაი იციან ბ გუნდი ჩაიბაროს ევროპის გამოცდილებაო, გვარდიოლას რა ჩემი ფეხები გმაოცდილება ქონდა მესმე დივიზიონში მყოფ ბ გუნდში იყო 1სეზონი და ეგრევე ბარს, ხავიმ ჯერ კიდე იპხაოს სადღაც დაბალი დონის გუნდში თან ესპანეთშიო, ბარემ ბასასაც მოუგოს რო ღირსად ჩავთვალოთ, რაც ჩემპიონტია ის ხალხი ყავს გეგონება იმ ალ სადში მესი ყავდეს და იმიტო იგებდეს
    ფანი [?]
    #7 23 თებერვალი 2021 23:25
    3
    ალ საადით არიზომებაო და ბარსა ბ ჩაიბაროსო:დ:დ ბარსა ბ ხო გაიზომება რაა
    რაღაა გაზომვა უნდა ალსაადი უაზრო ბურთაობაში კიარ კვდება თითო თამაში მინიმუმ 20 დარტყმა და აქედან 12 კარში აქვს ეს მინიმუმი და მაქსიმიმი კი ეტყობა თამაშს და ანგარიშებს... დამიჯერეთ ალ საადი არარის ის გუნდი რომ ყოველ წელს იგებდეს რამეს ჩავიმდე რამდენი ჰქონდა მოგებული ვინმემ იცით
    Culé [?]
    #6 23 თებერვალი 2021 22:48
    2
    ჩემი მოკრძალებული აზრი ასეთია😆 •სეზონის ბოლომდე კუმანი (მინიმუმ)
    •სეზონის ბოლოს სერიოზული წმენდა&შევსება.
    •იმ სეზონში პიმიენტა ან ვინც ნიადაგდ მოუმზადებს ჩავის, დიდი ალბათობით მოხუცები წასულები იქნებიან
    • პარალერულად ჩავიმ ლა ლიგის საშუალო გუნდში მაინც მიიღოს გამოცდილება.
    •ჩაიბაროს გუნდი და ველოდოთ ტიტულების ცვენას 🥳🤪😍
    Culé [?]
    #5 23 თებერვალი 2021 22:24
    1
    მე ესე ვფიქრობ: ჯერ პიმიენტა დაინიშნოს მთავარ მწვრთნელად კუმანს რომ მოხსნიან და ბარსა ბ-ს ტრენერად ჩავი და ერთი წლის მერე ჩავი გახდება მწვრთნელი და დაიწყება ახალი ეპოქა..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #4 23 თებერვალი 2021 22:24
    0
    კუმანმა ცოტა პრაქტიკა მაინც მისცა ბალღებს
    და კიდევ დაანახა, რომ რამდენიმე ლენგლეცაა გუნდში და დროულად უნდა გაიყოლოს ყველანი
    თუ ზაფხულში მოვა ხავი, იმედია ლენგლე,უმთითი,დემბელე, ბრაითა, კოუტინიო და ფირპო აღარ დახვდებიან
    პიკე ისედაც ასრულებს კარიერას და სერხიოც ალბათ მსგავსად, ან ალ სადში გაემგზავრება ან სკამზე დაისვენებს ცოტა ხანს
    დარჩება ლეო და ახალგაზრდა სასტავი, 3-4 გამოცდილით (ალბა,გრიზმანი,პიანიცა,რობერტო) და ბ-დან გადმოყვანილი ბიჭები
    დაველოდოთ ჰალანდის ტრანსფერს და 2 თავისუფალ აგენტს კიდევ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 23 თებერვალი 2021 22:21
    1
    მიდი მაესტრო უნდა დადო ეგ ტიტული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 23 თებერვალი 2021 22:09
    2
    ვინ დაუდგება წინ? მოიგებს აბა რას იზამს❤️ წამო დროზე ევროპაში ხო ხედავ პატარა ბავშვებივით გყავს მანდ ყველა მეტოქე უკვე😆
    Culé [?]
    #1 23 თებერვალი 2021 21:52
    0
    ყატარი არ არის საზომი, ევროპაში გვანახე რა ბიჭიც ხარ.