ალვარო ნეგრედო: ყველაზე ძლიერი მეტოქე ვის წინააღმდეგაც მითამაშია, კარლეს პუიოლია

ალვარო ნეგრედო: ყველაზე ძლიერი მეტოქე ვის წინააღმდეგაც მითამაშია, კარლეს პუიოლია

"კადისის" ვეტერანმა ესპანელმა თავდამსხმელმა, ალვარო ნეგრედომ, ყველაზე ძლიერი ცენტრალური მცველები დაასახელა, რომელთა წინააღმდეგ მთელი კარიერის განმავლობაში უთამაშია.

ყველაზე ძლიერი მეტოქე კარლეს პუიოლი იყო. მე ძალიან ახალგაზრდა ვიყავი, ის კი თვითმფრინავს ჰგავდა. ანალოგიური იყო სერხიო რამოსიც, ის ბევრ კომპონენტშია ძალიან ძლიერი და მრავალი სასარგებლო თვისება აქვს. ის იმუქრება და მამაცურად მოქმედებს ბურთით. "ბეშიქთაშში" პეპესთან ერთად თამაშმა მომიწია, მაგრამ როდესაც ის "რეალში" რამოსთან ერთად თამაშობდა, მატჩის წინ ვერ ვიძინებდი.

- ნეგრედოს სიტყვებს El Larguero ციტირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 24 თებერვალი 2021 19:20
    0
    ნუ გეშინია დღეს ბარსას კუმანის წყალობით ღია კარის დღე აქვს, რომელსაც ლანგლე წაიყვანს.
    Culé [?]
    #7 23 თებერვალი 2021 22:57
    1
    პეპე&რამოსის წინააღმდეგ რომ მიწევდეს თამაში ვერც მე დავიძინებდი 😆
    ისე პუიოლი დღეს ძალიან აკლია გუნდს, გნებავთ მოედანზე გნებავთ მის გარეთ
    Culé [?]
    #6 23 თებერვალი 2021 22:02
    2
    პუიოლს თუ ვინმეს დავუყენებდი შესადარებლად მალდინია ერთადერთი! დალშე რამოსი შრამოსი ადინ ხუია ჩემი აზრით.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 23 თებერვალი 2021 21:42
    2
    პეპე და რამოსი ორივე ერთად უნდა გაუშვა გამოქვაბულში, მათი ადგილი მანდაა.
    რედაქტორი [?]
    #4 23 თებერვალი 2021 20:33
    1
    ციტატა: Nini
    დღეს პუიოლის ხავის და ინიესტას ბარსელონადან არაფერია დარჩენილი და შესაფერის სიტყვას ვერც ვპოულობ რად არის ქცეული.

    ამ პერიოდამდე მოსვლა გარდაუვალი იყო.. ძაან დიდი ხნის წინ ვთქვი..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    Culé [?]
    #3 23 თებერვალი 2021 20:12
    1
    დღეს პუიოლის ხავის და ინიესტას ბარსელონადან არაფერია დარჩენილი და შესაფერის სიტყვას ვერც ვპოულობ რად არის ქცეული.
    რედაქტორი [?]
    #2 23 თებერვალი 2021 20:11
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეხლა გვყავდეს პუი ესეთი ბარდაგი ხომ არ იქნებოდა გუნდში

    +
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 23 თებერვალი 2021 20:08
    5
    ეხლა გვყავდეს პუი ესეთი ბარდაგი ხომ არ იქნებოდა გუნდში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued